|
|
|
|
|
| Rocznice kierowców | | | | |
| |
|
Urodzili się:
61 lat temu P. Belmondo
63 lata temu P. Martini
|
|
Zmarli:
53 lata temu D. Wilson
|
| |
|
•Statystyki | | | | | | |
Objaśnienia: P. - końcowa pozycja w klasyfikacji generalnej, Zwyc. - zwycięstwa, Pktwł. - punktował, P. pos. - pole positions, Naj. okr. - najszybsze okrążenia, Nie skl. - niesklasyfikowany, ZD - zdyskwalifikowany | | Starty obejmują rozpoczęte wyścigi (w nawiasie podana jest suma zgłoszeń do grand prix) |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Bolid | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1960 | |
| Monte Carlo | 26 | Lotus 18 | | 15 | NS | układ przeniesienia napędu | | Silverstone | 9 | Lotus 18 | | 11 | 2 | | | Porto | 18 | Lotus 18 | | 1 | NS | chłodnica (naj. okr.) | | Riverside | 11 | Lotus 18 | | 6 | NS | poślizg/kolizja z Clarkiem | |
Sezon 1961 | |
| Monte Carlo | 22 | Cooper T53 | | 11 | 11 | silnik | | Zandvoort | 12 | Cooper T53 | | 9 | 7 | | | Spa-Francorchamps | 24 | Cooper T53 | | 4 | 5 | | | Reims | 40 | Cooper T53 | | 7 | NS | wypadek | | Aintree | 34 | Cooper T53 | | 10 | NS | dyferencjał | | Nürburgring | 18 | Cooper T53 | | 10 | 5 | | | Monza | 42 | Cooper T53 | | 19 | NS | wypadek | | Watkins Glen | 18 | Cooper T53 | | 9 | NS | silnik | |
Sezon 1962 | |
| Zandvoort | 19 | Lola Mk4 | | 1 | NS | zawieszenie/wypadek | | Monte Carlo | 28 | Lola Mk4 | | 11 | 4 | | | Spa-Francorchamps | 5 | Lola Mk4 | | 11 | 5 | | | Rouen-les-Essarts | 18 | Lola Mk4 | | 5 | 5 | | | Aintree | 24 | Lola Mk4 | | 2 | 2 | | | Nürburgring | 14 | Lola Mk4 | | 4 | 2 | | | Monza | 46 | Lola Mk4A | | 8 | NS | silnik | | Watkins Glen | 18 | Lola Mk4 | | 18 | NS | silnik | | East London | 6 | Lola Mk4 | | 5 | NS | silnik | |
Sezon 1963 | |
| Monte Carlo | 21 | Ferrari 156/63 | | 3 | 4 | (naj. okr.) | | Spa-Francorchamps | 9 | Ferrari 156/63 | | 10 | NS | wtrysk | | Zandvoort | 2 | Ferrari 156/63 | | 5 | 3 | | | Reims | 16 | Ferrari 156/63 | | 4 | NS | pompa paliwowa | | Silverstone | 10 | Ferrari 156/63 | | 5 | 2 | (naj. okr.) | | Nürburgring | 7 | Ferrari 156/63 | | 2 | 1 | (naj. okr.) | | Monza | 4 | Ferrari 156 Aero | | 1 | NS | silnik | | Watkins Glen | 23 | Ferrari 156/63 | | 3 | 9 | silnik | | Mexico City | 23 | Ferrari 156 Aero | | 2 | ZD | start na "popych" | | East London | 3 | Ferrari 156 Aero | | 4 | NS | silnik | |
Sezon 1964 | |
| Monte Carlo | 21 | Ferrari 158 | | 4 | NS | skrzynia biegów | | Zandvoort | 2 | Ferrari 158 | | 4 | 2 | | | Spa-Francorchamps | 10 | Ferrari 158 | | 5 | NS | silnik | | Rouen-les-Essarts | 24 | Ferrari 158 | | 3 | NS | silnik | | Brands Hatch | 7 | Ferrari 158 | | 5 | 3 | | | Nürburgring | 7 | Ferrari 158 | | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Zeltweg | 7 | Ferrari 158 | | 2 | NS | zawieszenie | | Monza | 2 | Ferrari 158 | | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Watkins Glen | 7 | Ferrari 158 | | 2 | 2 | | | Mexico City | 7 | Ferrari 158 | | 4 | 2 | | |
Sezon 1965 | |
| East London | 1 | Ferrari 158 | | 2 | 2 | | | Monte Carlo | 18 | Ferrari 158 | | 5 | 4 | brak paliwa | | Spa-Francorchamps | 1 | Ferrari 158 | | 6 | NS | silnik | | Clermont-Ferrand | 2 | Ferrari 158 | | 4 | 3 | | | Silverstone | 1 | Ferrari 1512 | | 5 | 3 | | | Zandvoort | 2 | Ferrari 1512 | | 4 | 7 | | | Nürburgring | 7 | Ferrari 1512 | | 4 | NS | skrzynia biegów | | Monza | 8 | Ferrari 1512 | | 2 | NS | sprzęgło | |
Sezon 1966 | |
| Monte Carlo | 17 | Ferrari 312/66 | | 2 | NS | układ przeniesienia napędu | | Spa-Francorchamps | 6 | Ferrari 312/66 | | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Reims | 10 | Cooper T81 | | 2 | NS | układ paliwowy | | Brands Hatch | 12 | Cooper T81 | | 6 | NS | układ przeniesienia napędu | | Zandvoort | 24 | Cooper T81 | | 10 | NS | elektryka | | Nürburgring | 7 | Cooper T81 | | 2 | 2 | (naj. okr.) | | Monza | 14 | Cooper T81 | | 4 | NS | wyciek paliwa | | Watkins Glen | 7 | Cooper T81 | | 4 | 3 | (naj. okr.) | | Mexico City | 7 | Cooper T81 | | 1 | 1 | | |
Sezon 1967 | |
| Kyalami | 11 | Honda RA273 | | 6 | 3 | | | Monte Carlo | 7 | Honda RA273 | | 3 | NS | silnik | | Zandvoort | 7 | Honda RA273 | | 6 | NS | przepustnica | | Spa-Francorchamps | 7 | Honda RA273 | | 10 | NS | silnik | | Silverstone | 7 | Honda RA273 | | 7 | 6 | | | Nürburgring | 7 | Honda RA273 | | 6 | 4 | | | Monza | 14 | Honda RA300 | | 9 | 1 | | | Watkins Glen | 3 | Honda RA300 | | 11 | NS | alternator | | Mexico City | 3 | Honda RA300 | | 7 | 4 | | |
Sezon 1968 | |
| Kyalami | 7 | Honda RA300 | | 6 | 8 | | | Járama | 7 | Honda RA301 | | 7 | NS | skrzynia biegów | | Monte Carlo | 8 | Honda RA301 | | 4 | NS | skrzynia biegów | | Spa-Francorchamps | 20 | Honda RA301 | | 4 | NS | zawieszenie (naj. okr.) | | Zandvoort | 7 | Honda RA301 | | 9 | NS | alternator | | Rouen-les-Essarts | 16 | Honda RA301 | | 7 | 2 | | | Brands Hatch | 7 | Honda RA301 | | 9 | 5 | | | Nürburgring | 7 | Honda RA301 | | 7 | NS | zapłon | | Monza | 14 | Honda RA301 | | 1 | NS | wypadek | | Mont-Tremblant | 8 | Honda RA301 | | 7 | NS | skrzynia biegów | | Watkins Glen | 5 | Honda RA301 | | 9 | 3 | | | Mexico City | 5 | Honda RA301 | | 6 | NS | przegrzanie | |
Sezon 1969 | |
| Kyalami | 10 | BRM P138 | | 18 | NS | silnik | | Montjuich Park | 14 | BRM P138 | | 9 | 5 | | | Monte Carlo | 14 | BRM P138 | | 6 | NS | skrzynia biegów/kolizja z Brabhamem | | Zandvoort | 14 | BRM P138 | | 12 | 9 | | | Silverstone | 14 | BRM P139 | | 6 | NS | zawieszenie | | Nürburgring | 14 | BRM P139 | | 11 | NW | zawieszenie | | Monza | 14 | BRM P139 | | 10 | NS | niesklasyfikowany | | Mosport Park | 14 | BRM P139 | | 14 | NS | silnik | | Watkins Glen | 14 | BRM P139 | | 11 | 3 | | | Mexico City | 14 | BRM P139 | | 10 | NS | skrzynia biegów | |
Sezon 1970 | |
| Kyalami | 7 | McLaren M7C | | 7 | NS | silnik (naj. okr.) | | Járama | 8 | McLaren M7C | | 12 | NS | skrzynia biegów | | Monte Carlo | 14 | McLaren M7C | | 13 | NS | ciśnienie oleju | | Zandvoort | 16 | McLaren M7C | | 14 | 6 | | | Brands Hatch | 20 | Surtees TS7 | | 19 | NS | ciśnienie oleju | | Hockenheim | 7 | Surtees TS7 | | 15 | 9 | silnik | | Red Bull Ring | 15 | Surtees TS7 | | 12 | NS | silnik | | Monza | 14 | Surtees TS7 | | 10 | NS | elektryka | | Mont-Tremblant | 4 | Surtees TS7 | | 5 | 5 | | | Watkins Glen | 17 | Surtees TS7 | | 8 | NS | silnik | | Mexico City | 17 | Surtees TS7 | | 15 | 8 | | |
Sezon 1971 | |
| Kyalami | 20 | Surtees TS9 | | 6 | NS | skrzynia biegów | | Montjuich Park | 24 | Surtees TS9 | | 22 | 11 | | | Monte Carlo | 22 | Surtees TS9 | | 10 | 7 | | | Zandvoort | 23 | Surtees TS9 | | 7 | 5 | | | Paul Ricard | 22 | Surtees TS9 | | 13 | 8 | | | Silverstone | 23 | Surtees TS9 | | 18 | 6 | | | Nürburgring | 7 | Surtees TS9 | | 15 | 7 | | | Red Bull Ring | 22 | Surtees TS9 | | 18 | NS | silnik | | Monza | 7 | Surtees TS9 | | 15 | NS | silnik | | Mosport Park | 22 | Surtees TS9 | | 14 | 11 | | | Watkins Glen | 18 | Surtees TS9 | | 13 | 17 | | |
Sezon 1972 | |
| Monza | 7 | Surtees TS14 | | 19 | NS | układ paliwowy | | Watkins Glen | 24 | Surtees TS14 | | - | NW | brak zapasowego silnika |
| |
Objaśnienia: St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|