|
|
|
|
|
| Rocznice kierowców | | | | |
| |
|
Urodzili się:
45 lat temu A. Davidson
82 lata temu J. Rindt
|
|
Zmarli:
34 lata temu B. Drake
|
| |
|
•Statystyki | | | | | | |
Objaśnienia: P. - końcowa pozycja w klasyfikacji generalnej, Zwyc. - zwycięstwa, Pktwł. - punktował, P. pos. - pole positions, Naj. okr. - najszybsze okrążenia, Nie skl. - niesklasyfikowany, ZD - zdyskwalifikowany | | Starty obejmują rozpoczęte wyścigi (w nawiasie podana jest suma zgłoszeń do grand prix) |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Bolid | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1978 | |
| Hockenheim | 22 | Ensign N177 | | 21 | NS | silnik | | Red Bull Ring | 29 | McLaren M23 | | 20 | NS | wypadek | | Zandvoort | 29 | McLaren M23 | | 26 | NS | układ przeniesienia napędu | | Monza | 29 | McLaren M23 | | 24 | 9 | | | Gilles Villeneuve | 66 | Brabham BT46 | | 14 | 11 | | |
Sezon 1979 | |
| Buenos Aires | 6 | Brabham BT46 | | 20 | N2 | wycofał się po 1 starcie | | Interlagos | 6 | Brabham BT48 | | 22 | NS | kolizja z Reutemannem | | Kyalami | 6 | Brabham BT48 | | 12 | 7 | | | Long Beach | 6 | Brabham BT48 | | 12 | 8 | | | Járama | 6 | Brabham BT48 | | 7 | NS | wtrysk | | Zolder | 6 | Brabham BT48 | | 3 | NS | silnik | | Monte Carlo | 6 | Brabham BT48 | | 18 | 7 | układ przeniesienia napędu | | Dijon-Prenois | 6 | Brabham BT48 | | 4 | NS | wypadek | | Silverstone | 6 | Brabham BT48 | | 3 | NS | poślizg | | Hockenheim | 6 | Brabham BT48 | | 4 | 12 | silnik | | Red Bull Ring | 6 | Brabham BT48 | | 7 | NS | silnik | | Zandvoort | 6 | Brabham BT48 | | 11 | 4 | | | Monza | 6 | Brabham BT48 | | 8 | NS | kolizja z Regazzonim | | Gilles Villeneuve | 6 | Brabham BT49 | | 4 | NS | skrzynia biegów | | Watkins Glen | 6 | Brabham BT49 | | 2 | NS | układ przeniesienia napędu (naj. okr.) | |
Sezon 1980 | |
| Buenos Aires | 5 | Brabham BT49 | | 4 | 2 | | | Interlagos | 5 | Brabham BT49 | | 9 | NS | zawieszenie | | Kyalami | 5 | Brabham BT49 | | 3 | 4 | | | Long Beach | 5 | Brabham BT49 | | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Zolder | 5 | Brabham BT49 | | 7 | NS | poślizg | | Monte Carlo | 5 | Brabham BT49 | | 4 | 3 | | | Paul Ricard | 5 | Brabham BT49 | | 8 | 4 | | | Brands Hatch | 5 | Brabham BT49 | | 5 | 2 | | | Hockenheim | 5 | Brabham BT49 | | 6 | 4 | | | Red Bull Ring | 5 | Brabham BT49 | | 7 | 5 | | | Zandvoort | 5 | Brabham BT49 | | 5 | 1 | | | Imola | 5 | Brabham BT49 | | 5 | 1 | | | Gilles Villeneuve | 5 | Brabham BT49 | | 1 | NS | silnik | | Watkins Glen | 5 | Brabham BT49 | | 2 | NS | poślizg | |
Sezon 1981 | |
| Long Beach | 5 | Brabham BT49C | | 4 | 3 | | | Jacarepaguá | 5 | Brabham BT49C | | 1 | 12 | | | Buenos Aires | 5 | Brabham BT49C | | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Imola | 5 | Brabham BT49C | | 5 | 1 | | | Zolder | 5 | Brabham BT49C | | 2 | NS | kolizja z Jonesem | | Monte Carlo | 5 | Brabham BT45C | | 1 | NS | poślizg | | Járama | 5 | Brabham BT49C | | 9 | NS | kolizja z Andrettim | | Dijon-Prenois | 5 | Brabham BT49C | | 4 | 3 | | | Silverstone | 5 | Brabham BT49C | | 3 | NS | pęknięta opona/wypadek | | Hockenheim | 5 | Brabham BT49C | | 6 | 1 | | | Red Bull Ring | 5 | Brabham BT49C | | 7 | 3 | | | Zandvoort | 5 | Brabham BT49C | | 3 | 2 | | | Monza | 5 | Brabham BT49C | | 6 | 6 | silnik | | Gilles Villeneuve | 5 | Brabham BT49C | | 1 | 5 | | | Caesars Palace | 5 | Brabham BT49C | | 4 | 5 | | |
Sezon 1982 | |
| Kyalami | 1 | Brabham BT50 | | 2 | NS | poślizg | | Jacarepaguá | 1 | Brabham BT49D | | 7 | ZD | woda użyta do chłodzenia hamulców/P1 | | Long Beach | 1 | Brabham BT49D | | 6 | NS | poślizg | | Zolder | 1 | Brabham BT50 | | 8 | 5 | | | Monte Carlo | 1 | Brabham BT50 | | 13 | NS | turbo | | Detroit | 1 | Brabham BT50 | | NZ | - | | | Gilles Villeneuve | 1 | Brabham BT50 | | 4 | 1 | wyścig zatrzymany z powodu wypadku na starcie | | Zandvoort | 1 | Brabham BT50 | | 3 | 2 | | | Brands Hatch | 1 | Brabham BT50 | | 3 | NS | układ paliwowy | | Paul Ricard | 1 | Brabham BT50 | | 6 | NS | silnik | | Hockenheim | 1 | Brabham BT50 | | 4 | NS | kolizja z Salazarem (naj. okr.) | | Red Bull Ring | 1 | Brabham BT50 | | 1 | NS | elektryka (naj. okr.) | | Dijon-Prenois | 1 | Brabham BT50 | | 6 | 4 | | | Monza | 1 | Brabham BT50 | | 2 | NS | silnik | | Caesars Palace | 1 | Brabham BT50 | | 12 | NS | silnik | |
Sezon 1983 | |
| Jacarepaguá | 5 | Brabham BT52 | | 4 | 1 | (naj. okr.) | | Long Beach | 5 | Brabham BT52 | | 20 | NS | przepustnica | | Paul Ricard | 5 | Brabham BT52 | | 6 | 2 | | | Imola | 5 | Brabham BT52 | | 2 | NS | silnik | | Monte Carlo | 5 | Brabham BT52 | | 6 | 2 | (naj. okr.) | | Spa-Francorchamps | 5 | Brabham BT52 | | 4 | 4 | | | Detroit | 5 | Brabham BT52 | | 2 | 4 | | | Gilles Villeneuve | 5 | Brabham BT52 | | 3 | NS | przepustnica | | Silverstone | 5 | Brabham BT52B | | 6 | 2 | | | Hockenheim | 5 | Brabham BT52B | | 4 | 13 | wyciek paliwa/pożar | | Red Bull Ring | 5 | Brabham BT52B | | 4 | 3 | | | Zandvoort | 5 | Brabham BT52B | | 1 | NS | kolizja z Prostem | | Monza | 5 | Brabham BT52B | | 4 | 1 | (naj. okr.) | | Brands Hatch | 5 | Brabham BT52B | | 4 | 1 | | | Kyalami | 5 | Brabham BT52B | | 2 | 3 | (naj. okr.) | |
Sezon 1984 | |
| Jacarepaguá | 1 | Brabham BT53 | | 7 | NS | silnik | | Kyalami | 1 | Brabham BT53 | | 1 | NS | turbo | | Zolder | 1 | Brabham BT53 | | 9 | 9 | silnik | | Imola | 1 | Brabham BT53 | | 1 | NS | turbo (naj. okr.) | | Dijon-Prenois | 1 | Brabham BT53 | | 3 | NS | turbo | | Monte Carlo | 1 | Brabham BT53 | | 9 | NS | elektryka | | Gilles Villeneuve | 1 | Brabham BT53 | | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Detroit | 1 | Brabham BT53 | | 1 | 1 | wyścig zatrzymany z powodu wypadku na starcie | | Dallas | 1 | Brabham BT53 | | 12 | NS | przepustnica/wypadek | | Brands Hatch | 1 | Brabham BT53 | | 1 | 7 | | | Hockenheim | 1 | Brabham BT53 | | 5 | NS | skrzynia biegów | | Red Bull Ring | 1 | Brabham BT53 | | 1 | 2 | | | Zandvoort | 1 | Brabham BT53 | | 2 | NS | ciśnienie oleju | | Monza | 1 | Brabham BT53 | | 1 | NS | silnik | | Nürburgring | 1 | Brabham BT53 | | 1 | 3 | | | Estoril | 1 | Brabham BT53 | | 1 | 6 | | |
Sezon 1985 | |
| Jacarepaguá | 7 | Brabham BT54 | | 8 | NS | układ przeniesienia napędu | | Estoril | 7 | Brabham BT54 | | 10 | NS | opony/prowadzenie bolidu | | Imola | 7 | Brabham BT54 | | 9 | 8 | brak paliwa | | Monte Carlo | 7 | Brabham BT54 | | 13 | NS | kolizja z Patrese | | Gilles Villeneuve | 7 | Brabham BT54 | | 9 | NS | układ przeniesienia napędu | | Detroit | 7 | Brabham BT54 | | 10 | 6 | | | Paul Ricard | 7 | Brabham BT54 | | 5 | 1 | | | Silverstone | 7 | Brabham BT54 | | 2 | 4 | | | Nürburgring | 7 | Brabham BT54 | | 6 | NS | turbo | | Red Bull Ring | 7 | Brabham BT54 | | 5 | NS | układ wydechowy | | Zandvoort | 7 | Brabham BT54 | | 1 | 8 | | | Monza | 7 | Brabham BT54 | | 4 | 2 | | | Spa-Francorchamps | 7 | Brabham BT54 | | 3 | 5 | | | Brands Hatch | 7 | Brabham BT54 | | 2 | NS | kolizja z Rosbergiem | | Kyalami | 7 | Brabham BT54 | | 2 | NS | silnik | | Adelaide | 7 | Brabham BT54 | | 9 | NS | elektryka/pożar | |
Sezon 1986 | |
| Jacarepaguá | 6 | Williams FW11 | | 2 | 1 | (naj. okr.) | | Jerez | 6 | Williams FW11 | | 2 | NS | przegrzanie/silnik | | Imola | 6 | Williams FW11 | | 2 | 2 | (naj. okr.) | | Monte Carlo | 6 | Williams FW11 | | 11 | 7 | | | Spa-Francorchamps | 6 | Williams FW11 | | 1 | NS | turbo | | Gilles Villeneuve | 6 | Williams FW11 | | 3 | 3 | (naj. okr.) | | Detroit | 6 | Williams FW11 | | 3 | NS | wypadek (naj. okr.) | | Paul Ricard | 6 | Williams FW11 | | 3 | 3 | | | Brands Hatch | 6 | Williams FW11 | | 1 | 2 | | | Hockenheim | 6 | Williams FW11 | | 5 | 1 | | | Hungaroring | 6 | Williams FW11 | | 2 | 1 | (naj. okr.) | | Red Bull Ring | 6 | Williams FW11 | | 7 | NS | silnik | | Monza | 6 | Williams FW11 | | 6 | 1 | | | Estoril | 6 | Williams FW11 | | 6 | 3 | | | Mexico City | 6 | Williams FW11 | | 2 | 4 | (naj. okr.) | | Adelaide | 6 | Williams FW11 | | 2 | 2 | (naj. okr.) | |
Sezon 1987 | |
| Jacarepaguá | 6 | Williams FW11B | | 2 | 2 | (naj. okr.) | | Imola | 6 | Williams FW11B | | - | NW | wypadek/nie uzyskał zgody na start | | Spa-Francorchamps | 6 | Williams FW11B | | 2 | NS | układ wydechowy | | Monte Carlo | 6 | Williams FW11B | | 3 | 2 | | | Detroit | 6 | Williams FW11B | | 3 | 2 | | | Paul Ricard | 6 | Williams FW11B | | 4 | 2 | (naj. okr.) | | Silverstone | 6 | Williams FW11B | | 1 | 2 | | | Hockenheim | 6 | Williams FW11B | | 4 | 1 | | | Hungaroring | 6 | Williams FW11B | | 3 | 1 | (naj. okr.) | | Red Bull Ring | 6 | Williams FW11B | | 1 | 2 | | | Monza | 6 | Williams FW11B | | 1 | 1 | | | Estoril | 6 | Williams FW11B | | 4 | 3 | | | Jerez | 6 | Williams FW11B | | 1 | 4 | | | Mexico City | 6 | Williams FW11B | | 3 | 2 | (naj. okr.) | | Suzuka | 6 | Williams FW11B | | 5 | 15 | silnik | | Adelaide | 6 | Williams FW11B | | 3 | NS | hamulce | |
Sezon 1988 | |
| Jacarepaguá | 1 | Lotus 100T | | 5 | 3 | | | Imola | 1 | Lotus 100T | | 3 | 3 | | | Monte Carlo | 1 | Lotus 100T | | 11 | NS | wypadek | | Mexico City | 1 | Lotus 100T | | 4 | NS | silnik | | Gilles Villeneuve | 1 | Lotus 100T | | 6 | 4 | | | Detroit | 1 | Lotus 100T | | 8 | NS | poślizg | | Paul Ricard | 1 | Lotus 100T | | 7 | 5 | | | Silverstone | 1 | Lotus 100T | | 7 | 5 | | | Hockenheim | 1 | Lotus 100T | | 5 | NS | poślizg | | Hungaroring | 1 | Lotus 100T | | 13 | 8 | | | Spa-Francorchamps | 1 | Lotus 100T | | 9 | 4 | | | Monza | 1 | Lotus 100T | | 7 | NS | sprzęgło/poślizg | | Estoril | 1 | Lotus 100T | | 8 | NS | sprzęgło | | Jerez | 1 | Lotus 100T | | 9 | 8 | | | Suzuka | 1 | Lotus 100T | | 5 | NS | choroba kierowcy | | Adelaide | 1 | Lotus 100T | | 5 | 3 | | |
Sezon 1989 | |
| Jacarepaguá | 11 | Lotus 101 | | 9 | NS | układ paliwowy | | Imola | 11 | Lotus 101 | | 8 | NS | silnik | | Monte Carlo | 11 | Lotus 101 | | 19 | NS | kolizja z de Cesarisem | | Mexico City | 11 | Lotus 101 | | 26 | 11 | | | Phoenix | 11 | Lotus 101 | | 22 | NS | zawieszenie/poślizg | | Gilles Villeneuve | 11 | Lotus 101 | | 19 | 4 | | | Paul Ricard | 11 | Lotus 101 | | 20 | 8 | | | Silverstone | 11 | Lotus 101 | | 10 | 4 | | | Hockenheim | 11 | Lotus 101 | | 8 | 5 | | | Hungaroring | 11 | Lotus 101 | | 17 | 6 | | | Spa-Francorchamps | 11 | Lotus 101 | | NZ | - | | | Monza | 11 | Lotus 101 | | 11 | NS | poślizg | | Estoril | 11 | Lotus 101 | | 20 | NS | kolizja z Caffim | | Jerez | 11 | Lotus 101 | | 7 | 8 | | | Suzuka | 11 | Lotus 101 | | 11 | 4 | | | Adelaide | 11 | Lotus 101 | | 18 | NS | kolizja z Ghinzanim | |
Sezon 1990 | |
| Phoenix | 20 | Benetton B189B | | 6 | 4 | | | Interlagos | 20 | Benetton B189B | | 13 | 6 | | | Imola | 20 | Benetton B190 | | 8 | 5 | | | Monte Carlo | 20 | Benetton B190 | | 10 | ZD | start na popych po poślizgu | | Gilles Villeneuve | 20 | Benetton B190 | | 5 | 2 | | | Mexico City | 20 | Benetton B190 | | 8 | 6 | | | Paul Ricard | 20 | Benetton B190 | | 9 | 4 | | | Silverstone | 20 | Benetton B190 | | 11 | 5 | | | Hockenheim | 20 | Benetton B190 | | 7 | NS | silnik | | Hungaroring | 20 | Benetton B190 | | 9 | 3 | | | Spa-Francorchamps | 20 | Benetton B190 | | 8 | 5 | | | Monza | 20 | Benetton B190 | | 9 | 7 | | | Estoril | 20 | Benetton B190 | | 6 | 5 | | | Jerez | 20 | Benetton B190 | | 8 | NS | akumulator | | Suzuka | 20 | Benetton B190 | | 6 | 1 | | | Adelaide | 20 | Benetton B190 | | 7 | 1 | | |
Sezon 1991 | |
| Phoenix | 20 | Benetton B190B | | 5 | 3 | | | Interlagos | 20 | Benetton B190B | | 7 | 5 | | | Imola | 20 | Benetton B191 | | 14 | NS | poślizg | | Monte Carlo | 20 | Benetton B191 | | 4 | NS | zawieszenie/wypadek | | Gilles Villeneuve | 20 | Benetton B191 | | 8 | 1 | | | Mexico City | 20 | Benetton B191 | | 6 | NS | łożysko koła | | Magny-Cours | 20 | Benetton B191 | | 7 | 8 | | | Silverstone | 20 | Benetton B191 | | 8 | 5 | | | Hockenheim | 20 | Benetton B191 | | 8 | NS | silnik | | Hungaroring | 20 | Benetton B191 | | 11 | NS | skrzynia biegów | | Spa-Francorchamps | 20 | Benetton B191 | | 6 | 3 | | | Monza | 20 | Benetton B191 | | 8 | 6 | | | Estoril | 20 | Benetton B191 | | 11 | 5 | | | Catalunya | 20 | Benetton B191 | | 10 | 11 | | | Suzuka | 20 | Benetton B191 | | 10 | 7 | | | Adelaide | 20 | Benetton B191 | | 5 | 4 | |
| |
Objaśnienia: St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|