|
|
|
|
|
| Rocznice kierowców | | | | |
| |
|
Urodzili się:
107 lat temu J. Lucas
43 lata temu F. Massa
39 lat temu G. van der Garde
34 lata temu J-E. Vergne
|
|
Zmarli:
23 lata temu M. Alboreto
19 lat temu J. Love
|
| |
|
J.J. Lehto | Ostatni reprezentowany zespół: Sauber | | |
| |
Narodowość: | | Finlandia |
|
Data urodzenia: | 31 stycznia 1966 (58 lat temu) |
Miejsce urodzenia: | Espoo |
|
Stan cywilny: | - |
Imiona dzieci: | - |
Wzrost: | - |
Waga: | - |
Ważniejsze tytuły mistrzowskie poza F1: | 1988 Brytyjska Formuła 3 2005 American Le Mans Series |
Testy w Formule 1: (wyniki testów i inne dane) | - |
|
Pierwsze zgłoszenie: | GP Portugalii - 24 wrze?nia 1989 |
Ostatnie zgłoszenie: | GP Australii - 13 listopada 1994 |
Pierwsze zwycięstwo: | - |
Ostatnie zwycięstwo: | - |
Pierwsze pole position: | - |
Ostatnie pole position: | - |
|
•Statystyki | | | | | | |
Objaśnienia: P. - końcowa pozycja w klasyfikacji generalnej, Zwyc. - zwycięstwa, Pktwł. - punktował, P. pos. - pole positions, Naj. okr. - najszybsze okrążenia, Nie skl. - niesklasyfikowany, ZD - zdyskwalifikowany | | Starty obejmują rozpoczęte wyścigi (w nawiasie podana jest suma zgłoszeń do grand prix) |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Bolid | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1989 | |
| Estoril | 37 | Onyx ORE.1 | | NP | - | | | Jerez | 37 | Onyx ORE-1 | | 17 | NS | skrzynia biegów | | Suzuka | 37 | Onyx ORE-1 | | NP | - | | | Adelaide | 37 | Onyx ORE-1 | | 17 | NS | elektryka/poślizg | |
Sezon 1990 | |
| Phoenix | 36 | Onyx ORE-1 | | NZ | - | | | Interlagos | 36 | Onyx ORE-1 | | NZ | - | | | Imola | 36 | Onyx ORE-2 | | 25 | 12 | | | Monte Carlo | 36 | Onyx ORE-2 | | 26 | NS | skrzynia biegów | | Gilles Villeneuve | 36 | Onyx ORE-2 | | 22 | NS | silnik | | Mexico City | 36 | Onyx ORE-2 | | 26 | NS | silnik | | Paul Ricard | 36 | Onyx ORE-2 | | NZ | - | | | Silverstone | 36 | Onyx ORE-2 | | NZ | - | | | Hockenheim | 36 | Onyx ORE-2 | | 25 | NS | niesklasyfikowany | | Hungaroring | 36 | Onyx ORE-2 | | NZ | - | | |
Sezon 1991 | |
| Phoenix | 22 | Dallara BMS191 | | 10 | NS | skrzynia biegów | | Interlagos | 22 | Dallara BMS191 | | 19 | NS | elektryka | | Imola | 22 | Dallara BMS191 | | 16 | 3 | | | Monte Carlo | 22 | Dallara BMS191 | | 13 | 11 | | | Gilles Villeneuve | 22 | Dallara BMS191 | | 17 | NS | silnik | | Mexico City | 22 | Dallara BMS191 | | 16 | NS | silnik | | Magny-Cours | 22 | Dallara BMS191 | | 26 | NS | pęknięta opona | | Silverstone | 22 | Dallara BMS191 | | 11 | 13 | | | Hockenheim | 22 | Dallara BMS191 | | 20 | NS | silnik | | Hungaroring | 22 | Dallara BMS191 | | 12 | NS | ciśnienie oleju/silnik | | Spa-Francorchamps | 22 | Dallara BMS191 | | 14 | NS | ciśnienie oleju | | Monza | 22 | Dallara BMS191 | | 20 | NS | przegrzanie | | Estoril | 22 | Dallara BMS191 | | 18 | NS | skrzynia biegów | | Catalunya | 22 | Dallara BMS191 | | 15 | 8 | | | Suzuka | 22 | Dallara BMS191 | | 12 | NS | wypadek | | Adelaide | 22 | Dallara BMS191 | | 11 | 12 | | |
Sezon 1992 | |
| Kyalami | 21 | Dallara BMS192 | | 24 | NS | skrzynia biegów | | Mexico City | 21 | Dallara BMS192 | | 7 | 8 | | | Interlagos | 21 | Dallara BMS192 | | 16 | 8 | | | Catalunya | 21 | Dallara BMS192 | | 12 | NS | poślizg | | Imola | 21 | Dallara BMS192 | | 16 | 11 | silnik | | Monte Carlo | 21 | Dallara BMS192 | | 20 | 9 | | | Gilles Villeneuve | 21 | Dallara BMS192 | | 23 | 9 | | | Magny-Cours | 21 | Dallara BMS192 | | 17 | 9 | | | Silverstone | 21 | Dallara BMS192 | | 19 | 13 | | | Hockenheim | 21 | Dallara BMS192 | | 21 | 10 | | | Hungaroring | 21 | Dallara BMS192 | | NZ | - | | | Spa-Francorchamps | 21 | Dallara BMS192 | | 16 | 7 | | | Monza | 21 | Dallara BMS192 | | 14 | 11 | silnik | | Estoril | 21 | Dallara BMS192 | | 19 | NS | wypadek/nadwozie | | Suzuka | 21 | Dallara BMS192 | | 22 | 9 | | | Adelaide | 21 | Dallara BMS192 | | 24 | NS | skrzynia biegów | |
Sezon 1993 | |
| Kyalami | 30 | Sauber C12 | | 6 | 5 | | | Interlagos | 30 | Sauber C12 | | 7 | NS | elektryka | | Donington Park | 30 | Sauber C12 | | 7 | NS | prowadzenie bolidu | | Imola | 30 | Sauber C12 | | 16 | 4 | silnik | | Catalunya | 30 | Sauber C12 | | 9 | NS | silnik | | Monte Carlo | 30 | Sauber C12 | | 11 | NS | kolizja z Wendlingerem | | Gilles Villeneuve | 30 | Sauber C12 | | 11 | 7 | | | Magny-Cours | 30 | Sauber C12 | | 18 | NS | skrzynia biegów | | Silverstone | 30 | Sauber C12 | | 16 | 8 | | | Hockenheim | 30 | Sauber C12 | | 18 | NS | przepustnica/poślizg | | Hungaroring | 30 | Sauber C12 | | 15 | NS | silnik | | Spa-Francorchamps | 30 | Sauber C12 | | 9 | 9 | | | Monza | 30 | Sauber C12 | | 13 | NS | wypadek | | Estoril | 30 | Sauber C12 | | 12 | 7 | | | Suzuka | 30 | Sauber C12 | | 11 | 8 | | | Adelaide | 30 | Sauber C12 | | 12 | NS | przepustnica/wypadek | |
Sezon 1994 | |
| Imola | 6 | Benetton B194 | | 5 | NS | zgaśnięcie silnika na starcie/kolizja z Lamy | | Monte Carlo | 6 | Benetton B194 | | 17 | 7 | | | Catalunya | 6 | Benetton B194 | | 4 | NS | silnik | | Gilles Villeneuve | 6 | Benetton B194 | | 20 | 6 | | | Monza | 5 | Benetton B194 | | 20 | 9 | | | Estoril | 5 | Benetton B194 | | 14 | NS | poślizg | | Suzuka | 29 | Sauber C13 | | 15 | NS | silnik | | Adelaide | 29 | Sauber C13 | | 17 | 10 | |
| |
Objaśnienia: St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|