2016 Podczas wyścigów wypada bardzo blado na tle swojego partnera z zespołu - Pascala Wehrleina. Mimo to Indonezyjczyk prezentuje niezłe tempo w kwalifikacjach i kilka razy pokonuje w nich Niemca, natomiast w Baku jest o krok od przejścia do Q2. Podczas letniej przerwy traci posadę w Manorze ze względu na problemy ze skompletowaniem odpowiedniego budżetu od sponsorów. Zostaje zdegradowany do funkcji kierowcy testowego, a sezon kończy na ostatniej pozycji z zerowym dorobkiem punktowym.
2015 Podchodzi do czwartego sezonu w GP2 jako zawodnik Camposa. Tym razem włącza się do walki w czołówce i wygrywa trzy sprinty w Bahrajnie, Austrii oraz Wielkiej Brytanii. Oprócz tego pojawia się jeszcze dwukrotnie na podium i z tym dorobkiem plasuje się na czwartej pozycji w klasyfikacji kierowców. Po zakończeniu sezonu bierze udział w testach opon Pirelli z zespołem Manor, prowadząc jego bolid Formuły 1 na torze Yas Marina, natomiast kilka miesięcy później zostaje potwierdzony jako zawodnik ekipy w 2016 roku.
2014 Zostaje w serii GP2 i po raz kolejny zmienia zespół, tym razem dołączając do Caterhama. Trzeci sezon z rzędu okazuje się być równie dużą klapą co poprzednie, ponieważ kończy go na piętnastym miejscu z jednym podium i 28 punktami. Zespół Formuły 1 Caterhama zaprasza go na testy młodych kierowców na Silverstone, lecz bolid CT05 ulega awarii i ostatecznie nie otrzymuje możliwości poprowadzenia go.
2013 Kontynuuje starty w GP2, lecz tym razem reprezentuje Barwę Addax. Ten sezon okazuje się być gorszy od poprzedniego, ponieważ pomimo zdobycia drugiego miejsca w sprincie na Silverstone kończy mistrzostwa jako dziewiętnasty zawodnik w klasyfikacji, punktując jeszcze tylko trzykrotnie.
2012 Awansuje do GP2 zasilając szeregi Carlina. W swoim pierwszym pełnym sezonie startów w przedsionku Formuły 1 zdobywa jedno pole position przed głównym wyścigiem w Belgii i na tym kończy się jego dorobek. Zdobywa 38 punktów i plasuje się w tabeli na 14. miejscu. Ponadto w lipcu bierze udział w testach młodych kierowców z zespołem Marussia i otrzymuje kolejną szansę na sprawdzenie bolidu Formuły 1.
2011 Kontynuuje starty w GP3 i pomimo zebrania większej ilości punktów oraz dwóch zwycięstw na Nurburgringu i Hungaroringu, zostaje sklasyfikowany na siódmej pozycji. Co warto podkreślić, oba tryumfy wywalczył na mokrej nawierzchni, dzięki czemu zyskał opinię specjalisty od jazdy w deszczu. Startuje w niezaliczanych do klasyfikacji wyścigach GP2 w Abu Zabi, które kończy odpowiednio na 12. i 24. miejscu, a także w sześciu rundach Auto GP, gdzie zwyciężył w drugich zmaganiach w Hiszpanii.
2010 Wyjeżdża do Europy na stałe i trafia pod skrzydła uznanej ekipy Manor, reprezentując jej barwy w nowo utworzonych mistrzostwach GP3. Zalicza udany sezon wygrywając sprint na tureckim Instambul Parku, a także zdobywając jeszcze dwa miejsca na podium. Zmagania kończy na piątej lokacie, a w listopadzie bierze udział w testach młodych kierowców z zespołem Virgin Racing, dzięki czemu w wieku zaledwie siedemnastu lat prowadzi bolid Formuły 1.
2009 Decyduje się na pełen cykl startów w azjatyckiej Formule BMW, dołączając do czołowej ekipy Qi-Meritus. Rywale nie są w stanie nawiązać z nim jakiejkolwiek walki i wygrywa jedenaście z piętnastu wyścigów, sięgając równocześnie po tytuł mistrza. W międzyczasie notuje pojedyncze starty w australijskiej Formule 3, azjatyckiej Formule Renault 2.0 oraz europejskiej Formule BMW.
2008 Przesiada się do bolidu, dołączając do stawki azjatyckiej Formuły Renault 2.0 oraz Formuły Asia. W tych pierwszych mistrzostwach kończy sezon na szóstym miejscu w tabeli, natomiast w Formula Asia klasyfikuje się na najniższym stopniu podium. Ponadto w każdej z tych serii odnotował po dwie wygrane. Zalicza również pięć występów w azjatyckiej Formule BMW, lecz nie odnosi większych sukcesów.
2001-2007 Zaczyna przygodę z wyścigami od startów w kartingu, mając zaledwie osiem lat. Za kierownicą gokarta ściga się do 2007 roku.
Objaśnienia:P. - końcowa pozycja w klasyfikacji generalnej, Zwyc. - zwycięstwa, Pktwł. - punktował, P. pos. - pole positions, Naj. okr. - najszybsze okrążenia, Nie skl. - niesklasyfikowany, ZD - zdyskwalifikowany
Starty obejmują rozpoczęte wyścigi (w nawiasie podana jest suma zgłoszeń do grand prix)
Rezultaty wyścigów z ostatniego sezonu | Rezultaty wszystkich wyścigów Wszystkie pole positions | Wszystkie zwycięstwa | Wszystkie najszybsze okrążenia
•Rezultaty wyścigów z ostatniego sezonu
GP
Tor
Nr
Bolid
Op.
St.
Fi.
Dodatkowa informacja
Sezon 2016
Albert Park
88
Manor MRT05
22
NS
układ przeniesienia napędu
Sakhir
88
Manor MRT05
20
17
Shanghai
88
Manor MRT05
20
21
Soczi
88
Manor MRT05
21
NS
kolizja na starcie
Catalunya
88
Manor MRT05
22
17
Monte Carlo
88
Manor MRT05
19
15
Gilles Villeneuve
88
Manor MRT05
19
19
Baku
88
Manor MRT05
16
18
Red Bull Ring
88
Manor MRT05
20
16
Silverstone
88
Manor MRT05
19
NS
wypadł z toru
Hungaroring
88
Manor MRT05
21
21
Hockenheim
88
Manor MRT05
19
20
Objaśnienia:St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu