|
|
|
|
|
| Rocznice kierowców | | | | |
| |
|
Urodzili się:
107 lat temu J. Lucas
43 lata temu F. Massa
39 lat temu G. van der Garde
34 lata temu J-E. Vergne
|
|
Zmarli:
23 lata temu M. Alboreto
19 lat temu J. Love
|
| |
|
Jonathan Palmer | Ostatni reprezentowany zespół: Tyrrell | | |
| |
Narodowość: | | Wielka Brytania |
|
Data urodzenia: | 7 listopada 1956 (67 lat temu) |
Miejsce urodzenia: | Londyn |
|
Stan cywilny: | - |
Imiona dzieci: | Jolyon, Will |
Wzrost: | - |
Waga: | - |
Ważniejsze tytuły mistrzowskie poza F1: | - |
Testy w Formule 1: | - |
|
Pierwsze zgłoszenie: | GP Europy - 25 wrze?nia 1983 |
Ostatnie zgłoszenie: | GP Australii - 5 listopada 1989 |
Pierwsze zwycięstwo: | - |
Ostatnie zwycięstwo: | - |
Pierwsze pole position: | - |
Ostatnie pole position: | - |
|
•Statystyki | | | | | | |
Objaśnienia: P. - końcowa pozycja w klasyfikacji generalnej, Zwyc. - zwycięstwa, Pktwł. - punktował, P. pos. - pole positions, Naj. okr. - najszybsze okrążenia, Nie skl. - niesklasyfikowany, ZD - zdyskwalifikowany | | Starty obejmują rozpoczęte wyścigi (w nawiasie podana jest suma zgłoszeń do grand prix) |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Bolid | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1983 | |
| Brands Hatch | 42 | Williams FW08C | | 25 | 13 | | |
Sezon 1984 | |
| Jacarepaguá | 10 | RAM 01 | | 26 | 8 | | | Kyalami | 10 | RAM 01 | | 21 | NS | skrzynia biegów | | Zolder | 10 | RAM 02 | | 26 | 10 | | | Imola | 10 | RAM 02 | | 25 | 9 | | | Dijon-Prenois | 10 | RAM 02 | | 21 | 13 | | | Monte Carlo | 10 | RAM 02 | | NZ | - | | | Detroit | 10 | RAM 02 | | 24 | NS | pęknięta opona/wypadek | | Dallas | 10 | RAM 02 | | 26 | NS | elektryka | | Brands Hatch | 10 | RAM 02 | | 23 | NS | wypadek | | Hockenheim | 10 | RAM 02 | | 25 | NS | turbo | | Red Bull Ring | 10 | RAM 02 | | 24 | 9 | | | Zandvoort | 10 | RAM 02 | | 22 | 9 | | | Monza | 10 | RAM 02 | | 26 | NS | ciśnienie oleju | | Nürburgring | 10 | RAM 02 | | 21 | NS | turbo | | Estoril | 10 | RAM 02 | | 26 | NS | skrzynia biegów | |
Sezon 1985 | |
| Estoril | 30 | Zakspeed 841 | | 23 | NS | wypadek/przednie zawieszenie | | Imola | 30 | Zakspeed 841 | | 17 | NW | silnik przed startem | | Monte Carlo | 30 | Zakspeed 841 | | 19 | 11 | | | Paul Ricard | 30 | Zakspeed 841 | | 21 | NS | silnik | | Silverstone | 30 | Zakspeed 841 | | 24 | NS | silnik | | Nürburgring | 30 | Zakspeed 841 | | 24 | NS | alternator | | Red Bull Ring | 30 | Zakspeed 841 | | 25 | NS | silnik | | Zandvoort | 30 | Zakspeed 841 | | 23 | NS | ciśnienie oleju | |
Sezon 1986 | |
| Jacarepaguá | 14 | Zakspeed 861 | | 21 | NS | silnik | | Jerez | 14 | Zakspeed 861 | | 16 | NS | kolizja z Jonesem | | Imola | 14 | Zakspeed 861 | | 20 | NS | hamulce | | Monte Carlo | 14 | Zakspeed 861 | | 19 | 12 | | | Spa-Francorchamps | 14 | Zakspeed 861 | | 20 | 13 | | | Gilles Villeneuve | 14 | Zakspeed 861 | | 22 | NS | silnik | | Detroit | 14 | Zakspeed 861 | | 20 | 8 | | | Paul Ricard | 14 | Zakspeed 861 | | 22 | NS | silnik | | Brands Hatch | 14 | Zakspeed 861 | | 22 | 9 | | | Hockenheim | 14 | Zakspeed 861 | | 16 | NS | silnik | | Hungaroring | 14 | Zakspeed 861 | | 24 | 10 | | | Red Bull Ring | 14 | Zakspeed 861 | | 21 | NS | silnik | | Monza | 14 | Zakspeed 861 | | 22 | NS | silnik | | Estoril | 14 | Zakspeed 861 | | 20 | 12 | | | Mexico City | 14 | Zakspeed 861 | | 18 | 10 | brak paliwa | | Adelaide | 14 | Zakspeed 861 | | 21 | 9 | | |
Sezon 1987 | |
| Jacarepaguá | 3 | Tyrrell DG016 | | 18 | 10 | | | Imola | 3 | Tyrrell DG016 | | 24 | NS | sprzęgło | | Spa-Francorchamps | 3 | Tyrrell DG016 | | 24 | NS | kolizja z Streiffem/nie wystartował ponownie | | Monte Carlo | 3 | Tyrrell DG016 | | 15 | 5 | | | Detroit | 3 | Tyrrell DG016 | | 13 | 11 | | | Paul Ricard | 3 | Tyrrell DG016 | | 24 | 7 | | | Silverstone | 3 | Tyrrell DG016 | | 23 | 8 | | | Hockenheim | 3 | Tyrrell DG016 | | 23 | 5 | | | Hungaroring | 3 | Tyrrell DG016 | | 16 | 7 | | | Red Bull Ring | 3 | Tyrrell DG016 | | 24 | 14 | | | Monza | 3 | Tyrrell DG016 | | 22 | 14 | | | Estoril | 3 | Tyrrell DG016 | | 24 | 10 | | | Jerez | 3 | Tyrrell DG016 | | 16 | NS | kolizja z Arnoux | | Mexico City | 3 | Tyrrell DG016 | | 22 | 7 | | | Suzuka | 3 | Tyrrell DG016 | | 19 | 8 | | | Adelaide | 3 | Tyrrell DG016 | | 19 | 4 | | |
Sezon 1988 | |
| Jacarepaguá | 3 | Tyrrell 017 | | 22 | NS | układ przeniesienia napędu | | Imola | 3 | Tyrrell 017 | | 23 | 14 | | | Monte Carlo | 3 | Tyrrell 017 | | 10 | 5 | | | Mexico City | 3 | Tyrrell 017 | | NZ | - | | | Gilles Villeneuve | 3 | Tyrrell 017 | | 19 | 6 | | | Detroit | 3 | Tyrrell 017 | | 17 | 5 | | | Paul Ricard | 3 | Tyrrell 017 | | 23 | NS | silnik | | Silverstone | 3 | Tyrrell 017 | | 17 | NS | silnik | | Hockenheim | 3 | Tyrrell 017 | | 24 | 11 | | | Hungaroring | 3 | Tyrrell 017 | | 21 | NS | silnik | | Spa-Francorchamps | 3 | Tyrrell 017 | | 21 | 12 | przepustnica | | Monza | 3 | Tyrrell 017 | | NZ | - | | | Estoril | 3 | Tyrrell 017 | | 22 | NS | przegrzanie | | Jerez | 3 | Tyrrell 017 | | 22 | NS | wypadek/podwozie | | Suzuka | 3 | Tyrrell 017 | | 16 | 12 | | | Adelaide | 3 | Tyrrell 017 | | 17 | NS | układ przeniesienia napędu | |
Sezon 1989 | |
| Jacarepaguá | 3 | Tyrrell 017B | | 18 | 7 | | | Imola | 3 | Tyrrell 018 | | 25 | 6 | | | Monte Carlo | 3 | Tyrrell 018 | | 23 | 9 | | | Mexico City | 3 | Tyrrell 018 | | 14 | NS | przepustnica | | Phoenix | 3 | Tyrrell 018 | | 21 | 9 | układ paliwowy | | Gilles Villeneuve | 3 | Tyrrell 018 | | 14 | NS | poślizg (naj. okr.) | | Paul Ricard | 3 | Tyrrell 018 | | 9 | 10 | | | Silverstone | 3 | Tyrrell 018 | | 18 | NS | poślizg | | Hockenheim | 3 | Tyrrell 018 | | 19 | NS | silnik | | Hungaroring | 3 | Tyrrell 018 | | 19 | 13 | | | Spa-Francorchamps | 3 | Tyrrell 018 | | 21 | 14 | | | Monza | 3 | Tyrrell 018 | | 14 | NS | silnik | | Estoril | 3 | Tyrrell 018 | | 18 | 6 | | | Jerez | 3 | Tyrrell 018 | | 13 | 10 | | | Suzuka | 3 | Tyrrell 018 | | 26 | NS | wyciek paliwa | | Adelaide | 3 | Tyrrell 018 | | NZ | - | |
| |
Objaśnienia: St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|