|
|
|
|
|
| Rocznice kierowców | | | | |
| |
|
Urodzili się:
124 lata temu B. Aston
63 lata temu G. Brabham
50 lat temu M. Gene
|
|
Zmarli:
23 lata temu G. Connor
43 lata temu D. Prophet
|
| |
|
Piercarlo Ghinzani | Ostatni reprezentowany zespół: Osella | | |
| |
Narodowość: | | Włochy |
|
Data urodzenia: | 16 stycznia 1952 (72 lata temu) |
Miejsce urodzenia: | Riviera d'Adda, Lombardy |
Pierwsze zgłoszenie: | GP Belgii - 17 maja 1981 |
Ostatnie zgłoszenie: | GP Australii - 5 listopada 1989 |
Pierwsze zwycięstwo: | - |
Ostatnie zwycięstwo: | - |
Pierwsze pole position: | - |
Ostatnie pole position: | - |
|
•Statystyki | | | | | | |
Objaśnienia: P. - końcowa pozycja w klasyfikacji generalnej, Zwyc. - zwycięstwa, Pktwł. - punktował, P. pos. - pole positions, Naj. okr. - najszybsze okrążenia, Nie skl. - niesklasyfikowany, ZD - zdyskwalifikowany | | Starty obejmują rozpoczęte wyścigi (w nawiasie podana jest suma zgłoszeń do grand prix) |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Bolid | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1981 | |
| Zolder | 31 | Osella FA1B | | 24 | 13 | | | Monte Carlo | 32 | Osella FA1B | | NZ | - | | |
Sezon 1983 | |
| Jacarepaguá | 32 | Osella FA1D | | NZ | - | | | Long Beach | 32 | Osella FA1D | | NZ | - | | | Paul Ricard | 32 | Osella FA1D | | NZ | - | | | Imola | 32 | Osella FA1E | | NZ | - | | | Monte Carlo | 32 | Osella FA1E | | NZ | - | | | Spa-Francorchamps | 32 | Osella FA1E | | NZ | - | | | Detroit | 32 | Osella FA1E | | 24 | NS | przegrzanie | | Gilles Villeneuve | 32 | Osella FA1E | | NZ | - | | | Silverstone | 32 | Osella FA1E | | 26 | NS | układ paliwowy | | Hockenheim | 32 | Osella FA1E | | 26 | NS | wyciek oleju/silnik | | Red Bull Ring | 32 | Osella FA1E | | 25 | 11 | | | Zandvoort | 32 | Osella FA1E | | NZ | - | | | Monza | 32 | Osella FA1E | | 23 | NS | skrzynia biegów | | Brands Hatch | 32 | Osella FA1E | | 24 | NS | przepustnica | | Kyalami | 32 | Osella FA1E | | 26 | NS | silnik | |
Sezon 1984 | |
| Jacarepaguá | 24 | Osella FA1F | | 21 | NS | skrzynia biegów | | Kyalami | 24 | Osella FA1F | | - | NW | wypadek/kontuzja | | Zolder | 24 | Osella FA1F | | 20 | NS | układ przeniesienia napędu | | Imola | 24 | Osella FA1F | | NZ | - | | | Dijon-Prenois | 24 | Osella FA1F | | 25 | 12 | | | Monte Carlo | 24 | Osella FA1F | | 19 | 7 | | | Gilles Villeneuve | 24 | Osella FA1F | | 19 | NS | skrzynia biegów | | Detroit | 24 | Osella FA1F | | 26 | NS | kolizja z Hesnaultem | | Dallas | 24 | Osella FA1F | | 18 | 5 | | | Brands Hatch | 24 | Osella FA1F | | 21 | 9 | | | Hockenheim | 24 | Osella FA1F | | 21 | NS | elektryka | | Red Bull Ring | 24 | Osella FA1F | | 23 | NS | skrzynia biegów | | Zandvoort | 24 | Osella FA1F | | 21 | NS | pompa paliwowa | | Monza | 24 | Osella FA1F | | 22 | 7 | brak paliwa | | Nürburgring | 24 | Osella FA1F | | 20 | NS | wypadek | | Estoril | 24 | Osella FA1F | | 22 | NS | silnik | |
Sezon 1985 | |
| Jacarepaguá | 24 | Osella FA1F | | 22 | 12 | | | Estoril | 24 | Osella FA1F | | 26 | 9 | | | Imola | 24 | Osella FA1G | | 22 | NS | niesklasyfikowany | | Monte Carlo | 24 | Osella FA1G | | NZ | - | | | Gilles Villeneuve | 24 | Osella FA1G | | 22 | NS | silnik | | Detroit | 24 | Osella FA1G | | 22 | NS | wypadek | | Paul Ricard | 24 | Osella FA1G | | 23 | 15 | | | Silverstone | 24 | Osella FA1G | | 25 | NS | wypadek | | Red Bull Ring | 20 | Toleman TG185 | | 19 | N2 | silnik/wycofał się po 1 starcie | | Zandvoort | 20 | Toleman TG185 | | 15 | NS | silnik | | Monza | 20 | Toleman TG185 | | 21 | NS | zgaśnięcie silnika na starcie | | Spa-Francorchamps | 20 | Toleman TG185 | | 16 | NS | wypadek | | Brands Hatch | 20 | Toleman TG185 | | 14 | NS | silnik | | Kyalami | 20 | Toleman TG185 | | 13 | NS | silnik | | Adelaide | 20 | Toleman TG185 | | 21 | NS | sprzęgło | |
Sezon 1986 | |
| Jacarepaguá | 21 | Osella FA1G | | 23 | NS | silnik | | Jerez | 21 | Osella FA1G | | 21 | NS | silnik | | Imola | 21 | Osella FA1G | | 26 | NS | brak paliwa | | Monte Carlo | 21 | Osella FA1G | | NZ | - | | | Spa-Francorchamps | 21 | Osella FA1G | | 24 | NS | silnik | | Gilles Villeneuve | 21 | Osella FA1G | | 23 | NS | skrzynia biegów | | Detroit | 21 | Osella FA1G | | 22 | NS | turbo | | Paul Ricard | 21 | Osella FA1H | | 25 | NS | kolizja z Nanninim | | Brands Hatch | 21 | Osella FA1G | | 24 | N2 | wypadek podczas 1 startu | | Hockenheim | 21 | Osella FA1G | | 25 | NS | sprzęgło | | Hungaroring | 21 | Osella FA1G | | 23 | NS | tylne zawieszenie | | Red Bull Ring | 21 | Osella FA1G | | 25 | 11 | | | Monza | 21 | Osella FA1G | | 26 | NS | poślizg/zawieszenie | | Estoril | 21 | Osella FA1G | | 24 | NS | silnik | | Mexico City | 21 | Osella FA1G | | 25 | NS | turbo | | Adelaide | 21 | Osella FA1G | | 25 | NS | układ przeniesienia napędu | |
Sezon 1987 | |
| Imola | 26 | Ligier JS29B | | 19 | NS | prowadzenie bolidu | | Spa-Francorchamps | 26 | Ligier JS29B | | 17 | 7 | | | Monte Carlo | 26 | Ligier JS29B | | 20 | 12 | | | Detroit | 26 | Ligier JS29B | | 23 | NS | sprzęgło | | Paul Ricard | 26 | Ligier JS29C | | 17 | NS | silnik | | Silverstone | 26 | Ligier JS29C | | - | WY | niedozwolone tankowanie | | Hockenheim | 26 | Ligier JS29C | | 17 | NS | silnik | | Hungaroring | 26 | Ligier JS29C | | 25 | 12 | | | Red Bull Ring | 26 | Ligier JS29C | | 18 | 8 | | | Monza | 26 | Ligier JS29C | | 19 | 8 | | | Estoril | 26 | Ligier JS29C | | 23 | NS | zapłon | | Jerez | 26 | Ligier JS29C | | 23 | NS | zapłon | | Mexico City | 26 | Ligier JS29C | | 21 | NS | wyciek wody/przegrzanie | | Suzuka | 26 | Ligier JS29C | | 24 | 13 | | | Adelaide | 26 | Ligier JS29C | | 22 | NS | zapłon | |
Sezon 1988 | |
| Jacarepaguá | 9 | Zakspeed 881 | | NZ | - | | | Imola | 9 | Zakspeed 881 | | 25 | NS | skrzynia biegów | | Monte Carlo | 9 | Zakspeed 881 | | 23 | NS | skrzynia biegów | | Mexico City | 9 | Zakspeed 881 | | 18 | 15 | | | Gilles Villeneuve | 9 | Zakspeed 881 | | 22 | 14 | silnik | | Detroit | 9 | Zakspeed 881 | | NZ | - | | | Paul Ricard | 9 | Zakspeed 881 | | - | WY | nie stawił się na ważenie bolidu | | Silverstone | 9 | Zakspeed 881 | | NZ | - | | | Hockenheim | 9 | Zakspeed 881 | | 23 | 14 | | | Hungaroring | 9 | Zakspeed 881 | | NZ | - | | | Spa-Francorchamps | 9 | Zakspeed 881 | | 24 | NS | wyciek oleju | | Monza | 9 | Zakspeed 881B | | 16 | NS | silnik | | Estoril | 9 | Zakspeed 881B | | NZ | - | | | Jerez | 9 | Zakspeed 881B | | NZ | - | | | Suzuka | 9 | Zakspeed 881B | | NZ | - | | | Adelaide | 9 | Zakspeed 881B | | 26 | NS | układ paliwowy | |
Sezon 1989 | |
| Jacarepaguá | 18 | Osella FA1M89 | | NP | - | | | Imola | 18 | Osella FA1M89 | | NP | - | | | Monte Carlo | 18 | Osella FA1M89 | | NP | - | | | Mexico City | 18 | Osella FA1M89 | | NP | - | | | Phoenix | 18 | Osella FA1M89 | | NP | - | | | Gilles Villeneuve | 18 | Osella FA1M89 | | NP | - | | | Paul Ricard | 18 | Osella FA1M89 | | NP | - | | | Silverstone | 18 | Osella FA1M89 | | NP | - | | | Hockenheim | 18 | Osella FA1M89 | | NP | - | | | Hungaroring | 18 | Osella FA1M89 | | 22 | NS | elektryka | | Spa-Francorchamps | 18 | Osella FA1M89 | | NP | - | | | Monza | 18 | Osella FA1M89 | | NP | - | | | Estoril | 18 | Osella FA1M89 | | NP | - | | | Jerez | 18 | Osella FA1M89 | | 25 | NS | skrzynia biegów | | Suzuka | 18 | Osella FA1M89 | | NP | - | | | Adelaide | 18 | Osella FA1M89 | | 21 | NS | kolizja z Piquetem |
| |
Objaśnienia: St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|