|
|
|
|
|
| Rocznice kierowców | | | | |
| |
|
Urodzili się:
63 lata temu P. Barilla
61 lat temu M. Gugelmin
97 lat temu P. Hill
94 lata temu S. Lewis-Evans
|
| |
|
Pedro Diniz | Ostatni reprezentowany zespół: Sauber | | |
| |
Narodowość: | | Brazylia |
|
Data urodzenia: | 22 maja 1970 (53 lata temu) |
Miejsce urodzenia: | Sao Paulo |
|
Stan cywilny: | Kawaler |
Imiona dzieci: | - |
Wzrost: | 174 cm |
Waga: | 69 kg |
Ważniejsze tytuły mistrzowskie poza F1: | - |
Testy w Formule 1: | - |
|
Pierwsze zgłoszenie: | GP Brazylii - 26 marca 1995 |
Ostatnie zgłoszenie: | GP Malezji - 22 pa?dziernika 2000 |
Pierwsze zwycięstwo: | - |
Ostatnie zwycięstwo: | - |
Pierwsze pole position: | - |
Ostatnie pole position: | - |
|
•Statystyki | | | | | | |
Objaśnienia: P. - końcowa pozycja w klasyfikacji generalnej, Zwyc. - zwycięstwa, Pktwł. - punktował, P. pos. - pole positions, Naj. okr. - najszybsze okrążenia, Nie skl. - niesklasyfikowany, ZD - zdyskwalifikowany | | Starty obejmują rozpoczęte wyścigi (w nawiasie podana jest suma zgłoszeń do grand prix) |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Bolid | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1995 | |
| Interlagos | 21 | Forti FG01 | | 25 | 10 | | | Buenos Aires | 21 | Forti FG01 | | 25 | NS | niesklasyfikowany | | Imola | 21 | Forti FG01 | | 26 | 15 | | | Catalunya | 21 | Forti FG01 | | 26 | NS | układ wydechowy/skrzynia biegów | | Monte Carlo | 21 | Forti FG01 | | 22 | 10 | | | Gilles Villeneuve | 21 | Forti FG01 | | 24 | NS | skrzynia biegów | | Magny-Cours | 21 | Forti FG01 | | 23 | NS | kolizja z Martinim | | Silverstone | 21 | Forti FG01 | | 20 | NS | skrzynia biegów | | Hockenheim | 21 | Forti FG01 | | 21 | NS | hamulce | | Hungaroring | 21 | Forti FG01 | | 23 | NS | silnik | | Spa-Francorchamps | 21 | Forti FG01 | | 24 | 13 | | | Monza | 21 | Forti FG01 | | 23 | 9 | | | Estoril | 21 | Forti FG01 | | 22 | 16 | | | Nürburgring | 21 | Forti FG01 | | 22 | 13 | | | Aida | 21 | Forti FG01 | | 21 | 17 | | | Suzuka | 21 | Forti FG01 | | 20 | NS | poślizg | | Adelaide | 21 | Forti FG01 | | 21 | 7 | | |
Sezon 1996 | |
| Albert Park | 10 | Ligier JS43 | | 20 | 10 | | | Interlagos | 10 | Ligier JS43 | | 22 | 8 | | | Buenos Aires | 10 | Ligier JS43 | | 18 | NS | wyciek paliwa/pożar | | Nürburgring | 10 | Ligier JS43 | | 17 | 10 | | | Imola | 10 | Ligier JS43 | | 17 | 7 | | | Monte Carlo | 10 | Ligier JS43 | | 17 | NS | układ przeniesienia napędu/poślizg | | Catalunya | 10 | Ligier JS43 | | 17 | 6 | | | Gilles Villeneuve | 10 | Ligier JS43 | | 18 | NS | silnik | | Magny-Cours | 10 | Ligier JS43 | | 11 | NS | silnik | | Silverstone | 10 | Ligier JS43 | | 17 | NS | silnik | | Hockenheim | 10 | Ligier JS43 | | 11 | NS | silnik | | Hungaroring | 10 | Ligier JS43 | | 15 | NS | kolizja z Salo | | Spa-Francorchamps | 10 | Ligier JS43 | | 15 | NS | elektryka | | Monza | 10 | Ligier JS43 | | 14 | 6 | | | Estoril | 10 | Ligier JS43 | | 18 | NS | wypadek | | Suzuka | 10 | Ligier JS43 | | 16 | NS | poślizg | |
Sezon 1997 | |
| Albert Park | 2 | Arrows A18 | | 22 | 10 | | | Interlagos | 2 | Arrows A18 | | 16 | NS | poślizg | | Buenos Aires | 2 | Arrows A18 | | 22 | NS | skrzynia biegów | | Imola | 2 | Arrows A18 | | 17 | NS | skrzynia biegów | | Monte Carlo | 2 | Arrows A18 | | 16 | NS | poślizg | | Catalunya | 2 | Arrows A18 | | 21 | NS | silnik | | Gilles Villeneuve | 2 | Arrows A18 | | 16 | 8 | | | Magny-Cours | 2 | Arrows A18 | | 16 | NS | poślizg | | Silverstone | 2 | Arrows A18 | | 17 | NS | hydraulika | | Hockenheim | 2 | Arrows A18 | | 16 | NS | kolizja z Herbertem | | Hungaroring | 2 | Arrows A18 | | 19 | NS | alternator | | Spa-Francorchamps | 2 | Arrows A18 | | 8 | 7 | | | Monza | 2 | Arrows A18 | | 17 | NS | zawieszenie | | Red Bull Ring | 2 | Arrows A18 | | 17 | 13 | zawieszenie | | Nürburgring | 2 | Arrows A18 | | 15 | 5 | | | Suzuka | 2 | Arrows A18 | | 16 | 12 | | | Jerez | 2 | Arrows A18 | | 13 | NS | poślizg | |
Sezon 1998 | |
| Albert Park | 16 | Arrows A19 | | 20 | NS | hydraulika | | Interlagos | 16 | Arrows A19 | | 22 | NS | skrzynia biegów | | Buenos Aires | 16 | Arrows A19 | | 18 | NS | skrzynia biegów | | Imola | 16 | Arrows A19 | | 18 | NS | silnik | | Catalunya | 16 | Arrows A19 | | 15 | NS | silnik | | Monte Carlo | 16 | Arrows A19 | | 12 | 6 | | | Gilles Villeneuve | 16 | Arrows A19 | | 19 | 9 | | | Magny-Cours | 16 | Arrows A19 | | 17 | 14 | | | Silverstone | 16 | Arrows A19 | | 12 | NS | poślizg | | Red Bull Ring | 16 | Arrows A19 | | 13 | NS | kolizja z Salo | | Hockenheim | 16 | Arrows A19 | | 18 | NS | przepustnica | | Hungaroring | 16 | Arrows A19 | | 12 | 11 | | | Spa-Francorchamps | 16 | Arrows A19 | | 16 | 5 | | | Monza | 16 | Arrows A19 | | 20 | NS | poślizg | | Nürburgring | 16 | Arrows A19 | | 17 | NS | hydraulika | | Suzuka | 16 | Arrows A19 | | 18 | NS | poślizg | |
Sezon 1999 | |
| Albert Park | 12 | Sauber C18 | | 14 | NS | układ przeniesienia napędu | | Interlagos | 12 | Sauber C18 | | 15 | NS | kolizja | | Imola | 12 | Sauber C18 | | 15 | NS | poślizg | | Monte Carlo | 12 | Sauber C18 | | 15 | NS | zawieszenie | | Catalunya | 12 | Sauber C18 | | 12 | NS | układ przeniesienia napędu | | Gilles Villeneuve | 12 | Sauber C18 | | 18 | 6 | | | Magny-Cours | 12 | Sauber C18 | | 11 | NS | układ przeniesienia napędu | | Silverstone | 12 | Sauber C18 | | 12 | 6 | | | Red Bull Ring | 12 | Sauber C18 | | 16 | 6 | | | Hockenheim | 12 | Sauber C18 | | 16 | NS | kolizja z Villeneuve'em | | Hungaroring | 12 | Sauber C18 | | 12 | NS | poślizg | | Spa-Francorchamps | 12 | Sauber C18 | | 18 | NS | wypadek | | Monza | 12 | Sauber C18 | | 16 | NS | poślizg | | Nürburgring | 12 | Sauber C18 | | 13 | NS | kolizja z Wurzem | | Sepang | 12 | Sauber C18 | | 17 | NS | poślizg | | Suzuka | 12 | Sauber C18 | | 17 | 11 | | |
Sezon 2000 | |
| Albert Park | 16 | Sauber C19 | | 19 | NS | układ przeniesienia napędu | | Interlagos | 16 | Sauber C19 | | 20 | NW | tylne skrzydło/wycofany przez zespół | | Imola | 16 | Sauber C19 | | 10 | 8 | | | Silverstone | 16 | Sauber C19 | | 13 | 11 | | | Catalunya | 16 | Sauber C19 | | 15 | NS | poślizg | | Nürburgring | 16 | Sauber C19 | | 15 | 7 | | | Monte Carlo | 16 | Sauber C19 | | 19 | NS | wypadek | | Gilles Villeneuve | 16 | Sauber C19 | | 19 | 10 | | | Magny-Cours | 16 | Sauber C19 | | 15 | 11 | | | Red Bull Ring | 16 | Sauber C19 | | 11 | 9 | | | Hockenheim | 16 | Sauber C19 | | 19 | NS | kolizja z Alesim | | Hungaroring | 16 | Sauber C19 | | 13 | NS | układ przeniesienia napędu | | Spa-Francorchamps | 16 | Sauber C19 | | 15 | 11 | | | Monza | 16 | Sauber C19 | | 16 | 8 | | | Indianapolis | 16 | Sauber C19 | | 9 | 8 | | | Suzuka | 16 | Sauber C19 | | 20 | 11 | | | Sepang | 16 | Sauber C19 | | 20 | NS | kolizja z Alesim |
| |
Objaśnienia: St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|