|
|
|
|
|
| Rocznice kierowców | | | | |
| |
|
Urodzili się:
107 lat temu J. Lucas
43 lata temu F. Massa
39 lat temu G. van der Garde
34 lata temu J-E. Vergne
|
|
Zmarli:
23 lata temu M. Alboreto
19 lat temu J. Love
|
| |
|
Jo Bonnier | Ostatni reprezentowany zespół: Jo Bonnier | | |
•Statystyki | | | | | | |
Objaśnienia: P. - końcowa pozycja w klasyfikacji generalnej, Zwyc. - zwycięstwa, Pktwł. - punktował, P. pos. - pole positions, Naj. okr. - najszybsze okrążenia, Nie skl. - niesklasyfikowany, ZD - zdyskwalifikowany | | Starty obejmują rozpoczęte wyścigi (w nawiasie podana jest suma zgłoszeń do grand prix) |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Bolid | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1956 | |
| Monza | 34 | Maserati 250F | | - | NS | silnik; jechał na zmianę z Villoresim | |
Sezon 1957 | |
| Buenos Aires | 24 | Maserati 250F | | 13 | 7 | | | Aintree | 28 | Maserati 250F | | 17 | NS | układ przeniesienia napędu | | Pescara | 16 | Maserati 250F | | 9 | NS | przegrzanie | | Monza | 24 | Maserati 250F | | 13 | NS | przegrzanie | |
Sezon 1958 | |
| Monte Carlo | 58 | Maserati 250F | | 16 | NS | wypadek | | Zandvoort | 11 | Maserati 250F | | 15 | 10 | | | Spa-Francorchamps | 36 | Maserati 250F | | 14 | 9 | | | Reims | 38 | Maserati 250F | | 16 | 8 | | | Silverstone | 22 | Maserati 250F | | 13 | NS | skrzynia biegów | | Nürburgring | 16 | Maserati 250F | | 21 | NS | kolizja z Brabhamem | | Porto | 32 | Maserati 250F | | 14 | NS | kondycja fizyczna | | Monza | 12 | BRM P25 | | 10 | NS | układ przeniesienia napędu/pożar | | Ain-Diab | 18 | BRM P25 | | 8 | 4 | | |
Sezon 1959 | |
| Monte Carlo | 18 | BRM P25 | | 7 | NS | hamulce | | Zandvoort | 7 | BRM P25 | | 1 | 1 | | | Reims | 4 | BRM P25 | | 6 | NS | silnik | | Aintree | 10 | BRM P25 | | 10 | NS | przepustnica | | AVUS | 9 | BRM P25 | | 7 | 5 | | | Monsanto Park | 7 | BRM P25 | | 5 | NS | silnik | | Monza | 6 | BRM P25 | | 11 | 8 | | |
Sezon 1960 | |
| Buenos Aires | 40 | BRM P25 | | 4 | 7 | | | Monte Carlo | 2 | BRM P48 | | 5 | 5 | | | Zandvoort | 14 | BRM P48 | | 4 | NS | silnik/wypadek | | Spa-Francorchamps | 6 | BRM P48 | | 6 | NS | silnik | | Reims | 8 | BRM P48 | | 10 | NS | silnik | | Silverstone | 6 | BRM P48 | | 4 | NS | zawieszenie | | Porto | 20 | BRM P48 | | 13 | NS | silnik | | Riverside | 15 | BRM P48 | | 4 | 5 | | |
Sezon 1961 | |
| Monte Carlo | 2 | Porsche 787 | | 9 | 12 | wtrysk | | Zandvoort | 6 | Porsche 787 | | 11 | 11 | | | Spa-Francorchamps | 18 | Porsche 718 | | 9 | 7 | | | Reims | 10 | Porsche 718 | | 13 | 7 | | | Aintree | 8 | Porsche 718 | | 3 | 5 | | | Nürburgring | 8 | Porsche 718 | | 4 | NS | silnik | | Monza | 44 | Porsche 718 | | 8 | NS | zawieszenie | | Watkins Glen | 11 | Porsche 718 | | 10 | 6 | | |
Sezon 1962 | |
| Zandvoort | 11 | Porsche 804 | | 13 | 7 | | | Monte Carlo | 2 | Porsche 718 | | 16 | 5 | | | Rouen-les-Essarts | 32 | Porsche 804 | | 9 | 10 | układ paliwowy | | Aintree | 10 | Porsche 804 | | 7 | NS | dyferencjał | | Nürburgring | 8 | Porsche 804 | | 6 | 7 | | | Monza | 18 | Porsche 804 | | 9 | 6 | | | Watkins Glen | 11 | Porsche 804 | | 9 | 13 | | |
Sezon 1963 | |
| Monte Carlo | 11 | Cooper T60 | | 11 | 7 | | | Spa-Francorchamps | 12 | Cooper T60 | | 13 | 5 | | | Zandvoort | 28 | Cooper T60 | | 8 | 11 | | | Reims | 44 | Cooper T60 | | 11 | NS | zapłon/niesklasyfikowany | | Silverstone | 14 | Cooper T66 | | 12 | NS | ciśnienie oleju | | Nürburgring | 16 | Cooper T66 | | 12 | 6 | | | Monza | 58 | Cooper T66 | | 11 | 7 | | | Watkins Glen | 11 | Cooper T66 | | 12 | 8 | | | Mexico City | 11 | Cooper T66 | | 8 | 5 | | | East London | 12 | Cooper T66 | | 11 | 6 | | |
Sezon 1964 | |
| Monte Carlo | 19 | Cooper T66 | | 11 | 5 | | | Zandvoort | 26 | Brabham BT11 | | 12 | 9 | | | Spa-Francorchamps | 16 | Brabham BT11 | | 14 | NS | kondycja kierowcy | | Brands Hatch | 16 | Brabham BT11 | | 9 | NS | hamulce | | Nürburgring | 11 | Brabham BT11 | | 12 | NS | elektryka | | Zeltweg | 11 | Brabham BT7 | | 10 | 6 | | | Monza | 34 | Brabham BT7 | | 12 | 12 | | | Watkins Glen | 16 | Brabham BT7 | | 9 | NS | koło | | Mexico City | 16 | Brabham BT7 | | 8 | NS | zawieszenie | |
Sezon 1965 | |
| East London | 11 | Brabham BT7 | | 7 | NS | sprzęgło | | Monte Carlo | 12 | Brabham BT7 | | 13 | 7 | | | Spa-Francorchamps | 20 | Brabham BT7 | | 7 | NS | zapłon | | Clermont-Ferrand | 34 | Brabham BT7 | | 11 | NS | alternator | | Silverstone | 15 | Brabham BT7 | | 14 | 7 | | | Zandvoort | 26 | Brabham BT7 | | 15 | NS | wyciek oleju | | Nürburgring | 16 | Brabham BT7 | | 9 | 7 | | | Monza | 42 | Brabham BT7 | | 14 | 7 | | | Watkins Glen | 15 | Brabham BT7 | | 10 | 8 | | | Mexico City | 15 | Brabham BT7 | | 12 | NS | zawieszenie | |
Sezon 1966 | |
| Monte Carlo | 18 | Cooper T81 | | 14 | NS | niesklasyfikowany | | Spa-Francorchamps | 20 | Cooper T81 | | 6 | NS | wypadek | | Reims | 30 | Brabham BT22 | | 17 | NS | niesklasyfikowany | | Brands Hatch | 18 | Brabham BT7 | | 15 | NS | sprzęgło | | Zandvoort | 30 | Cooper T81 | | 13 | 7 | | | Nürburgring | 17 | Cooper T81 | | 12 | NS | sprzęgło | | Monza | 38 | Cooper T81 | | 12 | NS | przepustnica | | Watkins Glen | 22 | Cooper T81 | | 15 | NS | niesklasyfikowany | | Mexico City | 22 | Cooper T81 | | 12 | 6 | | |
Sezon 1967 | |
| Kyalami | 15 | Cooper T81 | | 12 | NS | silnik | | Spa-Francorchamps | 39 | Cooper T81 | | 12 | NS | silnik | | Silverstone | 23 | Cooper T81 | | 19 | NS | silnik | | Nürburgring | 16 | Cooper T81 | | 16 | 5 | | | Mosport Park | 9 | Cooper T81 | | 15 | 8 | | | Monza | 26 | Cooper T81 | | 14 | NS | przegrzanie | | Watkins Glen | 16 | Cooper T81 | | 15 | 6 | | | Mexico City | 16 | Cooper T81 | | 17 | 10 | | |
Sezon 1968 | |
| Kyalami | 20 | Cooper T81 | | 19 | NS | przegrzanie | | Monte Carlo | 18 | McLaren M5A | | NZ | - | | | Spa-Francorchamps | 17 | McLaren M5A | | 16 | NS | koło | | Zandvoort | 19 | McLaren M5A | | 19 | 8 | | | Brands Hatch | 23 | McLaren M5A | | 20 | NS | silnik | | Monza | 3 | McLaren M5A | | 19 | 6 | | | Mont-Tremblant | 22 | McLaren M5A | | 17 | NS | układ paliwowy | | Watkins Glen | 17 | McLaren M5A | | 18 | NS | zapłon/niesklasyfikowany | | Mexico City | 17 | Honda RA301 | | 18 | 5 | | |
Sezon 1969 | |
| Silverstone | 18 | Lotus 63 | | 16 | NS | silnik | | Nürburgring | 16 | Lotus 49B | | 14 | NS | wyciek paliwa | |
Sezon 1970 | |
| Monza | 38 | McLaren M7C | | NZ | - | | | Watkins Glen | 27 | McLaren M7C | | 24 | NS | układ chłodzenia | |
Sezon 1971 | |
| Kyalami | 23 | McLaren M7C | | 23 | NS | zawieszenie | | Nürburgring | 27 | McLaren M7C | | NZ | - | | | Red Bull Ring | 28 | McLaren M7C | | 20 | NW | wyciek paliwa | | Monza | 28 | McLaren M7C | | 21 | 10 | | | Watkins Glen | 29 | McLaren M7C | | 28 | 16 | brak paliwa |
| |
Objaśnienia: St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|