|
|
|
|
|
| Rocznice kierowców | | | | |
| |
|
Urodzili się:
124 lata temu B. Aston
63 lata temu G. Brabham
50 lat temu M. Gene
|
|
Zmarli:
23 lata temu G. Connor
43 lata temu D. Prophet
|
| |
|
•Statystyki | | | | | | |
Objaśnienia: P. - końcowa pozycja w klasyfikacji generalnej, Zwyc. - zwycięstwa, Pktwł. - punktował, P. pos. - pole positions, Naj. okr. - najszybsze okrążenia, Nie skl. - niesklasyfikowany, ZD - zdyskwalifikowany | | Starty obejmują rozpoczęte wyścigi (w nawiasie podana jest suma zgłoszeń do grand prix) |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Bolid | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1959 | |
| Zandvoort | 12 | Lotus 16 | | 9 | 4 | | | Reims | 34 | Lotus 16 | | 15 | NS | łożysko koła | | AVUS | 15 | Lotus 16 | | 13 | NS | dyferencjał | | Monsanto Park | 12 | Lotus 16 | | 16 | NS | skrzynia biegów | | Monza | 20 | Lotus 16 | | 14 | NS | hamulce | | Sebring | 10 | Lotus 16 | | 9 | 5 | | |
Sezon 1960 | |
| Buenos Aires | 20 | Lotus 18 | | 2 | 6 | | | Monte Carlo | 22 | Lotus 18 | | 7 | 9 | | | Zandvoort | 4 | Lotus 18 | | 3 | 2 | | | Spa-Francorchamps | 14 | Lotus 18 | | 7 | NS | wypadek (naj. okr.) | | Reims | 20 | Lotus 18 | | 4 | 7 | | | Silverstone | 7 | Lotus 18 | | 5 | 3 | | | Porto | 16 | Lotus 18 | | 7 | 6 | | | Riverside | 10 | Lotus 18 | | 7 | 2 | | |
Sezon 1961 | |
| Monte Carlo | 30 | Lotus 21 | | - | NW | wypadek/kontuzja | | Spa-Francorchamps | 32 | Lotus 21 | | 18 | NS | silnik | | Reims | 6 | Lotus 21 | | 10 | 4 | | | Aintree | 16 | Lotus 21 | | 7 | 10 | | | Nürburgring | 15 | Lotus 21 | | 16 | NS | pożar | | Monza | 38 | Lotus 18/21 | | 9 | NS | podwozie | | Watkins Glen | 15 | Lotus 21 | | 8 | 1 | | |
Sezon 1962 | |
| Zandvoort | 9 | Lotus 24 | | 6 | NS | poślizg | | Monte Carlo | 34 | Lotus 24 | | 8 | NS | pompa paliwowa | | Spa-Francorchamps | 20 | Lotus 24 | | 5 | NS | zawieszenie | | Rouen-les-Essarts | 36 | Lotus 24 | | 8 | NS | pęknięta opona | | Aintree | 32 | Lotus 24 | | 3 | 16 | | | Monza | 40 | Lotus 24 | | 5 | NS | zawieszenie | | Watkins Glen | 15 | Lotus 24 | | 15 | 8 | | | East London | 11 | Lotus 24 | | 4 | 5 | | |
Sezon 1963 | |
| Monte Carlo | 14 | Lotus 24 | | 5 | NS | wypadek | | Spa-Francorchamps | 4 | BRP Mk1 | | 7 | NS | skrzynia biegów | | Zandvoort | 30 | BRP Mk1 | | 7 | 4 | | | Reims | 32 | BRP Mk1 | | 9 | 9 | | | Silverstone | 11 | BRP Mk1 | | 11 | NS | zapłon | | Nürburgring | 14 | Lotus 24 | | 11 | NS | kolizja z Bandinim | | Monza | 32 | BRP Mk1 | | 10 | 4 | silnik | |
Sezon 1964 | |
| Monte Carlo | 14 | Lotus 24 | | - | NW | wypadek/kontuzja | | Spa-Francorchamps | 3 | BRP Mk1 | | 16 | 10 | | | Rouen-les-Essarts | 16 | BRP Mk1 | | 11 | NS | poślizg | | Brands Hatch | 11 | BRP Mk2 | | 10 | 10 | | | Zeltweg | 14 | BRP Mk2 | | 11 | 5 | | | Monza | 46 | BRP Mk2 | | 13 | 5 | | | Watkins Glen | 11 | BRP Mk2 | | 10 | NS | skrzynia biegów | | Mexico City | 11 | BRP Mk2 | | 16 | 12 | | |
Sezon 1965 | |
| Spa-Francorchamps | 22 | Lotus 25 | | 16 | 13 | | | Clermont-Ferrand | 22 | Lotus 25 | | 17 | NS | skrzynia biegów | | Silverstone | 23 | Lotus 25 | | 15 | NS | silnik | | Zandvoort | 38 | Lotus 25 | | 13 | 10 | | | Monza | 38 | Lotus 25 | | 18 | 9 | | | Watkins Glen | 22 | Lotus 25 | | 18 | NS | kondycja fizyczna | | Mexico City | 22 | Lotus 25 | | - | NW | usunięty z zespołu | |
Sezon 1966 | |
| Watkins Glen | 10 | BRM P261 | | 17 | NS | alternator | | Mexico City | 10 | BRM P261 | | 16 | NS | układ przeniesienia napędu |
| |
Objaśnienia: St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|