|
|
|
|
|
| Rocznice kierowców | | | | |
| |
|
Urodzili się:
84 lata temu K. Ahrens Jr
112 lata temu R. Fischer
80 lat temu J. Nelleman
86 lat temu B. van Rooyen
|
|
Zmarli:
53 lata temu L. Piotti
|
| |
|
Luigi Villoresi | Ostatni reprezentowany zespół: Lancia | | |
| |
Narodowość: | | Włochy |
|
Data i miejsce urodz.: | 16 maja 1909 - Mediolan |
Data i miejsce śmierci: | 24 sierpnia 1997 - Mediolan |
Pierwsze zgłoszenie: | GP Monako - 21 maja 1950 |
Ostatnie zgłoszenie: | GP Włoch - 2 wrze?nia 1956 |
Pierwsze zwycięstwo: | - |
Ostatnie zwycięstwo: | - |
Pierwsze pole position: | - |
Ostatnie pole position: | - |
|
•Statystyki | | | | | | |
Objaśnienia: P. - końcowa pozycja w klasyfikacji generalnej, Zwyc. - zwycięstwa, Pktwł. - punktował, P. pos. - pole positions, Naj. okr. - najszybsze okrążenia, Nie skl. - niesklasyfikowany, ZD - zdyskwalifikowany | | Starty obejmują rozpoczęte wyścigi (w nawiasie podana jest suma zgłoszeń do grand prix) |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Bolid | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1950 | |
| Monte Carlo | 38 | Ferrari 125 | | 6 | NS | tylna oś | | Bremgarten | 22 | Ferrari 125 | | 4 | NS | silnik | | Spa-Francorchamps | 2 | Ferrari 125 | | 4 | 6 | | | Reims | 8 | Ferrari 125 | | - | NW | zbyt wolny - wycofał się po treningu, by wystartować w F2 | |
Sezon 1951 | |
| Bremgarten | 18 | Ferrari 375 | | 3 | NS | wypadek | | Spa-Francorchamps | 10 | Ferrari 375 | | 3 | 3 | | | Reims | 10 | Ferrari 375 | | 4 | 3 | | | Silverstone | 10 | Ferrari 375 | | 5 | 3 | | | Nürburgring | 72 | Ferrari 375 | | 5 | 4 | | | Monza | 4 | Ferrari 375 | | 5 | 4 | | | Pedralbes | 4 | Ferrari 375 | | 5 | NS | zapłon | |
Sezon 1952 | |
| Zandvoort | 6 | Ferrari 500 | | 4 | 3 | | | Monza | 16 | Ferrari 500 | | 2 | 3 | | |
Sezon 1953 | |
| Buenos Aires | 14 | Ferrari 500 | | 3 | 2 | | | Zandvoort | 4 | Ferrari 500 | | 4 | NS | przepustnica (naj. okr.) | | Spa-Francorchamps | 8 | Ferrari 500 | | 5 | 2 | | | Reims | 12 | Ferrari 500 | | 3 | 6 | | | Silverstone | 7 | Ferrari 500 | | 6 | NS | tylna oś | | Nürburgring | 1 | Ferrari 500 | | - | 8 | jechał na zmianę z Ascarim | | Nürburgring | 4 | Ferrari 500 | | 6 | NS | silnik; jechał na zmianę z Ascarim | | Bremgarten | 28 | Ferrari 500 | | 6 | 6 | | | Monza | 2 | Ferrari 500 | | 5 | 3 | | |
Sezon 1954 | |
| Reims | 14 | Maserati 250F | | 14 | 5 | | | Silverstone | 32 | Maserati 250F | | 27 | NS | silnik; jechał na zmianę z Ascarim | | Nürburgring | 5 | Maserati 250F | | 10 | NW | wycofał się z udziału w wyścigu | | Monza | 22 | Maserati 250F | | 6 | NS | sprzęgło | | Pedralbes | 36 | Lancia D50 | | 5 | NS | hamulce | |
Sezon 1955 | |
| Buenos Aires | 36 | Lancia D50 | | - | NS | wypadek; jechał na zmianę z Castellottim | | Buenos Aires | 34 | Lancia D50 | | 11 | NS | wyciek paliwa | | Monte Carlo | 28 | Lancia D50 | | 7 | 5 | | | Monza | 10 | Ferrari D50 | | 8 | NW | opony | |
Sezon 1956 | |
| Spa-Francorchamps | 22 | Maserati 250F | | 11 | 5 | | | Reims | 38 | Maserati 250F | | 10 | NS | hamulce | | Silverstone | 11 | Maserati 250F | | 19 | 6 | | | Nürburgring | 18 | Maserati 250F | | 20 | NS | silnik | | Monza | 34 | Maserati 250F | | 8 | NS | silnik; jechał na zmianę z Bonnierem |
| |
Objaśnienia: St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|