|
|
|
|
|
| Rocznice kierowców | | | | |
| |
|
Urodzili się:
107 lat temu J. Lucas
43 lata temu F. Massa
39 lat temu G. van der Garde
34 lata temu J-E. Vergne
|
|
Zmarli:
23 lata temu M. Alboreto
19 lat temu J. Love
|
| |
|
Manfred Winkelhock | Ostatni reprezentowany zespół: RAM | | |
| |
Narodowość: | | Niemcy |
|
Data i miejsce urodz.: | 6 pa?dziernika 1952 - Waiblingen |
Data i miejsce śmierci: | 12 sierpnia 1985 - Bowmanville (Kanada) |
|
Stan cywilny: | - |
Imiona dzieci: | Markus |
Wzrost: | - |
Waga: | - |
Ważniejsze tytuły mistrzowskie poza F1: | - |
Testy w Formule 1: | - |
|
Pierwsze zgłoszenie: | GP Włoch - 14 wrze?nia 1980 |
Ostatnie zgłoszenie: | GP Niemiec - 4 sierpnia 1985 |
Pierwsze zwycięstwo: | - |
Ostatnie zwycięstwo: | - |
Pierwsze pole position: | - |
Ostatnie pole position: | - |
|
•Statystyki | | | | | Sezon | P. | Starty | Punkty | Zwyc. | Podium | Pktwł. | P. pos. | Naj. okr. | Nie skl. | Zespoły |
|
1985 | - | 8 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 6 | RAM |
1984 | - | 13 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 10 | ATS, Brabham |
1983 | - | 14 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 10 | ATS |
1982 | 22 | 13 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 9 | ATS |
1980 | - | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | Arrows |
|
Razem: | 48 (56) | 2 | 0 (0.0%) | 0 (0.0%) | 1 (2.1%) | 0 (0.0%) | 0 (0.0%) | 35 (72.9%) | 4 zespoły |
---|
| |
Objaśnienia: P. - końcowa pozycja w klasyfikacji generalnej, Zwyc. - zwycięstwa, Pktwł. - punktował, P. pos. - pole positions, Naj. okr. - najszybsze okrążenia, Nie skl. - niesklasyfikowany, ZD - zdyskwalifikowany | | Starty obejmują rozpoczęte wyścigi (w nawiasie podana jest suma zgłoszeń do grand prix) |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Bolid | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1980 | |
| Imola | 30 | Arrows A3 | | NZ | - | | |
Sezon 1982 | |
| Kyalami | 9 | ATS D5 | | 20 | 10 | | | Jacarepaguá | 9 | ATS D5 | | 15 | 5 | | | Long Beach | 9 | ATS D5 | | 25 | NS | kolizja z Borguddem | | Imola | 9 | ATS D5 | | 12 | ZD | zbyt lekki bolid/P6 | | Zolder | 9 | ATS D5 | | 12 | NS | sprzęgło | | Monte Carlo | 9 | ATS D5 | | 14 | NS | dyferencjał | | Detroit | 9 | ATS D5 | | 5 | NS | poślizg | | Gilles Villeneuve | 9 | ATS D5 | | NZ | - | | | Zandvoort | 9 | ATS D5 | | 18 | 12 | | | Brands Hatch | 9 | ATS D5 | | NZ | - | | | Paul Ricard | 9 | ATS D5 | | 18 | 11 | | | Hockenheim | 9 | ATS D5 | | 16 | NS | sprzęgło | | Red Bull Ring | 9 | ATS D5 | | 25 | NS | poślizg | | Dijon-Prenois | 9 | ATS D5 | | 20 | NS | podwozie | | Monza | 9 | ATS D5 | | NZ | - | | | Caesars Palace | 9 | ATS D5 | | 22 | NS | niesklasyfikowany | |
Sezon 1983 | |
| Jacarepaguá | 9 | ATS D6 | | 25 | 15 | | | Long Beach | 9 | ATS D6 | | 24 | NS | poślizg | | Paul Ricard | 9 | ATS D6 | | 10 | NS | turbo/układ wydechowy | | Imola | 9 | ATS D6 | | 7 | 11 | | | Monte Carlo | 9 | ATS D6 | | 16 | NS | kolizja z Boeselem | | Spa-Francorchamps | 9 | ATS D6 | | 7 | NS | utrata koła/wypadek | | Detroit | 9 | ATS D6 | | 22 | NS | wypadek | | Gilles Villeneuve | 9 | ATS D6 | | 7 | 9 | | | Silverstone | 9 | ATS D6 | | 8 | NS | silnik | | Hockenheim | 9 | ATS D6 | | NZ | - | | | Red Bull Ring | 9 | ATS D6 | | 13 | NS | wyciek wody | | Zandvoort | 9 | ATS D6 | | 9 | ZD | wyprzedzanie na okr. formującym | | Monza | 9 | ATS D6 | | 9 | NS | układ wydechowy | | Brands Hatch | 9 | ATS D6 | | 9 | 8 | | | Kyalami | 9 | ATS D6 | | 8 | NS | silnik | |
Sezon 1984 | |
| Jacarepaguá | 14 | ATS D7 | | - | WY | bolid popychany w boksach | | Kyalami | 14 | ATS D7 | | 12 | NS | silnik | | Zolder | 14 | ATS D7 | | 6 | NS | układ wydechowy | | Imola | 14 | ATS D7 | | 7 | NS | turbo | | Dijon-Prenois | 14 | ATS D7 | | 8 | NS | sprzęgło | | Monte Carlo | 14 | ATS D7 | | 12 | NS | poślizg | | Gilles Villeneuve | 14 | ATS D7 | | 12 | 8 | | | Detroit | 14 | ATS D7 | | 14 | NS | wypadek | | Dallas | 14 | ATS D7 | | 13 | 8 | | | Brands Hatch | 14 | ATS D7 | | 11 | NS | poślizg | | Hockenheim | 14 | ATS D7 | | 13 | NS | skrzynia biegów | | Red Bull Ring | 14 | ATS D7 | | 14 | NW | skrzynia biegów | | Zandvoort | 14 | ATS D7 | | 16 | NS | poślizg | | Monza | 14 | ATS D7 | | 21 | NS | skrzynia biegów na okr. formującym | | Estoril | 2 | Brabham BT53 | | 19 | 10 | | |
Sezon 1985 | |
| Jacarepaguá | 9 | RAM 03 | | 16 | 13 | | | Estoril | 9 | RAM 03 | | 15 | NS | niesklasyfikowany | | Imola | 9 | RAM 03 | | 23 | NS | silnik | | Monte Carlo | 9 | RAM 03 | | NZ | - | | | Gilles Villeneuve | 9 | RAM 03 | | 14 | NS | kolizja z de Cesarisem | | Detroit | 9 | RAM 03 | | 20 | NS | turbo | | Paul Ricard | 9 | RAM 03 | | 19 | 12 | | | Silverstone | 9 | RAM 03 | | 18 | NS | turbo | | Nürburgring | 9 | RAM 03 | | 22 | NS | silnik |
| |
Objaśnienia: St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|