|
|
|
|
|
| Rocznice kierowców | | | | |
| |
|
Urodzili się:
61 lat temu P. Belmondo
63 lata temu P. Martini
|
|
Zmarli:
53 lata temu D. Wilson
|
| |
|
•Statystyki | | | | | | |
Objaśnienia: P. - końcowa pozycja w klasyfikacji generalnej, Zwyc. - zwycięstwa, Pktwł. - punktował, P. pos. - pole positions, Naj. okr. - najszybsze okrążenia, Nie skl. - niesklasyfikowany, ZD - zdyskwalifikowany | | Starty obejmują rozpoczęte wyścigi (w nawiasie podana jest suma zgłoszeń do grand prix) |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Bolid | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1977 | |
| Dijon-Prenois | 18 | Surtees TS19 | | NZ | - | | | Silverstone | 23 | Ensign N177 | | 16 | NS | elektryka | | Hockenheim | 23 | Ensign N177 | | 11 | 6 | | | Red Bull Ring | 23 | Ensign N177 | | 7 | NS | silnik | | Zandvoort | 23 | Ensign N177 | | 12 | 5 | brak paliwa | | Monza | 23 | Ensign N177 | | 21 | NS | silnik | | Watkins Glen | 23 | Ensign N177 | | NZ | - | | | Mosport Park | 23 | Ensign N177 | | 16 | 5 | | | Fuji | 23 | Ensign N177 | | 16 | NS | silnik | |
Sezon 1978 | |
| Buenos Aires | 8 | McLaren M26 | | 9 | 6 | | | Jacarepaguá | 8 | McLaren M26 | | 5 | NS | kolizja z Scheckterem | | Kyalami | 8 | McLaren M26 | | 4 | NS | wypadek | | Long Beach | 8 | McLaren M26 | | 11 | 12 | kolizja z Laffite'em | | Monte Carlo | 8 | McLaren M26 | | 11 | 7 | | | Járama | 8 | McLaren M26 | | 14 | NS | poślizg | | Anderstorp | 8 | McLaren M26 | | 15 | 4 | | | Paul Ricard | 8 | McLaren M26 | | 6 | 9 | | | Brands Hatch | 8 | McLaren M26 | | 20 | 6 | | | Hockenheim | 8 | McLaren M26 | | 11 | NS | pęknięta opona/wypadek | | Red Bull Ring | 9 | McLaren M26 | | 14 | NS | wypadek | | Zandvoort | 8 | McLaren M26 | | 14 | 9 | | | Monza | 8 | McLaren M26 | | 19 | 5 | | | Watkins Glen | 8 | McLaren M26 | | 18 | 6 | | | Gilles Villeneuve | 8 | McLaren M26 | | 17 | 8 | | |
Sezon 1979 | |
| Buenos Aires | 8 | McLaren M28 | | 9 | N2 | wycofał się po 1 starcie | | Interlagos | 8 | McLaren M26 | | 18 | NS | kolizja z Regazzonim | | Kyalami | 8 | McLaren M28 | | 17 | 10 | | | Long Beach | 8 | McLaren M28 | | 19 | NS | kolizja z Laudą | | Járama | 8 | McLaren M28 | | 20 | 13 | | | Zolder | 8 | McLaren M26 | | NZ | - | | | Monte Carlo | 8 | McLaren M28 | | NZ | - | | | Dijon-Prenois | 8 | McLaren M28 | | 20 | 10 | | | Silverstone | 8 | McLaren M28 | | 18 | 7 | brak paliwa | | Hockenheim | 8 | McLaren M29 | | 15 | NS | zawieszenie | | Red Bull Ring | 8 | McLaren M29 | | 14 | 10 | | | Zandvoort | 8 | McLaren M29 | | 14 | NS | silnik | | Monza | 8 | McLaren M29 | | 14 | NS | silnik | | Gilles Villeneuve | 8 | McLaren M29 | | 20 | NS | silnik | | Watkins Glen | 8 | McLaren M29 | | 22 | NS | silnik | |
Sezon 1981 | |
| Long Beach | 33 | Theodore TY01 | | 17 | 6 | | | Jacarepaguá | 33 | Theodore TY01 | | 19 | 10 | | | Buenos Aires | 33 | Theodore TY01 | | 14 | NS | wyciek oleju | | Imola | 33 | Theodore TY01 | | 16 | 11 | | | Zolder | 33 | Theodore TY01 | | NZ | - | | | Monte Carlo | 33 | Theodore TY01 | | 16 | 7 | | | Járama | 33 | Theodore TY01 | | 16 | 13 | | | Dijon-Prenois | 25 | Ligier JS17 | | 16 | NS | łożysko koła | | Silverstone | 25 | Ligier JS17 | | 15 | NS | sprzęgło | | Hockenheim | 25 | Ligier JS17 | | 11 | NS | układ przeniesienia napędu | | Red Bull Ring | 25 | Ligier JS17 | | 17 | NS | silnik | | Zandvoort | 25 | Ligier JS17 | | 11 | NS | kolizja z Pironim | | Monza | 25 | Ligier JS17 | | 15 | NS | pęknięta opona | | Gilles Villeneuve | 25 | Ligier JS17 | | 17 | NS | poślizg | | Caesars Palace | 25 | Ligier JS17 | | 7 | NS | wypadek | |
Sezon 1982 | |
| Zandvoort | 27 | Ferrari 126C2 | | 6 | 8 | | | Brands Hatch | 27 | Ferrari 126C2 | | 13 | 3 | | | Paul Ricard | 27 | Ferrari 126C2 | | 5 | 4 | | | Hockenheim | 27 | Ferrari 126C2 | | 5 | 1 | | | Red Bull Ring | 27 | Ferrari 126C2 | | 4 | 4 | | | Dijon-Prenois | 27 | Ferrari 126C2 | | 10 | NW | kontuzja szyi | | Monza | 27 | Ferrari 126C2 | | 3 | 2 | | | Caesars Palace | 27 | Ferrari 126C2 | | 8 | NW | kondycja fizyczna | |
Sezon 1983 | |
| Jacarepaguá | 27 | Ferrari 126C2B | | 3 | 5 | | | Long Beach | 27 | Ferrari 126C2B | | 1 | NS | kolizja z Rosbergiem | | Paul Ricard | 27 | Ferrari 126C2B | | 11 | 4 | | | Imola | 27 | Ferrari 126C2B | | 3 | 1 | | | Monte Carlo | 27 | Ferrari 126C2B | | 4 | 4 | | | Spa-Francorchamps | 27 | Ferrari 126C2B | | 2 | 2 | | | Detroit | 27 | Ferrari 126C2B | | 3 | NS | zgaśnięcie silnika na starcie | | Gilles Villeneuve | 27 | Ferrari 126C2B | | 4 | 3 | (naj. okr.) | | Silverstone | 27 | Ferrari 126C3 | | 2 | 3 | | | Hockenheim | 27 | Ferrari 126C3 | | 1 | NS | silnik | | Red Bull Ring | 27 | Ferrari 126C3 | | 1 | NS | zapłon | | Zandvoort | 27 | Ferrari 126C3 | | 2 | 2 | | | Monza | 27 | Ferrari 126C3 | | 2 | 4 | | | Brands Hatch | 27 | Ferrari 126C3 | | 6 | NS | wypadek/płyn hamulcowy | | Kyalami | 27 | Ferrari 126C3 | | 1 | NS | turbo | |
Sezon 1984 | |
| Jacarepaguá | 15 | Renault RE50 | | 8 | 5 | brak paliwa | | Kyalami | 15 | Renault RE50 | | 4 | NS | brak paliwa (naj. okr.) | | Zolder | 15 | Renault RE50 | | 12 | 7 | | | Imola | 15 | Renault RE50 | | 14 | NS | kolizja z Cheeverem | | Dijon-Prenois | 15 | Renault RE50 | | 1 | 2 | | | Monte Carlo | 15 | Renault RE50 | | 6 | NS | kolizja z Warwickiem | | Gilles Villeneuve | 15 | Renault RE50 | | - | NW | kondycja kierowcy | | Detroit | 15 | Renault RE50 | | 9 | NS | układ przeniesienia napędu | | Dallas | 15 | Renault RE50 | | 10 | NS | wypadek | | Brands Hatch | 15 | Renault RE50 | | 10 | 8 | turbo | | Hockenheim | 15 | Renault RE50 | | 4 | 5 | | | Red Bull Ring | 15 | Renault RE50 | | 5 | NS | silnik | | Zandvoort | 15 | Renault RE50 | | 5 | 6 | | | Monza | 15 | Renault RE50 | | 8 | NS | przepustnica | | Nürburgring | 15 | Renault RE50 | | 3 | NS | układ paliwowy | | Estoril | 15 | Renault RE50 | | 7 | 7 | | |
Sezon 1985 | |
| Jacarepaguá | 15 | Renault RE60 | | 11 | 5 | | | Estoril | 15 | Renault RE60 | | 12 | 3 | | | Imola | 15 | Renault RE60 | | 11 | 3 | | | Monte Carlo | 15 | Renault RE60 | | 17 | NS | kolizja z Johanssonem | | Gilles Villeneuve | 15 | Renault RE60 | | 10 | 7 | | | Detroit | 15 | Renault RE60 | | 15 | NS | wypadek | | Paul Ricard | 15 | Renault RE60B | | 9 | 6 | | | Silverstone | 15 | Renault RE60B | | 13 | NS | poślizg | | Nürburgring | 15 | Renault RE60B | | 16 | NS | poślizg | | Red Bull Ring | 15 | Renault RE60B | | 8 | 10 | silnik | | Zandvoort | 15 | Renault RE60B | | 6 | NS | układ przeniesienia napędu | | Monza | 15 | Renault RE60B | | 8 | 7 | | | Spa-Francorchamps | 15 | Renault RE60B | | 13 | NS | skrzynia biegów | | Brands Hatch | 15 | Renault RE60B | | 17 | 12 | | | Adelaide | 15 | Renault RE60B | | 8 | NS | układ przeniesienia napędu | |
Sezon 1986 | |
| Jacarepaguá | 16 | Lola THL1 | | 13 | NS | bateria | | Jerez | 16 | Lola THL1 | | 18 | 8 | | | Imola | 16 | Lola THL1 | | 11 | NS | silnik | | Monte Carlo | 16 | Lola THL2 | | 8 | NS | kolizja z Brundle | | Spa-Francorchamps | 16 | Lola THL2 | | 10 | NS | kolizja z Fabim | | Gilles Villeneuve | 16 | Lola THL2 | | 14 | NW | wypadek/kontuzja | | Paul Ricard | 16 | Lola THL2 | | 13 | NS | hamulce | | Brands Hatch | 16 | Lola THL2 | | 17 | NS | skrzynia biegów | | Hockenheim | 16 | Lola THL2 | | 13 | 8 | | | Hungaroring | 16 | Lola THL2 | | 6 | 7 | | | Red Bull Ring | 16 | Lola THL2 | | 13 | 5 | | | Monza | 16 | Lola THL2 | | 15 | NS | kolizja z Patrese | | Estoril | 16 | Lola THL2 | | 14 | NS | niesklasyfikowany | | Mexico City | 16 | Lola THL2 | | 8 | NS | kolizja z Arnoux | | Adelaide | 16 | Lola THL2 | | 17 | NS | niesklasyfikowany |
| |
Objaśnienia: St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|