|
|
|
|
|
| Rocznice kierowców | | | | |
| |
|
Urodzili się:
63 lata temu P. Barilla
61 lat temu M. Gugelmin
97 lat temu P. Hill
94 lata temu S. Lewis-Evans
|
| |
|
•Statystyki | | | | | | |
Objaśnienia: P. - końcowa pozycja w klasyfikacji generalnej, Zwyc. - zwycięstwa, Pktwł. - punktował, P. pos. - pole positions, Naj. okr. - najszybsze okrążenia, Nie skl. - niesklasyfikowany, ZD - zdyskwalifikowany | | Starty obejmują rozpoczęte wyścigi (w nawiasie podana jest suma zgłoszeń do grand prix) |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Bolid | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1965 | |
| East London | 4 | BRM P261 | | 11 | 6 | | | Monte Carlo | 4 | BRM P261 | | 3 | 3 | | | Spa-Francorchamps | 8 | BRM P261 | | 3 | 2 | | | Clermont-Ferrand | 12 | BRM P261 | | 2 | 2 | | | Silverstone | 4 | BRM P261 | | 4 | 5 | | | Zandvoort | 12 | BRM P261 | | 6 | 2 | | | Nürburgring | 10 | BRM P261 | | 2 | NS | zawieszenie | | Monza | 32 | BRM P261 | | 3 | 1 | | | Watkins Glen | 4 | BRM P261 | | 6 | NS | zawieszenie | | Mexico City | 4 | BRM P261 | | 8 | NS | sprzęgło | |
Sezon 1966 | |
| Monte Carlo | 12 | BRM P261 | | 3 | 1 | | | Spa-Francorchamps | 15 | BRM P261 | | 3 | NS | wypadek | | Brands Hatch | 4 | BRM P261 | | 8 | NS | silnik | | Zandvoort | 14 | BRM P261 | | 8 | 4 | | | Nürburgring | 6 | BRM P261 | | 3 | 5 | | | Monza | 28 | BRM P83 | | 9 | NS | wyciek paliwa | | Watkins Glen | 4 | BRM P83 | | 6 | NS | silnik | | Mexico City | 4 | BRM P83 | | 10 | NS | wyciek oleju | |
Sezon 1967 | |
| Kyalami | 5 | BRM P83 | | 9 | NS | silnik | | Monte Carlo | 4 | BRM P261 | | 6 | NS | dyferencjał | | Zandvoort | 9 | BRM P83 | | 11 | NS | hamulce | | Spa-Francorchamps | 14 | BRM P83 | | 6 | 2 | | | Le Mans | 10 | BRM P261 | | 10 | 3 | | | Silverstone | 3 | BRM P83 | | 12 | NS | układ przeniesienia napędu | | Nürburgring | 11 | BRM P115 | | 3 | NS | dyferencjał | | Mosport Park | 15 | BRM P115 | | 9 | NS | przepustnica | | Monza | 31 | BRM P115 | | 7 | NS | silnik | | Watkins Glen | 7 | BRM P115 | | 10 | NS | wtrysk | | Mexico City | 7 | BRM P115 | | 12 | NS | silnik | |
Sezon 1968 | |
| Kyalami | 27 | Matra MS9 | | 3 | NS | silnik | | Spa-Francorchamps | 7 | Matra MS10 | | 2 | 4 | brak paliwa | | Zandvoort | 8 | Matra MS10 | | 5 | 1 | | | Rouen-les-Essarts | 28 | Matra MS10 | | 2 | 3 | | | Brands Hatch | 14 | Matra MS10 | | 7 | 6 | | | Nürburgring | 6 | Matra MS10 | | 6 | 1 | (naj. okr.) | | Monza | 4 | Matra MS10 | | 6 | NS | silnik | | Mont-Tremblant | 14 | Matra MS10 | | 11 | 6 | | | Watkins Glen | 15 | Matra MS10 | | 2 | 1 | (naj. okr.) | | Mexico City | 15 | Matra MS10 | | 7 | 7 | | |
Sezon 1969 | |
| Kyalami | 7 | Matra MS10 | | 4 | 1 | (naj. okr.) | | Montjuich Park | 7 | Matra MS80 | | 4 | 1 | | | Monte Carlo | 7 | Matra MS80 | | 1 | NS | półoś napędowa (naj. okr.) | | Zandvoort | 4 | Matra MS80 | | 2 | 1 | (naj. okr.) | | Clermont-Ferrand | 2 | Matra MS80 | | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Silverstone | 3 | Matra MS80 | | 2 | 1 | (naj. okr.) | | Nürburgring | 7 | Matra MS80 | | 2 | 2 | | | Monza | 20 | Matra MS80 | | 3 | 1 | | | Mosport Park | 17 | Matra MS80 | | 4 | NS | kolizja z Ickxem | | Watkins Glen | 3 | Matra MS80 | | 3 | NS | silnik | | Mexico City | 3 | Matra MS80 | | 3 | 4 | | |
Sezon 1970 | |
| Kyalami | 1 | March 701 | | 1 | 3 | | | Járama | 1 | March 701 | | 3 | 1 | | | Monte Carlo | 21 | March 701 | | 1 | NS | silnik | | Spa-Francorchamps | 11 | March 701 | | 1 | NS | silnik | | Zandvoort | 5 | March 701 | | 2 | 2 | | | Clermont-Ferrand | 1 | March 701 | | 4 | 9 | | | Brands Hatch | 1 | March 701 | | 8 | NS | sprzęgło | | Hockenheim | 1 | March 701 | | 7 | NS | silnik | | Red Bull Ring | 1 | March 701 | | 4 | NS | układ paliwowy | | Monza | 18 | March 701 | | 4 | 2 | | | Mont-Tremblant | 3 | Tyrrell 001 | | 1 | NS | oś | | Watkins Glen | 1 | Tyrrell 001 | | 2 | NS | wyciek oleju | | Mexico City | 1 | Tyrrell 001 | | 2 | NS | zawieszenie | |
Sezon 1971 | |
| Kyalami | 9 | Tyrrell 001 | | 1 | 2 | | | Montjuich Park | 11 | Tyrrell 003 | | 4 | 1 | | | Monte Carlo | 11 | Tyrrell 003 | | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Zandvoort | 5 | Tyrrell 003 | | 3 | 11 | | | Paul Ricard | 11 | Tyrrell 003 | | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Silverstone | 12 | Tyrrell 003 | | 2 | 1 | (naj. okr.) | | Nürburgring | 2 | Tyrrell 003 | | 1 | 1 | | | Red Bull Ring | 11 | Tyrrell 003 | | 2 | NS | półoś napędowa | | Monza | 30 | Tyrrell 003 | | 7 | NS | silnik | | Mosport Park | 11 | Tyrrell 003 | | 1 | 1 | wyścig przerwany z powodu deszczu | | Watkins Glen | 8 | Tyrrell 003 | | 1 | 5 | | |
Sezon 1972 | |
| Buenos Aires | 21 | Tyrrell 003 | | 2 | 1 | (naj. okr.) | | Kyalami | 1 | Tyrrell 003 | | 1 | NS | skrzynia biegów | | Járama | 1 | Tyrrell 003 | | 4 | NS | wypadek | | Monte Carlo | 1 | Tyrrell 004 | | 8 | 4 | | | Clermont-Ferrand | 4 | Tyrrell 003 | | 3 | 1 | | | Brands Hatch | 1 | Tyrrell 003 | | 4 | 2 | (naj. okr.) | | Nürburgring | 1 | Tyrrell 003 | | 2 | 11 | kolizja z Regazzonim | | Red Bull Ring | 1 | Tyrrell 005 | | 3 | 7 | | | Monza | 1 | Tyrrell 005 | | 3 | NS | sprzęgło | | Mosport Park | 1 | Tyrrell 005 | | 5 | 1 | (naj. okr.) | | Watkins Glen | 1 | Tyrrell 005 | | 1 | 1 | (naj. okr.) | |
Sezon 1973 | |
| Buenos Aires | 6 | Tyrrell 005 | | 4 | 3 | | | Interlagos | 3 | Tyrrell 005 | | 8 | 2 | | | Kyalami | 3 | Tyrrell 006 | | 16 | 1 | | | Montjuich Park | 3 | Tyrrell 006 | | 4 | NS | hamulce | | Zolder | 5 | Tyrrell 006 | | 6 | 1 | | | Monte Carlo | 5 | Tyrrell 006 | | 1 | 1 | | | Anderstorp | 5 | Tyrrell 006 | | 3 | 5 | | | Paul Ricard | 5 | Tyrrell 006 | | 1 | 4 | | | Silverstone | 5 | Tyrrell 006 | | 4 | 10 | | | Zandvoort | 5 | Tyrrell 006 | | 2 | 1 | | | Nürburgring | 5 | Tyrrell 006 | | 1 | 1 | | | Monza | 5 | Tyrrell 006 | | 6 | 4 | (naj. okr.) | | Red Bull Ring | 5 | Tyrrell 006 | | 7 | 2 | | | Mosport Park | 5 | Tyrrell 006 | | 9 | 5 | | | Watkins Glen | 5 | Tyrrell 006 | | 5 | N2 | wycofał się po wypadku Ceverta |
| |
Objaśnienia: St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|