|
|
|
|
|
| Rocznice kierowców | | | | |
| |
|
Urodzili się:
91 lat temu B. Garrett
83 lata temu S. Moser
90 lat temu M. Taylor
|
|
Zmarli:
5 lat temu H. Hahne
70 lat temu G. Mairesse
23 lata temu J. Peters
41 lat temu R. Stommelen
|
| |
|
Hans-Joachim Stuck | Ostatni reprezentowany zespół: ATS | | |
•Statystyki | | | | | | |
Objaśnienia: P. - końcowa pozycja w klasyfikacji generalnej, Zwyc. - zwycięstwa, Pktwł. - punktował, P. pos. - pole positions, Naj. okr. - najszybsze okrążenia, Nie skl. - niesklasyfikowany, ZD - zdyskwalifikowany | | Starty obejmują rozpoczęte wyścigi (w nawiasie podana jest suma zgłoszeń do grand prix) |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Bolid | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1974 | |
| Buenos Aires | 9 | March 741 | | 23 | NS | sprzęgło | | Interlagos | 9 | March 741 | | 13 | NS | układ przeniesienia napędu | | Kyalami | 9 | March 741 | | 7 | 5 | | | Járama | 9 | March 741 | | 14 | 4 | | | Nivelles-Baulers | 9 | March 741 | | 10 | NS | sprzęgło | | Monte Carlo | 9 | March 741 | | 9 | NS | kolizja z Huntem | | Dijon-Prenois | 9 | March 741 | | NZ | - | | | Brands Hatch | 9 | March 741 | | 9 | NS | wypadek | | Zandvoort | 9 | March 741 | | 22 | NS | wypadek | | Nürburgring | 9 | March 741 | | 19 | 7 | | | Red Bull Ring | 9 | March 741 | | 15 | 11 | zawieszenie/poślizg | | Monza | 9 | March 741 | | 18 | NS | podwozie | | Mosport Park | 9 | March 741 | | 23 | NS | układ paliwowy | | Watkins Glen | 9 | March 741 | | NZ | - | | |
Sezon 1975 | |
| Silverstone | 10 | March 751 | | 14 | NS | wypadek | | Nürburgring | 10 | March 751 | | 7 | NS | silnik | | Red Bull Ring | 10 | March 751 | | 4 | NS | wypadek | | Monza | 10 | March 751 | | 16 | NS | wypadek | | Watkins Glen | 10 | March 751 | | 13 | 8 | | |
Sezon 1976 | |
| Interlagos | 34 | March 761 | | 14 | 4 | | | Kyalami | 34 | March 761 | | 17 | 12 | | | Long Beach | 34 | March 761 | | 18 | NS | kolizja z Fittipaldim | | Járama | 34 | March 761 | | 17 | NS | skrzynia biegów | | Zolder | 34 | March 761 | | 15 | NS | zawieszenie | | Monte Carlo | 34 | March 761 | | 6 | 4 | | | Anderstorp | 34 | March 761 | | 20 | NS | silnik | | Paul Ricard | 34 | March 761 | | 17 | 7 | | | Brands Hatch | 34 | March 761 | | 17 | NS | kolizja z Petersonem i Depailler | | Nürburgring | 34 | March 761 | | 4 | NW | sprzęgło | | Red Bull Ring | 34 | March 761 | | 11 | NS | układ paliwowy | | Zandvoort | 34 | March 761 | | 18 | NS | silnik | | Monza | 34 | March 761 | | 6 | NS | kolizja z Andrettim | | Mosport Park | 34 | March 761 | | 8 | NS | prowadzenie bolidu | | Watkins Glen | 34 | March 761 | | 6 | 5 | | | Fuji | 34 | March 761 | | 18 | NS | elektryka | |
Sezon 1977 | |
| Kyalami | 10 | March 761B | | 18 | NS | silnik | | Long Beach | 8 | Brabham BT45B | | 17 | NS | hamulce | | Járama | 8 | Brabham BT45B | | 13 | 6 | | | Monte Carlo | 8 | Brabham BT45B | | 5 | NS | elektryka/pożar | | Zolder | 8 | Brabham BT45B | | 18 | 6 | | | Anderstorp | 8 | Brabham BT45B | | 5 | 10 | | | Dijon-Prenois | 8 | Brabham BT45B | | 13 | NS | kolizja z Laffite | | Silverstone | 8 | Brabham BT45B | | 7 | 5 | | | Hockenheim | 8 | Brabham BT45B | | 5 | 3 | | | Red Bull Ring | 8 | Brabham BT45B | | 4 | 3 | | | Zandvoort | 8 | Brabham BT45B | | 19 | 7 | | | Monza | 8 | Brabham BT45B | | 11 | NS | silnik | | Watkins Glen | 8 | Brabham BT45B | | 2 | NS | wypadek | | Mosport Park | 8 | Brabham BT45B | | 13 | NS | silnik | | Fuji | 8 | Brabham BT45B | | 4 | 7 | | |
Sezon 1978 | |
| Buenos Aires | 16 | Shadow DN8 | | 18 | 17 | | | Jacarepaguá | 16 | Shadow DN8 | | 9 | NS | układ paliwowy | | Kyalami | 16 | Shadow DN8 | | NZ | - | | | Long Beach | 16 | Shadow DN9 | | - | NW | wypadek | | Monte Carlo | 16 | Shadow DN9 | | 17 | NS | kolizja z Keeganem/układ kierowniczy | | Zolder | 16 | Shadow DN9 | | 20 | NS | poślizg | | Járama | 16 | Shadow DN9 | | 24 | NS | zawieszenie | | Anderstorp | 16 | Shadow DN9 | | 20 | 11 | | | Paul Ricard | 16 | Shadow DN9 | | 20 | 11 | | | Brands Hatch | 16 | Shadow DN9 | | 18 | 5 | | | Hockenheim | 16 | Shadow DN9 | | 24 | NS | kolizja z Massem | | Red Bull Ring | 16 | Shadow DN9 | | 23 | NS | wypadek | | Zandvoort | 16 | Shadow DN9 | | 18 | NS | układ przeniesienia napędu | | Monza | 16 | Shadow DN9 | | 17 | N2 | wypadek podczas 1 startu | | Watkins Glen | 16 | Shadow DN9 | | 14 | NS | układ paliwowy | | Gilles Villeneuve | 16 | Shadow DN9 | | 8 | NS | kolizja z Fittipaldim | |
Sezon 1979 | |
| Buenos Aires | 9 | ATS D2 | | 25 | NW | bolid nie gotowy | | Interlagos | 9 | ATS D2 | | 24 | NS | układ kierowniczy | | Kyalami | 9 | ATS D2 | | 24 | NS | wypadek | | Long Beach | 9 | ATS D2 | | 21 | ZD | start na "popych" po poślizgu | | Járama | 9 | ATS D2 | | 21 | 14 | | | Zolder | 9 | ATS D2 | | 20 | 8 | | | Monte Carlo | 9 | ATS D2 | | 12 | NS | utrata koła | | Dijon-Prenois | 9 | ATS D2 | | - | NW | kłótnia o opony | | Silverstone | 9 | ATS D2 | | NZ | - | | | Hockenheim | 9 | ATS D2 | | 23 | NS | zawieszenie | | Red Bull Ring | 9 | ATS D3 | | 18 | NS | silnik | | Zandvoort | 9 | ATS D3 | | 15 | NS | układ przeniesienia napędu | | Monza | 9 | ATS D3 | | 15 | 11 | | | Gilles Villeneuve | 9 | ATS D3 | | 12 | NS | kolizja z Arnoux | | Watkins Glen | 9 | ATS D3 | | 14 | 5 | |
| |
Objaśnienia: St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|