|
|
|
|
|
| Rocznice kierowców | | | | |
| |
|
Urodzili się:
84 lata temu K. Ahrens Jr
112 lata temu R. Fischer
80 lat temu J. Nelleman
86 lat temu B. van Rooyen
|
|
Zmarli:
53 lata temu L. Piotti
|
| |
|
Jean Alesi | Ostatni reprezentowany zespół: Jordan | | |
•Statystyki | | | | | | |
Objaśnienia: P. - końcowa pozycja w klasyfikacji generalnej, Zwyc. - zwycięstwa, Pktwł. - punktował, P. pos. - pole positions, Naj. okr. - najszybsze okrążenia, Nie skl. - niesklasyfikowany, ZD - zdyskwalifikowany | | Starty obejmują rozpoczęte wyścigi (w nawiasie podana jest suma zgłoszeń do grand prix) |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Bolid | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1989 | |
| Paul Ricard | 4 | Tyrrell 018 | | 16 | 4 | | | Silverstone | 4 | Tyrrell 018 | | 22 | NS | poślizg | | Hockenheim | 4 | Tyrrell 018 | | 10 | 10 | | | Hungaroring | 4 | Tyrrell 018 | | 11 | 9 | | | Monza | 4 | Tyrrell 018 | | 10 | 5 | | | Jerez | 4 | Tyrrell 018 | | 9 | 4 | poślizg/wymiana opon | | Suzuka | 4 | Tyrrell 018 | | 18 | NS | skrzynia biegów | | Adelaide | 4 | Tyrrell 018 | | 15 | NS | elektryka | |
Sezon 1990 | |
| Phoenix | 4 | Tyrrell 018 | | 4 | 2 | | | Interlagos | 4 | Tyrrell 018 | | 7 | 7 | | | Imola | 4 | Tyrrell 019 | | 7 | 6 | | | Monte Carlo | 4 | Tyrrell 019 | | 3 | 2 | | | Gilles Villeneuve | 4 | Tyrrell 019 | | 8 | NS | poślizg | | Mexico City | 4 | Tyrrell 019 | | 6 | 7 | silnik | | Paul Ricard | 4 | Tyrrell 019 | | 13 | NS | dyferencjał | | Silverstone | 4 | Tyrrell 019 | | 6 | 8 | | | Hockenheim | 4 | Tyrrell 019 | | 8 | 11 | układ przeniesienia napędu | | Hungaroring | 4 | Tyrrell 019 | | 6 | NS | kolizja z Martinim | | Spa-Francorchamps | 4 | Tyrrell 019 | | 9 | 8 | | | Monza | 4 | Tyrrell 019 | | 5 | NS | poślizg | | Estoril | 4 | Tyrrell 019 | | 8 | 8 | | | Jerez | 4 | Tyrrell 019 | | 4 | NS | kolizja z Bergerem/pęknięta opona | | Suzuka | 4 | Tyrrell 019 | | - | NW | kontuzja szyji podczas treningów | | Adelaide | 4 | Tyrrell 019 | | 5 | 8 | | |
Sezon 1991 | |
| Phoenix | 28 | Ferrari F1-91 | | 6 | 12 | skrzynia biegów (naj. okr.) | | Interlagos | 28 | Ferrari F1-91 | | 5 | 6 | | | Imola | 28 | Ferrari F1-91 | | 7 | NS | poślizg | | Monte Carlo | 28 | Ferrari F1-91 | | 9 | 3 | | | Gilles Villeneuve | 28 | Ferrari F1-91 | | 7 | NS | silnik | | Mexico City | 28 | Ferrari F1-91 | | 4 | NS | sprzęgło | | Magny-Cours | 28 | Ferrari F1-91B | | 6 | 4 | | | Silverstone | 28 | Ferrari F1-91B | | 6 | NS | kolizja z Suzukim | | Hockenheim | 28 | Ferrari F1-91B | | 6 | 3 | | | Hungaroring | 28 | Ferrari F1-91B | | 6 | 5 | | | Spa-Francorchamps | 28 | Ferrari F1-91B | | 5 | NS | silnik | | Monza | 28 | Ferrari F1-91B | | 6 | NS | silnik | | Estoril | 28 | Ferrari F1-91B | | 6 | 3 | | | Catalunya | 28 | Ferrari F1-91B | | 7 | 4 | | | Suzuka | 28 | Ferrari F1-91B | | 6 | NS | silnik | | Adelaide | 28 | Ferrari F1-91B | | 7 | NS | kolizja z Larinim | |
Sezon 1992 | |
| Kyalami | 27 | Ferrari F92A | | 5 | NS | silnik | | Mexico City | 27 | Ferrari F92A | | 10 | NS | silnik | | Interlagos | 27 | Ferrari F92A | | 6 | 4 | | | Catalunya | 27 | Ferrari F92A | | 8 | 3 | | | Imola | 27 | Ferrari F92A | | 7 | NS | kolizja z Bergerem | | Monte Carlo | 27 | Ferrari F92A | | 4 | NS | skrzynia biegów | | Gilles Villeneuve | 27 | Ferrari F92A | | 8 | 3 | | | Magny-Cours | 27 | Ferrari F92A | | 6 | NS | silnik | | Silverstone | 27 | Ferrari F92A | | 8 | NS | gaśnica | | Hockenheim | 27 | Ferrari F92A | | 5 | 5 | | | Hungaroring | 27 | Ferrari F92A | | 9 | NS | półoś napędowa/poślizg | | Spa-Francorchamps | 27 | Ferrari F92AT | | 5 | NS | pęknięta opona/poślizg | | Monza | 27 | Ferrari F92AT | | 3 | NS | układ paliwowy | | Estoril | 27 | Ferrari F92AT | | 10 | NS | poślizg | | Suzuka | 27 | Ferrari F92AT | | 15 | 5 | | | Adelaide | 27 | Ferrari F92AT | | 6 | 4 | | |
Sezon 1993 | |
| Kyalami | 27 | Ferrari F93A | | 5 | NS | zawieszenie | | Interlagos | 27 | Ferrari F93A | | 9 | 8 | dwie kary postoju w boksach za wyprzedzanie w niedozwolonym momencie | | Donington Park | 27 | Ferrari F93A | | 9 | NS | skrzynia biegów | | Imola | 27 | Ferrari F93A | | 9 | NS | sprzęgło | | Catalunya | 27 | Ferrari F93A | | 8 | NS | silnik | | Monte Carlo | 27 | Ferrari F93A | | 5 | 3 | | | Gilles Villeneuve | 27 | Ferrari F93A | | 6 | NS | silnik | | Magny-Cours | 27 | Ferrari F93A | | 6 | NS | silnik | | Silverstone | 27 | Ferrari F93A | | 12 | 9 | | | Hockenheim | 27 | Ferrari F93A | | 10 | 7 | | | Hungaroring | 27 | Ferrari F93A | | 8 | NS | kolizja z Fittipaldim | | Spa-Francorchamps | 27 | Ferrari F93A | | 4 | NS | zawieszenie | | Monza | 27 | Ferrari F93A | | 3 | 2 | | | Estoril | 27 | Ferrari F93A | | 5 | 4 | | | Suzuka | 27 | Ferrari F93A | | 14 | NS | silnik | | Adelaide | 27 | Ferrari F93A | | 7 | 4 | | |
Sezon 1994 | |
| Interlagos | 27 | Ferrari 412T1 | | 3 | 3 | | | Monte Carlo | 27 | Ferrari 412T1 | | 5 | 5 | kolizja z Brabhamem | | Catalunya | 27 | Ferrari 412T1 | | 6 | 4 | | | Gilles Villeneuve | 27 | Ferrari 412T1 | | 2 | 3 | | | Magny-Cours | 27 | Ferrari 412T1B | | 4 | NS | poślizg/kolizja z Barrichello | | Silverstone | 27 | Ferrari 412T1B | | 4 | 2 | | | Hockenheim | 27 | Ferrari 412T1B | | 2 | NS | silnik | | Hungaroring | 27 | Ferrari 412T1B | | 13 | NS | skrzynia biegów | | Spa-Francorchamps | 27 | Ferrari 412T1B | | 5 | NS | silnik | | Monza | 27 | Ferrari 412T1B | | 1 | NS | skrzynia biegów | | Estoril | 27 | Ferrari 412T1B | | 5 | NS | kolizja z Brabhamem | | Jerez | 27 | Ferrari 412T1B | | 16 | 10 | | | Suzuka | 27 | Ferrari 412T1B | | 7 | 3 | | | Adelaide | 27 | Ferrari 412T1B | | 8 | 6 | | |
Sezon 1995 | |
| Interlagos | 27 | Ferrari 412T2 | | 6 | 5 | | | Buenos Aires | 27 | Ferrari 412T2 | | 6 | 2 | | | Imola | 27 | Ferrari 412T2 | | 5 | 2 | | | Catalunya | 27 | Ferrari 412T2 | | 2 | NS | silnik | | Monte Carlo | 27 | Ferrari 412T2 | | 5 | NS | wypadek (naj. okr.) | | Gilles Villeneuve | 27 | Ferrari 412T2 | | 5 | 1 | | | Magny-Cours | 27 | Ferrari 412T2 | | 4 | 5 | | | Silverstone | 27 | Ferrari 412T2 | | 6 | 2 | | | Hockenheim | 27 | Ferrari 412T2 | | 10 | NS | silnik | | Hungaroring | 27 | Ferrari 412T2 | | 6 | NS | silnik | | Spa-Francorchamps | 27 | Ferrari 412T2 | | 2 | NS | zawieszenie | | Monza | 27 | Ferrari 412T2 | | 5 | NS | łożysko koła | | Estoril | 27 | Ferrari 412T2 | | 7 | 5 | | | Nürburgring | 27 | Ferrari 412T2 | | 6 | 2 | | | Aida | 27 | Ferrari 412T2 | | 4 | 5 | | | Suzuka | 27 | Ferrari 412T2 | | 2 | NS | układ przeniesienia napędu | | Adelaide | 27 | Ferrari 412T2 | | 5 | NS | kolizja z Schumacherem | |
Sezon 1996 | |
| Albert Park | 3 | Benetton B196 | | 6 | NS | kolizja z Irvine'em | | Interlagos | 3 | Benetton B196 | | 5 | 2 | | | Buenos Aires | 3 | Benetton B196 | | 4 | 3 | (naj. okr.) | | Nürburgring | 3 | Benetton B196 | | 4 | NS | kolizja z Salo | | Imola | 3 | Benetton B196 | | 5 | 6 | kara postoju w boksach | | Monte Carlo | 3 | Benetton B196 | | 3 | NS | tylne zawieszenie (naj. okr.) | | Catalunya | 3 | Benetton B196 | | 4 | 2 | | | Gilles Villeneuve | 3 | Benetton B196 | | 4 | 3 | | | Magny-Cours | 3 | Benetton B196 | | 3 | 3 | | | Silverstone | 3 | Benetton B196 | | 5 | NS | hamulce | | Hockenheim | 3 | Benetton B196 | | 5 | 2 | | | Hungaroring | 3 | Benetton B196 | | 5 | 3 | | | Spa-Francorchamps | 3 | Benetton B196 | | 7 | 4 | | | Monza | 3 | Benetton B196 | | 6 | 2 | | | Estoril | 3 | Benetton B196 | | 3 | 4 | | | Suzuka | 3 | Benetton B196 | | 9 | NS | wypadek | |
Sezon 1997 | |
| Albert Park | 7 | Benetton B197 | | 8 | NS | brak paliwa | | Interlagos | 7 | Benetton B197 | | 6 | 6 | | | Buenos Aires | 7 | Benetton B197 | | 11 | 7 | | | Imola | 7 | Benetton B197 | | 14 | 5 | | | Monte Carlo | 7 | Benetton B197 | | 9 | NS | wypadek | | Catalunya | 7 | Benetton B197 | | 4 | 3 | | | Gilles Villeneuve | 7 | Benetton B197 | | 8 | 2 | | | Magny-Cours | 7 | Benetton B197 | | 8 | 5 | | | Silverstone | 7 | Benetton B197 | | 11 | 2 | | | Hockenheim | 7 | Benetton B197 | | 6 | 6 | | | Hungaroring | 7 | Benetton B197 | | 9 | 11 | | | Spa-Francorchamps | 7 | Benetton B197 | | 2 | 8 | | | Monza | 7 | Benetton B197 | | 1 | 2 | | | Red Bull Ring | 7 | Benetton B197 | | 15 | NS | wypadek | | Nürburgring | 7 | Benetton B197 | | 10 | 2 | | | Suzuka | 7 | Benetton B197 | | 7 | 5 | | | Jerez | 7 | Benetton B197 | | 10 | 13 | poślizg | |
Sezon 1998 | |
| Albert Park | 14 | Sauber C17 | | 12 | NS | silnik | | Interlagos | 14 | Sauber C17 | | 15 | 9 | | | Buenos Aires | 14 | Sauber C17 | | 11 | 5 | | | Imola | 14 | Sauber C17 | | 12 | 6 | | | Catalunya | 14 | Sauber C17 | | 14 | 10 | | | Monte Carlo | 14 | Sauber C17 | | 11 | 12 | skrzynia biegów | | Gilles Villeneuve | 14 | Sauber C17 | | 9 | NS | wypadek | | Magny-Cours | 14 | Sauber C17 | | 11 | 7 | | | Silverstone | 14 | Sauber C17 | | 8 | NS | elektryka | | Red Bull Ring | 14 | Sauber C17 | | 2 | NS | kolizja z Fisichellą | | Hockenheim | 14 | Sauber C17 | | 11 | 10 | | | Hungaroring | 14 | Sauber C17 | | 11 | 7 | | | Spa-Francorchamps | 14 | Sauber C17 | | 10 | 3 | | | Monza | 14 | Sauber C17 | | 8 | 5 | | | Nürburgring | 14 | Sauber C17 | | 11 | 10 | | | Suzuka | 14 | Sauber C17 | | 12 | 7 | | |
Sezon 1999 | |
| Albert Park | 11 | Sauber C18 | | 16 | NS | skrzynia biegów | | Interlagos | 11 | Sauber C18 | | 14 | NS | skrzynia biegów | | Imola | 11 | Sauber C18 | | 13 | 6 | | | Monte Carlo | 11 | Sauber C18 | | 14 | NS | wypadek/zawieszenie | | Catalunya | 11 | Sauber C18 | | 5 | NS | elektryka/układ przeniesienia napędu | | Gilles Villeneuve | 11 | Sauber C18 | | 8 | NS | kolizja z Trullim | | Magny-Cours | 11 | Sauber C18 | | 2 | NS | poślizg | | Silverstone | 11 | Sauber C18 | | 10 | 14 | | | Red Bull Ring | 11 | Sauber C18 | | 17 | NS | brak paliwa | | Hockenheim | 11 | Sauber C18 | | 21 | 8 | | | Hungaroring | 11 | Sauber C18 | | 11 | 16 | ciśnienie paliwa; kara 10-sekundowego postoju w boksach za przekroczenie limitu prędkości | | Spa-Francorchamps | 11 | Sauber C18 | | 16 | 9 | | | Monza | 11 | Sauber C18 | | 13 | 9 | | | Nürburgring | 11 | Sauber C18 | | 16 | NS | półoś napędowa | | Sepang | 11 | Sauber C18 | | 15 | 7 | | | Suzuka | 11 | Sauber C18 | | 10 | 6 | | |
Sezon 2000 | |
| Albert Park | 14 | Prost AP03 | | 17 | NS | hydraulika; wystartował z boksów | | Interlagos | 14 | Prost AP03 | | 15 | NS | elektryka | | Imola | 14 | Prost AP03 | | 15 | NS | hydraulika | | Silverstone | 14 | Prost AP03 | | 15 | 10 | | | Catalunya | 14 | Prost AP03 | | 17 | NS | kolizja z de la Rosą | | Nürburgring | 14 | Prost AP03 | | 17 | 9 | kara 10-sekundowego postoju w boksach za przekroczenie limitu prędkości | | Monte Carlo | 14 | Prost AP03 | | 7 | NS | układ przeniesienia napędu | | Gilles Villeneuve | 14 | Prost AP03 | | 17 | NS | elektryka | | Magny-Cours | 14 | Prost AP03 | | 18 | 14 | | | Red Bull Ring | 14 | Prost AP03 | | 17 | NS | kolizja z Heidfeldem | | Hockenheim | 14 | Prost AP03 | | 20 | NS | kolizja z Dinizem | | Hungaroring | 14 | Prost AP03 | | 14 | NS | zawieszenie | | Spa-Francorchamps | 14 | Prost AP03 | | 17 | NS | ciśnienie paliwa | | Monza | 14 | Prost AP03 | | 19 | 12 | | | Indianapolis | 14 | Prost AP03 | | 20 | NS | silnik | | Suzuka | 14 | Prost AP03 | | 17 | NS | silnik | | Sepang | 14 | Prost AP03 | | 18 | 11 | | |
Sezon 2001 | |
| Albert Park | 22 | Prost AP04 | | 14 | 9 | | | Sepang | 22 | Prost AP04 | | 13 | 9 | | | Interlagos | 22 | Prost AP04 | | 15 | 8 | | | Imola | 22 | Prost AP04 | | 14 | 9 | | | Catalunya | 22 | Prost AP04 | | 15 | 10 | | | Red Bull Ring | 22 | Prost AP04 | | 20 | 10 | | | Monte Carlo | 22 | Prost AP04 | | 11 | 6 | | | Gilles Villeneuve | 22 | Prost AP04 | | 16 | 5 | | | Nürburgring | 22 | Prost AP04 | | 14 | 15 | poślizg | | Magny-Cours | 22 | Prost AP04 | | 19 | 12 | | | Silverstone | 22 | Prost AP04 | | 14 | 11 | | | Hockenheim | 22 | Prost AP04 | | 14 | 6 | | | Hungaroring | 12 | Jordan EJ11 | | 12 | 10 | | | Spa-Francorchamps | 12 | Jordan EJ11 | | 13 | 6 | | | Monza | 12 | Jordan EJ11 | | 16 | 8 | | | Indianapolis | 12 | Jordan EJ11 | | 9 | 7 | | | Suzuka | 12 | Jordan EJ11 | | 11 | NS | kolizja z Raikkonenem |
| |
Objaśnienia: St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|