|
|
|
|
|
| Rocznice kierowców | | | | |
| |
|
Urodzili się:
124 lata temu B. Aston
63 lata temu G. Brabham
50 lat temu M. Gene
|
|
Zmarli:
23 lata temu G. Connor
43 lata temu D. Prophet
|
| |
|
Mika Salo | Ostatni reprezentowany zespół: Toyota | | |
| |
Narodowość: | | Finlandia |
|
Data urodzenia: | 30 listopada 1966 (57 lat temu) |
Miejsce urodzenia: | Helsinki |
Miejsce zamieszkania: | Monte Carlo (Monako) |
|
Stan cywilny: | Żonaty z Noriko |
Imiona dzieci: | - |
Wzrost: | 173 cm |
Waga: | 64 kg |
Ważniejsze tytuły mistrzowskie poza F1: | 1986 Europejska Formuła Ford 1600 |
Testy w Formule 1: (wyniki testów i inne dane) | Lotus (1994), Toyota (2001) |
|
Pierwsze zgłoszenie: | GP Japonii - 6 listopada 1994 |
Ostatnie zgłoszenie: | GP Japonii - 13 pa?dziernika 2002 |
Pierwsze zwycięstwo: | - |
Ostatnie zwycięstwo: | - |
Pierwsze pole position: | - |
Ostatnie pole position: | - |
|
•Statystyki | | | | | | |
Objaśnienia: P. - końcowa pozycja w klasyfikacji generalnej, Zwyc. - zwycięstwa, Pktwł. - punktował, P. pos. - pole positions, Naj. okr. - najszybsze okrążenia, Nie skl. - niesklasyfikowany, ZD - zdyskwalifikowany | | Starty obejmują rozpoczęte wyścigi (w nawiasie podana jest suma zgłoszeń do grand prix) |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Bolid | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1994 | |
| Suzuka | 11 | Lotus 109 | | 25 | 10 | | | Adelaide | 11 | Lotus 109 | | 22 | NS | elektryka | |
Sezon 1995 | |
| Interlagos | 4 | Tyrrell 023 | | 12 | 7 | | | Buenos Aires | 4 | Tyrrell 023 | | 7 | NS | kolizja z Suzukim | | Imola | 4 | Tyrrell 023 | | 13 | NS | silnik | | Catalunya | 4 | Tyrrell 023 | | 13 | 10 | | | Monte Carlo | 4 | Tyrrell 023 | | 17 | NS | skrzynia biegów | | Gilles Villeneuve | 4 | Tyrrell 023 | | 15 | 7 | | | Magny-Cours | 4 | Tyrrell 023 | | 14 | 15 | | | Silverstone | 4 | Tyrrell 023 | | 23 | 8 | | | Hockenheim | 4 | Tyrrell 023 | | 13 | NS | układ przeniesienia napędu | | Hungaroring | 4 | Tyrrell 023 | | 16 | NS | przepustnica | | Spa-Francorchamps | 4 | Tyrrell 023 | | 11 | 8 | | | Monza | 4 | Tyrrell 023 | | 16 | 5 | | | Estoril | 4 | Tyrrell 023 | | 15 | 13 | | | Nürburgring | 4 | Tyrrell 023 | | 15 | 10 | | | Aida | 4 | Tyrrell 023 | | 18 | 12 | | | Suzuka | 4 | Tyrrell 023 | | 12 | 6 | | | Adelaide | 4 | Tyrrell 023 | | 14 | 5 | | |
Sezon 1996 | |
| Albert Park | 19 | Tyrrell 024 | | 10 | 6 | | | Interlagos | 19 | Tyrrell 024 | | 11 | 5 | | | Buenos Aires | 19 | Tyrrell 024 | | 16 | NS | przepustnica | | Nürburgring | 19 | Tyrrell 024 | | 14 | ZD | zbyt lekki bolid/P10 | | Imola | 19 | Tyrrell 024 | | 8 | NS | silnik | | Monte Carlo | 19 | Tyrrell 024 | | 11 | 5 | kolizja z Irvine'em i Hakkinenem | | Catalunya | 19 | Tyrrell 024 | | 12 | ZD | zmienił bolid po okr. formującym | | Gilles Villeneuve | 19 | Tyrrell 024 | | 14 | NS | silnik | | Magny-Cours | 19 | Tyrrell 024 | | 13 | 10 | | | Silverstone | 19 | Tyrrell 024 | | 14 | 7 | | | Hockenheim | 19 | Tyrrell 024 | | 15 | 9 | | | Hungaroring | 19 | Tyrrell 024 | | 16 | NS | kolizja z Dinizem | | Spa-Francorchamps | 19 | Tyrrell 024 | | 13 | 7 | | | Monza | 19 | Tyrrell 024 | | 17 | NS | silnik | | Estoril | 19 | Tyrrell 024 | | 13 | 11 | | | Suzuka | 19 | Tyrrell 024 | | 15 | NS | silnik | |
Sezon 1997 | |
| Albert Park | 19 | Tyrrell 025 | | 18 | NS | silnik | | Interlagos | 19 | Tyrrell 025 | | 22 | 13 | | | Buenos Aires | 19 | Tyrrell 025 | | 19 | 8 | | | Imola | 19 | Tyrrell 025 | | 19 | 9 | | | Monte Carlo | 19 | Tyrrell 025 | | 14 | 5 | | | Catalunya | 19 | Tyrrell 025 | | 14 | NS | opona/wypadek | | Gilles Villeneuve | 19 | Tyrrell 025 | | 17 | NS | silnik | | Magny-Cours | 19 | Tyrrell 025 | | 19 | NS | elektryka | | Silverstone | 19 | Tyrrell 025 | | 18 | NS | silnik | | Hockenheim | 19 | Tyrrell 025 | | 19 | NS | sprzęgło | | Hungaroring | 19 | Tyrrell 025 | | 21 | 13 | | | Spa-Francorchamps | 19 | Tyrrell 025 | | 19 | 11 | | | Monza | 19 | Tyrrell 025 | | 19 | NS | silnik | | Red Bull Ring | 19 | Tyrrell 025 | | 22 | NS | skrzynia biegów | | Nürburgring | 19 | Tyrrell 025 | | 20 | 10 | | | Suzuka | 19 | Tyrrell 025 | | 22 | NS | silnik | | Jerez | 19 | Tyrrell 025 | | 21 | 12 | | |
Sezon 1998 | |
| Albert Park | 17 | Arrows A19 | | 16 | NS | skrzynia biegów | | Interlagos | 17 | Arrows A19 | | 20 | NS | silnik | | Buenos Aires | 17 | Arrows A19 | | 17 | NS | skrzynia biegów | | Imola | 17 | Arrows A19 | | 14 | 9 | | | Catalunya | 17 | Arrows A19 | | 17 | NS | silnik | | Monte Carlo | 17 | Arrows A19 | | 8 | 4 | | | Gilles Villeneuve | 17 | Arrows A19 | | 17 | NS | wypadek | | Magny-Cours | 17 | Arrows A19 | | 19 | 13 | | | Silverstone | 17 | Arrows A19 | | 13 | NS | przepustnica | | Red Bull Ring | 17 | Arrows A19 | | 6 | NS | kolizja z Dinizem | | Hockenheim | 17 | Arrows A19 | | 17 | 14 | | | Hungaroring | 17 | Arrows A19 | | 13 | NS | skrzynia biegów | | Spa-Francorchamps | 17 | Arrows A19 | | 18 | N2 | wypadek podczas 1 startu | | Monza | 17 | Arrows A19 | | 16 | NS | przepustnica | | Nürburgring | 17 | Arrows A19 | | 16 | 14 | | | Suzuka | 17 | Arrows A19 | | 15 | NS | hydraulika | |
Sezon 1999 | |
| Imola | 23 | BAR 001 | | 19 | 7 | układ paliwowy | | Monte Carlo | 23 | BAR 001 | | 12 | NS | hamulce/wypadek | | Catalunya | 23 | BAR 001 | | 16 | 8 | | | Red Bull Ring | 3 | Ferrari F399 | | 7 | 9 | | | Hockenheim | 3 | Ferrari F399 | | 4 | 2 | | | Hungaroring | 3 | Ferrari F399 | | 18 | 12 | | | Spa-Francorchamps | 3 | Ferrari F399 | | 9 | 7 | | | Monza | 3 | Ferrari F399 | | 6 | 3 | | | Nürburgring | 3 | Ferrari F399 | | 12 | NS | hamulce | |
Sezon 2000 | |
| Albert Park | 17 | Sauber C19 | | 10 | ZD | nieprzepisowe przednie skrzydło/P6 | | Interlagos | 17 | Sauber C19 | | 22 | NW | tylne skrzydło/wycofany przez zespół | | Imola | 17 | Sauber C19 | | 12 | 6 | | | Silverstone | 17 | Sauber C19 | | 18 | 8 | | | Catalunya | 17 | Sauber C19 | | 12 | 7 | | | Nürburgring | 17 | Sauber C19 | | 19 | NS | półoś napędowa | | Monte Carlo | 17 | Sauber C19 | | 13 | 5 | | | Gilles Villeneuve | 17 | Sauber C19 | | 15 | NS | elektronika | | Magny-Cours | 17 | Sauber C19 | | 12 | 10 | | | Red Bull Ring | 17 | Sauber C19 | | 9 | 6 | | | Hockenheim | 17 | Sauber C19 | | 15 | 5 | | | Hungaroring | 17 | Sauber C19 | | 9 | 10 | | | Spa-Francorchamps | 17 | Sauber C19 | | 18 | 9 | | | Monza | 17 | Sauber C19 | | 15 | 7 | | | Indianapolis | 17 | Sauber C19 | | 14 | NS | poślizg | | Suzuka | 17 | Sauber C19 | | 19 | 10 | | | Sepang | 17 | Sauber C19 | | 17 | 8 | | |
Sezon 2002 | |
| Albert Park | 24 | Toyota TF102 | | 14 | 6 | | | Sepang | 24 | Toyota TF102 | | 10 | 12 | | | Interlagos | 24 | Toyota TF102 | | 10 | 6 | | | Imola | 24 | Toyota TF102 | | 16 | NS | skrzynia biegów | | Catalunya | 24 | Toyota TF102 | | 17 | 9 | | | Red Bull Ring | 24 | Toyota TF102 | | 10 | 8 | | | Monte Carlo | 24 | Toyota TF102 | | 9 | NS | hamulce/wypadek | | Gilles Villeneuve | 24 | Toyota TF102 | | 18 | NS | hamulce; kara przejazdu przez boksy za przekroczenie limitu prędkości | | Nürburgring | 24 | Toyota TF102 | | 10 | NS | skrzynia biegów | | Silverstone | 24 | Toyota TF102 | | 8 | NS | układ napędowy | | Magny-Cours | 24 | Toyota TF102 | | 16 | NS | silnik | | Hockenheim | 24 | Toyota TF102 | | 19 | 9 | | | Hungaroring | 24 | Toyota TF102 | | 17 | 15 | 25 sekund kary za incydent w boksach | | Spa-Francorchamps | 24 | Toyota TF102 | | 9 | 7 | | | Monza | 24 | Toyota TF102 | | 10 | 11 | kara przejazdu przez boksy za przekroczenie białej linii w wyjeździe z boksów | | Indianapolis | 24 | Toyota TF102 | | 19 | 14 | | | Suzuka | 24 | Toyota TF102 | | 13 | 8 | |
| |
Objaśnienia: St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|