2014 Sezon 2014 stoi pod znakiem kolejnych postępów, które w Grand Prix Monako owocują pierwszymi punktami w karierze oraz w historii zespołu Marussia. Mimo to w normalnych okolicznościach bolid MR03 wciąż nie pozwala wyrwać się z końca stawki, więc cały rok jest skazany na walkę z partnerem i kierowcami Caterhama. Podczas Grand Prix Japonii ma koszmarny wypadek, gdy po wpadnięciu w poślizg uderzył z pełną prędkością w dźwig ściągający wrak bolidu Adriana Sutila. Trafia do szpitala z poważnymi obrażeniami głowy i zostaje poddany wielu operacjom. Przetransportowany do Nicei umiera 17 lipca 2015 roku.
2013 W ostatniej chwili otrzymuje angaż w ekipie Marussia, która zwalnia mu miejsce kosztem Luiza Razii. Pomimo niewielkiej ilości pokonanych kilometrów za kierownicą bolidu MR02 podczas testów, od pierwszych wyścigów sezonu prezentuje mocne tempo, zdobywając wysokie 13 miejsce już podczas drugiej rundy sezonu w Malezji. Nie zdobywa punktów, czego przyczyną jest niewystarczająco konkurencyjny bolid, w związku z czym kończy mistrzostwa na 19 miejscu. Pozostaje na kolejny rok w rosyjskiej ekipie.
2012 Zostaje wypożyczony przez Ferrari do zespołu Force India, w którym otrzymuje posadę kierowcy testowego. Bierze udział z hinduską ekipą w dziewięciu piątkowych treningach, dostając również kilka dni testowych za kierownicą bolidu VJM05. Jednocześnie startuje w Word Series by Renault, gdzie wygrywa trzy wyścigi, lecz w ostatecznym rozrachunku zostaje wicemistrzem.
2011 Pozostaje na kolejny sezon w serii GP2 z zespołem ART. Odnosi jedyne zwycięstwo podczas głównego wyścigu na Silverstone i ponownie kończy mistrzostwa na trzeciej lokacie, przegrywając tytuł wicemistrza o zaledwie jeden punkt.
2010 Zalicza debiut w oficjalnym przedsionku Formuły 1 - serii GP2. Reprezentuje barwy ekipy ART Grand Prix, z którą zdobywa trzy pole position, lecz nie wygrywa żadnego wyścigu. Na koniec sezonu zostaje sklasyfikowany na trzecim miejscu z dorobkiem 53 punktów. Tak samo jak w zeszłym roku, zostaje zaproszony przez Ferrari na testy młodych kierowców.
2009 Zostaje w europejskiej edycji Formuły 3, tym razem przypieczętowując tytuł mistrza z dorobkiem 114 punktów oraz dziewięcioma wygranymi. Pod koniec roku bierze udział w testach młodych kierowców z ekipą Ferrari, zostając członkiem jej programu rozwojowego.
2008 Przenosi się do Formuły 3 Euroseries, gdzie wygrywa dwa wyścigi i kończy zmagania na trzecim miejscu z dorobkiem 50 punktów. Ponadto wygrywa wyścig Masters of Zolder, który nie jest zaliczany do mistrzostw.
2007 Przesiada się do jednomiejscowego bolidu, zasilając stawkę francuskiej Formuły Renault 2.0, jednocześnie biorąc udział w kilku wyścigach europejskiej edycji tych mistrzostw. We francuskim czempionacie wygrywa pięć wyścigów, melduje się jedenaście razy na podium i zdobywa tytuł mistrza.
2004-2006 Rozpoczyna przygodę z motorsportem od startów w kartingu. W ciągu trzech lat spędzonych za kierownicą gokarta odnosi wiele sukcesów, zostając m.in. mistrzem Azji oraz Europy.
Objaśnienia:P. - końcowa pozycja w klasyfikacji generalnej, Zwyc. - zwycięstwa, Pktwł. - punktował, P. pos. - pole positions, Naj. okr. - najszybsze okrążenia, Nie skl. - niesklasyfikowany, ZD - zdyskwalifikowany
Starty obejmują rozpoczęte wyścigi (w nawiasie podana jest suma zgłoszeń do grand prix)
Rezultaty wyścigów z ostatniego sezonu | Rezultaty wszystkich wyścigów Wszystkie pole positions | Wszystkie zwycięstwa | Wszystkie najszybsze okrążenia
•Rezultaty wyścigów z ostatniego sezonu
GP
Tor
Nr
Bolid
Op.
St.
Fi.
Dodatkowa informacja
Sezon 2014
Albert Park
17
Marussia MR03
18
NS
niesklasyfikowany
Sepang
17
Marussia MR03
19
NS
kolizja z Maldonado ; kara 5-sekundowa za spowodowanie kolizji z Maldonado
Sakhir
17
Marussia MR03
19
16
kara przejazdu przez boksy za spowodowanie kolizji z Sutilem
Shanghai
17
Marussia MR03
19
17
Catalunya
17
Marussia MR03
18
18
Monte Carlo
17
Marussia MR03
21
9
kara 5-sekundowa za start z niewłaściwej pozycji
Gilles Villeneuve
17
Marussia MR03
19
NS
kolizja z Chiltonem
Red Bull Ring
17
Marussia MR03
18
15
Silverstone
17
Marussia MR03
12
14
Hockenheim
17
Marussia MR03
17
15
Hungaroring
17
Marussia MR03
15
15
Spa-Francorchamps
17
Marussia MR03
16
18
skrzynia biegów
Monza
17
Marussia MR03
19
18
Marina Bay
17
Marussia MR03
19
16
Suzuka
17
Marussia MR03
18
20
uderzenie w dźwig ściągający auto Sutila
Objaśnienia:St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu