|
|
|
|
|
| Rocznice kierowców | | | | |
| |
|
Urodzili się:
63 lata temu P. Barilla
61 lat temu M. Gugelmin
97 lat temu P. Hill
94 lata temu S. Lewis-Evans
|
| |
|
•Statystyki | | | | | | |
Objaśnienia: P. - końcowa pozycja w klasyfikacji generalnej, Zwyc. - zwycięstwa, Pktwł. - punktował, P. pos. - pole positions, Naj. okr. - najszybsze okrążenia, Nie skl. - niesklasyfikowany, ZD - zdyskwalifikowany | | Starty obejmują rozpoczęte wyścigi (w nawiasie podana jest suma zgłoszeń do grand prix) |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Bolid | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1996 | |
| Albert Park | 6 | Williams FW18 | | 1 | 2 | (naj. okr.) | | Interlagos | 6 | Williams FW18 | | 3 | NS | poślizg | | Buenos Aires | 6 | Williams FW18 | | 3 | 2 | | | Nürburgring | 6 | Williams FW18 | | 2 | 1 | | | Imola | 6 | Williams FW18 | | 3 | 11 | tylne zawieszenie | | Monte Carlo | 6 | Williams FW18 | | 10 | NS | kolizja z Badoerem | | Catalunya | 6 | Williams FW18 | | 2 | 3 | | | Gilles Villeneuve | 6 | Williams FW18 | | 2 | 2 | (naj. okr.) | | Magny-Cours | 6 | Williams FW18 | | 6 | 2 | (naj. okr.) | | Silverstone | 6 | Williams FW18 | | 2 | 1 | (naj. okr.) | | Hockenheim | 6 | Williams FW18 | | 6 | 3 | | | Hungaroring | 6 | Williams FW18 | | 3 | 1 | | | Spa-Francorchamps | 6 | Williams FW18 | | 1 | 2 | | | Monza | 6 | Williams FW18 | | 2 | 7 | | | Estoril | 6 | Williams FW18 | | 2 | 1 | (naj. okr.) | | Suzuka | 6 | Williams FW18 | | 1 | NS | utrata koła/wypadek (naj. okr.) | |
Sezon 1997 | |
| Albert Park | 3 | Williams FW19 | | 1 | NS | kolizja z Irvine'em i Herbertem | | Interlagos | 3 | Williams FW19 | | 1 | 1 | wyścig zatrzymany z powodu wypadków pięciu bolidów (naj. okr.) | | Buenos Aires | 3 | Williams FW19 | | 1 | 1 | | | Imola | 3 | Williams FW19 | | 1 | NS | skrzynia biegów | | Monte Carlo | 3 | Williams FW19 | | 3 | NS | wypadek/zawieszenie | | Catalunya | 3 | Williams FW19 | | 1 | 1 | | | Gilles Villeneuve | 3 | Williams FW19 | | 2 | NS | poślizg | | Magny-Cours | 3 | Williams FW19 | | 4 | 4 | | | Silverstone | 3 | Williams FW19 | | 1 | 1 | | | Hockenheim | 3 | Williams FW19 | | 9 | NS | poślizg | | Hungaroring | 3 | Williams FW19 | | 2 | 1 | | | Spa-Francorchamps | 3 | Williams FW19 | | 1 | 5 | (naj. okr.) | | Monza | 3 | Williams FW19 | | 4 | 5 | | | Red Bull Ring | 3 | Williams FW19 | | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Nürburgring | 3 | Williams FW19 | | 2 | 1 | | | Suzuka | 3 | Williams FW19 | | 1 | ZD | ignorowanie żółtych flag | | Jerez | 3 | Williams FW19 | | 1 | 3 | | |
Sezon 1998 | |
| Albert Park | 1 | Williams FW20 | | 4 | 5 | | | Interlagos | 1 | Williams FW20 | | 10 | 7 | | | Buenos Aires | 1 | Williams FW20 | | 7 | NS | kolizja z Coulthardem | | Imola | 1 | Williams FW20 | | 6 | 4 | | | Catalunya | 1 | Williams FW20 | | 10 | 6 | | | Monte Carlo | 1 | Williams FW20 | | 13 | 5 | | | Gilles Villeneuve | 1 | Williams FW20 | | 6 | 10 | | | Magny-Cours | 1 | Williams FW20 | | 5 | 4 | | | Silverstone | 1 | Williams FW20 | | 3 | 7 | | | Red Bull Ring | 1 | Williams FW20 | | 11 | 6 | | | Hockenheim | 1 | Williams FW20 | | 3 | 3 | | | Hungaroring | 1 | Williams FW20 | | 6 | 3 | | | Spa-Francorchamps | 1 | Williams FW20 | | 6 | NS | poślizg/wypadek | | Monza | 1 | Williams FW20 | | 2 | NS | poślizg | | Nürburgring | 1 | Williams FW20 | | 9 | 8 | | | Suzuka | 1 | Williams FW20 | | 6 | 6 | | |
Sezon 1999 | |
| Albert Park | 22 | BAR 001 | | 11 | NS | tylne skrzydło | | Interlagos | 22 | BAR 001 | | 21 | NS | hydraulika | | Imola | 22 | BAR 001 | | 5 | NS | skrzynia biegów | | Monte Carlo | 22 | BAR 001 | | 8 | NS | wyciek oleju | | Catalunya | 22 | BAR 001 | | 6 | NS | skrzynia biegów | | Gilles Villeneuve | 22 | BAR 001 | | 16 | NS | wypadek | | Magny-Cours | 22 | BAR 001 | | 12 | NS | poślizg | | Silverstone | 22 | BAR 001 | | 9 | NS | półoś napędowa | | Red Bull Ring | 22 | BAR 001 | | 9 | NS | półoś napędowa | | Hockenheim | 22 | BAR 001 | | 12 | NS | kolizja z Dinizem | | Hungaroring | 22 | BAR 001 | | 9 | NS | sprzęgło | | Spa-Francorchamps | 22 | BAR 001 | | 11 | 15 | | | Monza | 22 | BAR 001 | | 11 | 8 | | | Nürburgring | 22 | BAR 001 | | 8 | 10 | sprzęgło | | Sepang | 22 | BAR 001 | | 10 | NS | hydraulika | | Suzuka | 22 | BAR 001 | | 11 | 9 | | |
Sezon 2000 | |
| Albert Park | 22 | BAR 002 | | 8 | 4 | | | Interlagos | 22 | BAR 002 | | 10 | NS | skrzynia biegów | | Imola | 22 | BAR 002 | | 9 | 5 | | | Silverstone | 22 | BAR 002 | | 10 | 16 | skrzynia biegów | | Catalunya | 22 | BAR 002 | | 6 | NS | hydraulika | | Nürburgring | 22 | BAR 002 | | 9 | NS | silnik | | Monte Carlo | 22 | BAR 002 | | 17 | 7 | | | Gilles Villeneuve | 22 | BAR 002 | | 6 | 15 | kolizja z Ralf Schumacherem | | Magny-Cours | 22 | BAR 002 | | 7 | 4 | | | Red Bull Ring | 22 | BAR 002 | | 7 | 4 | | | Hockenheim | 22 | BAR 002 | | 9 | 8 | | | Hungaroring | 22 | BAR 002 | | 16 | 12 | | | Spa-Francorchamps | 22 | BAR 002 | | 7 | 7 | | | Monza | 22 | BAR 002 | | 4 | NS | elektryka | | Indianapolis | 22 | BAR 002 | | 8 | 4 | | | Suzuka | 22 | BAR 002 | | 9 | 6 | | | Sepang | 22 | BAR 002 | | 6 | 5 | | |
Sezon 2001 | |
| Albert Park | 10 | BAR 003 | | 8 | NS | kolizja z R. Schumacherem | | Sepang | 10 | BAR 003 | | 7 | NS | poślizg | | Interlagos | 10 | BAR 003 | | 12 | 7 | | | Imola | 10 | BAR 003 | | 11 | NS | silnik | | Catalunya | 10 | BAR 003 | | 7 | 3 | | | Red Bull Ring | 10 | BAR 003 | | 12 | 8 | kara 10-sekundowego postoju w boksach za przekroczenie limitu prędkości | | Monte Carlo | 10 | BAR 003 | | 9 | 4 | | | Gilles Villeneuve | 10 | BAR 003 | | 9 | NS | sprzęgło | | Nürburgring | 10 | BAR 003 | | 11 | 9 | | | Magny-Cours | 10 | BAR 003 | | 10 | NS | silnik | | Silverstone | 10 | BAR 003 | | 12 | 8 | | | Hockenheim | 10 | BAR 003 | | 12 | 3 | | | Hungaroring | 10 | BAR 003 | | 10 | 9 | | | Spa-Francorchamps | 10 | BAR 003 | | 6 | 8 | | | Monza | 10 | BAR 003 | | 15 | 6 | | | Indianapolis | 10 | BAR 003 | | 18 | NS | zawieszenie | | Suzuka | 10 | BAR 003 | | 14 | 10 | | |
Sezon 2002 | |
| Albert Park | 11 | BAR 004 | | 13 | NS | tylne skrzydło/poślizg | | Sepang | 11 | BAR 004 | | 13 | 8 | | | Interlagos | 11 | BAR 004 | | 15 | 10 | silnik | | Imola | 11 | BAR 004 | | 10 | 7 | | | Catalunya | 11 | BAR 004 | | 15 | 7 | | | Red Bull Ring | 11 | BAR 004 | | 17 | 10 | silnik; kara przejazdu przez boksy za wypchnięcie z toru Frentzena | | Monte Carlo | 11 | BAR 004 | | 14 | NS | usterka mechaniczna | | Gilles Villeneuve | 11 | BAR 004B | | 9 | NS | silnik | | Nürburgring | 11 | BAR 004B | | 19 | 12 | | | Silverstone | 11 | BAR 004B | | 9 | 4 | | | Magny-Cours | 11 | BAR 004B | | 13 | NS | silnik | | Hockenheim | 11 | BAR 004B | | 11 | NS | skrzynia biegów | | Hungaroring | 11 | BAR 004B | | 13 | NS | układ przeniesienia napędu | | Spa-Francorchamps | 11 | BAR 004B | | 12 | 8 | | | Monza | 11 | BAR 004B | | 9 | 9 | | | Indianapolis | 11 | BAR 004B | | 7 | 6 | | | Suzuka | 11 | BAR 004B | | 9 | NS | silnik | |
Sezon 2003 | |
| Albert Park | 16 | BAR 005 | | 6 | 9 | | | Sepang | 16 | BAR 005 | | 12 | NS | zgaśnięcie silnika przed startem | | Interlagos | 16 | BAR 005 | | 13 | 6 | | | Imola | 16 | BAR 005 | | 7 | NS | zapalenie się oleju | | Catalunya | 16 | BAR 005 | | 11 | NS | elektryka | | Red Bull Ring | 16 | BAR 005 | | 12 | 12 | | | Monte Carlo | 16 | BAR 005 | | 11 | NS | silnik | | Gilles Villeneuve | 16 | BAR 005 | | 14 | NS | hamulce | | Nürburgring | 16 | BAR 005 | | 17 | NS | skrzynia biegów | | Magny-Cours | 16 | BAR 005 | | 12 | 9 | | | Silverstone | 16 | BAR 005 | | 9 | 10 | | | Hockenheim | 16 | BAR 005 | | 13 | 9 | | | Hungaroring | 16 | BAR 005 | | 16 | NS | hydraulika | | Monza | 16 | BAR 005 | | 10 | 6 | | | Indianapolis | 16 | BAR 005 | | 12 | NS | silnik | |
Sezon 2004 | |
| Shanghai | 7 | Renault R24 | | 12 | 11 | | | Suzuka | 7 | Renault R24 | | 9 | 10 | | | Interlagos | 7 | Renault R24 | | 13 | 10 | | |
Sezon 2005 | |
| Albert Park | 11 | Sauber C24 | | 4 | 13 | | | Sepang | 11 | Sauber C24 | | 16 | NS | poślizg | | Sakhir | 11 | Sauber C24 | | 15 | 11 | kolizja z Coulthardem/zawieszenie | | Imola | 11 | Sauber C24 | | 11 | 4 | | | Catalunya | 11 | Sauber C24 | | 12 | NS | silnik | | Monte Carlo | 11 | Sauber C24 | | 9 | 11 | | | Nürburgring | 11 | Sauber C24 | | 15 | 13 | | | Gilles Villeneuve | 11 | Sauber C24 | | 8 | 9 | | | Indianapolis | 11 | Sauber C24 | | 12 | NW | opony | | Magny-Cours | 11 | Sauber C24 | | 10 | 8 | | | Silverstone | 11 | Sauber C24 | | 10 | 14 | | | Hockenheim | 11 | Sauber C24 | | 14 | 15 | | | Hungaroring | 11 | Sauber C24 | | 15 | NS | przegrzanie świec/pożar | | Istanbul | 11 | Sauber C24 | | 16 | 11 | | | Monza | 11 | Sauber C24 | | 12 | 11 | | | Spa-Francorchamps | 11 | Sauber C24 | | 14 | 6 | | | Interlagos | 11 | Sauber C24 | | 20 | 12 | wystartował z boksów | | Suzuka | 11 | Sauber C24 | | 8 | 12 | 25 sekund kary za wypchnięcie z toru Montoi | | Shanghai | 11 | Sauber C24 | | 16 | 10 | | |
Sezon 2006 | |
| Sakhir | 17 | BMW Sauber F1.06 | | 11 | NS | silnik | | Sepang | 17 | BMW Sauber F1.06 | | 10 | 7 | | | Albert Park | 17 | BMW Sauber F1.06 | | 19 | 6 | | | Imola | 17 | BMW Sauber F1.06 | | 12 | 12 | | | Nürburgring | 17 | BMW Sauber F1.06 | | 9 | 8 | | | Catalunya | 17 | BMW Sauber F1.06 | | 22 | 12 | | | Monte Carlo | 17 | BMW Sauber F1.06 | | 14 | 14 | kara przejazdu przez boksy za wyprzedzanie podczas neutralizacji | | Silverstone | 17 | BMW Sauber F1.06 | | 10 | 8 | | | Gilles Villeneuve | 17 | BMW Sauber F1.06 | | 11 | NS | wypadek | | Indianapolis | 17 | BMW Sauber F1.06 | | 6 | NS | silnik | | Magny-Cours | 17 | BMW Sauber F1.06 | | 16 | 11 | | | Hockenheim | 17 | BMW Sauber F1.06 | | 13 | NS | wypadek |
| |
Objaśnienia: St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|