|
|
|
|
|
| Rocznice kierowców | | | | |
| |
|
Urodzili się:
63 lata temu P. Barilla
61 lat temu M. Gugelmin
97 lat temu P. Hill
94 lata temu S. Lewis-Evans
|
| |
|
Maurice Trintignant | Ostatni reprezentowany zespół: Ferrari | | |
•Statystyki | | | | | Sezon | P. | Starty | Punkty | Zwyc. | Podium | Pktwł. | P. pos. | Naj. okr. | Nie skl. | Zespoły |
|
1964 | 16 | 4 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 | Maurice Trintignant |
1963 | - | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | Reg Parnell Racing, Scuderia Centro Sud |
1962 | - | 6 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 | Rob Walker Racing Team |
1961 | - | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | Scuderia Serenissima |
1960 | - | 6 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 3 | Rob Walker Racing Team, Scuderia Centro Sud, Aston Martin |
1959 | 5 | 8 | 19 | 0 | 2 | 5 | 0 | 1 | 0 | Rob Walker Racing Team |
1958 | 7 | 9 | 12 | 1 | 2 | 2 | 0 | 0 | 3 | Rob Walker Racing Team, Scuderia Centro Sud, BRM |
1957 | 12 | 3 | 5 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 1 | Ferrari |
1956 | - | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 | Vanwall, Bugatti |
1955 | 4 | 6 | 11,3 | 1 | 3 | 2 | 0 | 0 | 3 | Ferrari |
1954 | 4 | 8 | 17 | 0 | 2 | 5 | 0 | 0 | 3 | Ecurie Rosier, Ferrari |
1953 | 12 | 8 | 4 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 4 | Gordini |
1952 | 16 | 5 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 3 | Ecurie Rosier, Gordini |
1951 | - | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | Gordini |
1950 | - | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | Gordini |
|
Razem: | 81 (84) | 72,3 | 2 (2.5%) | 10 (12.3%) | 20 (24.7%) | 0 (0.0%) | 1 (1.2%) | 39 (48.1%) | 12 zespołów |
---|
| |
Objaśnienia: P. - końcowa pozycja w klasyfikacji generalnej, Zwyc. - zwycięstwa, Pktwł. - punktował, P. pos. - pole positions, Naj. okr. - najszybsze okrążenia, Nie skl. - niesklasyfikowany, ZD - zdyskwalifikowany | | Starty obejmują rozpoczęte wyścigi (w nawiasie podana jest suma zgłoszeń do grand prix) |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Bolid | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1950 | |
| Monte Carlo | 12 | Simca-Gordini T15 | | 13 | NS | wypadek | | Monza | 42 | Simca-Gordini T15 | | 12 | NS | przewód wodny | |
Sezon 1951 | |
| Reims | 32 | Simca-Gordini T15 | | 18 | NS | silnik | | Nürburgring | 81 | Simca-Gordini T15 | | 14 | NS | silnik | | Monza | 50 | Simca-Gordini T15 | | 12 | NW | oddał bolid Behrze | | Pedralbes | 12 | Simca-Gordini T15 | | 11 | NS | silnik | |
Sezon 1952 | |
| Bremgarten | 14 | Ferrari 166/F2/50 | | - | NW | silnik | | Rouen-les-Essarts | 44 | Simca-Gordini T15 | | 6 | 5 | | | Silverstone | 25 | Gordini T16 | | 21 | NS | skrzynia biegów | | Nürburgring | 109 | Gordini T16 | | 3 | NS | wypadek | | Zandvoort | 12 | Gordini T16 | | 5 | 6 | | | Monza | 4 | Gordini T16 | | 4 | NS | silnik | |
Sezon 1953 | |
| Buenos Aires | 28 | Gordini T16 | | 7 | 7 | | | Zandvoort | 24 | Gordini T16 | | 12 | 6 | | | Spa-Francorchamps | 18 | Gordini T16 | | 8 | 5 | | | Reims | 4 | Gordini T16 | | 23 | NS | układ przeniesienia napędu | | Silverstone | 29 | Gordini T16 | | 8 | NS | tylna oś | | Nürburgring | 10 | Gordini T16 | | 5 | NS | dyferencjał | | Bremgarten | 8 | Gordini T16 | | 4 | NS | tylna oś | | Monza | 36 | Gordini T16 | | 8 | 5 | | |
Sezon 1954 | |
| Buenos Aires | 26 | Ferrari 625 | | 5 | 4 | | | Spa-Francorchamps | 8 | Ferrari 625 | | 6 | 2 | | | Reims | 4 | Ferrari 625 | | 9 | NS | tłok | | Silverstone | 10 | Ferrari 625/555 | | 8 | 5 | | | Nürburgring | 2 | Ferrari 625 | | 7 | 3 | | | Bremgarten | 26 | Ferrari 625/555 | | 4 | NS | silnik | | Monza | 30 | Ferrari 625/555 | | 11 | 5 | | | Pedralbes | 40 | Ferrari 625/555 | | 8 | NS | skrzynia biegów | |
Sezon 1955 | |
| Buenos Aires | 10 | Ferrari 625 | | - | 3 | jechał na zmianę z Fariną i Magliolim | | Buenos Aires | 14 | Ferrari 625/555 | | 14 | NS | silnik | | Buenos Aires | 12 | Ferrari 625 | | - | 2 | jechał na zmianę z Gonzalezem i Fariną | | Monte Carlo | 44 | Ferrari 625/555 | | 9 | 1 | | | Spa-Francorchamps | 4 | Ferrari 555 | | 10 | 6 | | | Zandvoort | 4 | Ferrari 555 | | 8 | NS | skrzynia biegów | | Aintree | 18 | Ferrari 625/555 | | 13 | NS | silnik | | Monza | 8 | Ferrari 555 | | 15 | 8 | | |
Sezon 1956 | |
| Monte Carlo | 14 | Vanwall 56 | | 6 | NS | przegrzanie | | Spa-Francorchamps | 12 | Vanwall 56 | | 7 | NS | układ paliwowy | | Reims | 28 | Bugatti T251 | | 18 | NS | przepustnica | | Silverstone | 17 | Vanwall 56 | | 16 | NS | układ paliwowy | | Monza | 20 | Vanwall 56 | | 11 | NS | tylne zawieszenie | |
Sezon 1957 | |
| Monte Carlo | 30 | Ferrari 801 | | 6 | 5 | | | Rouen-les-Essarts | 16 | Ferrari 801 | | 8 | NS | elektryka | | Aintree | 16 | Ferrari 801 | | 9 | 4 | jechał na zmianę z Collinsem | |
Sezon 1958 | |
| Monte Carlo | 20 | Cooper T45 | | 5 | 1 | | | Zandvoort | 9 | Cooper T45 | | 8 | 9 | | | Spa-Francorchamps | 28 | Maserati 250F | | 16 | 7 | | | Reims | 18 | BRM P25 | | 7 | NS | pompa paliwowa | | Silverstone | 4 | Cooper T43 | | 12 | 8 | | | Nürburgring | 11 | Cooper T45 | | 7 | 3 | | | Porto | 12 | Cooper T43 | | 9 | 8 | | | Monza | 2 | Cooper T45 | | 13 | NS | skrzynia biegów | | Ain-Diab | 36 | Cooper T45 | | 9 | NS | silnik | |
Sezon 1959 | |
| Monte Carlo | 32 | Cooper T51 | | 6 | 3 | | | Zandvoort | 10 | Cooper T51 | | 11 | 8 | | | Reims | 14 | Cooper T51 | | 8 | 11 | | | Aintree | 18 | Cooper T51 | | 4 | 5 | | | AVUS | 8 | Cooper T51 | | 12 | 4 | | | Monsanto Park | 5 | Cooper T51 | | 4 | 4 | | | Monza | 16 | Cooper T51 | | 13 | 9 | | | Sebring | 6 | Cooper T51 | | 5 | 2 | (naj. okr.) | |
Sezon 1960 | |
| Buenos Aires | 38 | Cooper T51 | | 8 | 3 | jechał na zmianę z Mossem | | Monte Carlo | 44 | Cooper T51 | | 16 | NS | skrzynia biegów | | Zandvoort | 18 | Cooper T51 | | 16 | NS | skrzynia biegów | | Reims | 38 | Cooper T51 | | 18 | NS | kolizja z G. Hillem | | Silverstone | 19 | Aston Martin DBR5/250 | | 21 | 11 | | | Riverside | 18 | Cooper T51 | | 19 | 15 | | |
Sezon 1961 | |
| Monte Carlo | 42 | Cooper T51 | | 15 | 7 | | | Spa-Francorchamps | 26 | Cooper T51 | | 19 | NS | skrzynia biegów | | Reims | 32 | Cooper T51 | | 23 | 13 | | | Nürburgring | 20 | Cooper T51 | | 21 | NS | silnik | | Monza | 48 | Cooper T51 | | 22 | 9 | | |
Sezon 1962 | |
| Monte Carlo | 30 | Lotus 24 | | 7 | NS | wypadek | | Spa-Francorchamps | 18 | Lotus 24 | | 16 | 8 | | | Rouen-les-Essarts | 28 | Lotus 24 | | 13 | 7 | | | Nürburgring | 17 | Lotus 24 | | 11 | NS | skrzynia biegów | | Monza | 36 | Lotus 24 | | 19 | NS | elektryka | | Watkins Glen | 6 | Lotus 24 | | 17 | NS | hamulce | |
Sezon 1963 | |
| Monte Carlo | 17 | Lola Mk4A | | 14 | NS | sprzęgło | | Reims | 28 | Lotus 24 | | 14 | 8 | | | Monza | 66 | BRM P57 | | 19 | 9 | | |
Sezon 1964 | |
| Monte Carlo | 4 | BRM P57 | | 13 | NS | przegrzanie | | Rouen-les-Essarts | 28 | BRM P57 | | 16 | 11 | | | Brands Hatch | 25 | BRM P57 | | NZ | - | | | Nürburgring | 22 | BRM P57 | | 14 | 5 | bateria | | Monza | 48 | BRM P57 | | 20 | NS | wtrysk |
| |
Objaśnienia: St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|