|
|
|
|
|
| Rocznice kierowców | | | | |
| |
|
Urodzili się:
124 lata temu B. Aston
63 lata temu G. Brabham
50 lat temu M. Gene
|
|
Zmarli:
23 lata temu G. Connor
43 lata temu D. Prophet
|
| |
|
Harry Schell | Ostatni reprezentowany zespół: Maserati | | |
| |
Narodowość: | | USA |
|
Data i miejsce urodz.: | 29 czerwca 1921 - Paryż (Francja) |
Data i miejsce śmierci: | 13 maja 1960 - Silverstone (Wielka Brytania) |
Pierwsze zgłoszenie: | GP Monako - 21 maja 1950 |
Ostatnie zgłoszenie: | GP Argentyny - 7 lutego 1960 |
Pierwsze zwycięstwo: | - |
Ostatnie zwycięstwo: | - |
Pierwsze pole position: | - |
Ostatnie pole position: | - |
|
•Statystyki | | | | | | |
Objaśnienia: P. - końcowa pozycja w klasyfikacji generalnej, Zwyc. - zwycięstwa, Pktwł. - punktował, P. pos. - pole positions, Naj. okr. - najszybsze okrążenia, Nie skl. - niesklasyfikowany, ZD - zdyskwalifikowany | | Starty obejmują rozpoczęte wyścigi (w nawiasie podana jest suma zgłoszeń do grand prix) |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Bolid | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1950 | |
| Monte Carlo | 8 | Cooper T12 | | 19 | NS | kolizja/wypadek | | Bremgarten | 44 | Talbot-Lago T26C | | 18 | 8 | | |
Sezon 1951 | |
| Bremgarten | 32 | Maserati 4CLT/48 | | 17 | 12 | | | Reims | 20 | Maserati 4CLT/48 | | 22 | NS | przegrzanie silnika | |
Sezon 1952 | |
| Bremgarten | 40 | Maserati 4CLT/50/Plat | | 18 | NS | silnik | | Rouen-les-Essarts | 16 | Maserati 4CLT/50/Plat | | - | NS | hamulce; jechał na zmianę z de Graffenriedem | | Rouen-les-Essarts | 18 | Maserati 4CLT/48 | | 11 | NS | skrzynia biegów | | Silverstone | 33 | Maserati 4CLT/50/Plat | | 32 | 17 | | |
Sezon 1953 | |
| Buenos Aires | 28 | Gordini T16 | | - | 7 | | | Zandvoort | 20 | Gordini T16 | | 10 | NS | układ przeniesienia napędu | | Spa-Francorchamps | 20 | Gordini T16 | | 12 | 7 | | | Reims | 6 | Gordini T16 | | 20 | NS | silnik | | Silverstone | 28 | Gordini T16 | | 9 | NS | elektryka | | Nürburgring | 11 | Gordini T16 | | 10 | NS | silnik | | Monza | 38 | Gordini T16 | | 15 | 9 | | |
Sezon 1954 | |
| Buenos Aires | 28 | Maserati A6GCM | | 10 | 6 | | | Reims | 48 | Maserati A6GCM | | 21 | NS | pompa paliwowa | | Silverstone | 3 | Maserati A6GCM | | 16 | 12 | | | Nürburgring | 15 | Maserati A6GCM | | 14 | 7 | | | Bremgarten | 34 | Maserati 250F | | 13 | NS | ciśnienie oleju | | Pedralbes | 24 | Maserati 250F | | 4 | NS | układ przeniesienia napędu | |
Sezon 1955 | |
| Buenos Aires | 22 | Maserati 250F | | - | 7 | jechał na zmianę z Musso i Mantovanim | | Buenos Aires | 26 | Maserati 250F | | - | NS | ciśnienie paliwa; jechał na zmianę ze Buccim i Menditeguyem | | Buenos Aires | 28 | Maserati 250F | | 7 | 6 | jechał na zmianę z Behrą | | Monte Carlo | 46 | Ferrari 555 | | 18 | NS | silnik | | Spa-Francorchamps | 4 | Ferrari 555 | | - | NW | oddał bolid Trintignantowi | | Aintree | 28 | Vanwall 55 | | - | 9 | jechał na zmianę z Whartonem | | Aintree | 30 | Vanwall 55 | | 7 | NS | przepustnica | | Monza | 42 | Vanwall 55 | | 13 | NS | zawieszenie | |
Sezon 1956 | |
| Monte Carlo | 16 | Vanwall 56 | | 5 | NS | wypadek | | Spa-Francorchamps | 10 | Vanwall 56 | | 6 | 4 | | | Reims | 22 | Vanwall 56 | | 4 | NS | silnik | | Reims | 24 | Vanwall 56 | | - | 10 | jechał na zmianę z Hawthornem | | Silverstone | 16 | Vanwall 56 | | 5 | NS | układ paliwowy | | Nürburgring | 12 | Maserati 250F | | 12 | NS | przegrzanie | | Monza | 18 | Vanwall 56 | | 10 | NS | układ przeniesienia napędu | |
Sezon 1957 | |
| Buenos Aires | 22 | Maserati 250F | | 9 | 4 | | | Monte Carlo | 34 | Maserati 250F | | - | NS | wyciek oleju; jechał na zmianę z Scarlattim | | Monte Carlo | 38 | Maserati 250F | | 8 | NS | zawieszenie | | Rouen-les-Essarts | 6 | Maserati 250F | | 4 | 5 | | | Aintree | 6 | Maserati 250F | | 7 | NS | pompa wodna | | Nürburgring | 3 | Maserati 250F | | 6 | 7 | | | Pescara | 6 | Maserati 250F | | 5 | 3 | | | Monza | 4 | Maserati 250F | | 6 | NS | wyciek oleju | | Monza | 8 | Maserati 250F | | - | 5 | jechał na zmianę z Scarlattim | |
Sezon 1958 | |
| Buenos Aires | 8 | Maserati 250F | | 8 | 6 | | | Monte Carlo | 8 | BRM P25 | | 11 | 5 | | | Zandvoort | 15 | BRM P25 | | 7 | 2 | | | Spa-Francorchamps | 10 | BRM P25 | | 7 | 5 | | | Reims | 16 | BRM P25 | | 3 | NS | silnik | | Silverstone | 20 | BRM P25 | | 2 | 5 | | | Nürburgring | 6 | BRM P25 | | 8 | NS | hamulce | | Porto | 10 | BRM P25 | | 7 | 6 | | | Monza | 10 | BRM P25 | | 9 | NS | kolizja z von Tripsem | | Ain-Diab | 16 | BRM P25 | | 10 | 5 | | |
Sezon 1959 | |
| Monte Carlo | 16 | BRM P25 | | 9 | NS | wypadek | | Zandvoort | 6 | BRM P25 | | 6 | NS | skrzynia biegów | | Reims | 6 | BRM P25 | | 9 | 7 | | | Aintree | 8 | BRM P25 | | 3 | 4 | | | AVUS | 10 | BRM P25 | | 8 | 7 | | | Monsanto Park | 6 | BRM P25 | | 9 | 5 | | | Monza | 2 | BRM P25 | | 7 | 7 | | | Sebring | 19 | Cooper T51 | | 3 | NS | sprzęgło | |
Sezon 1960 | |
| Buenos Aires | 34 | Cooper T51 | | 9 | NS | pompa paliwowa |
| |
Objaśnienia: St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|