|
|
|
|
|
| Rocznice kierowców | | | | |
| |
|
Urodzili się:
84 lata temu K. Ahrens Jr
112 lata temu R. Fischer
80 lat temu J. Nelleman
86 lat temu B. van Rooyen
|
|
Zmarli:
53 lata temu L. Piotti
|
| |
|
Roberto Moreno | Ostatni reprezentowany zespół: Forti Corse | | |
| |
Narodowość: | | Brazylia |
|
Data urodzenia: | 11 lutego 1959 (65 lat temu) |
Miejsce urodzenia: | Rio de Janeiro |
|
Stan cywilny: | - |
Imiona dzieci: | - |
Wzrost: | - |
Waga: | - |
Ważniejsze tytuły mistrzowskie poza F1: | - |
Testy w Formule 1: (wyniki testów i inne dane) | - |
|
Pierwsze zgłoszenie: | GP Holandii - 3 lipca 1982 |
Ostatnie zgłoszenie: | GP Australii - 12 listopada 1995 |
Pierwsze zwycięstwo: | - |
Ostatnie zwycięstwo: | - |
Pierwsze pole position: | - |
Ostatnie pole position: | - |
|
•Statystyki | | | | | | |
Objaśnienia: P. - końcowa pozycja w klasyfikacji generalnej, Zwyc. - zwycięstwa, Pktwł. - punktował, P. pos. - pole positions, Naj. okr. - najszybsze okrążenia, Nie skl. - niesklasyfikowany, ZD - zdyskwalifikowany | | Starty obejmują rozpoczęte wyścigi (w nawiasie podana jest suma zgłoszeń do grand prix) |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Bolid | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1982 | |
| Zandvoort | 12 | Lotus 91 | | NZ | - | | |
Sezon 1987 | |
| Suzuka | 14 | AGS JH22 | | 26 | NS | elektryka | | Adelaide | 14 | AGS JH22 | | 25 | 6 | | |
Sezon 1989 | |
| Jacarepaguá | 31 | Coloni FC188B | | NZ | - | | | Imola | 31 | Coloni FC188B | | NZ | - | | | Monte Carlo | 31 | Coloni FC188B | | 25 | NS | skrzynia biegów | | Mexico City | 31 | Coloni FC188B | | NZ | - | | | Phoenix | 31 | Coloni FC188B | | NZ | - | | | Gilles Villeneuve | 31 | Coloni C3 | | 26 | NS | dyferencjał | | Paul Ricard | 31 | Coloni C3 | | NZ | - | | | Silverstone | 31 | Coloni C3 | | 23 | NS | skrzynia biegów | | Hockenheim | 31 | Coloni C3 | | NP | - | | | Hungaroring | 31 | Coloni C3 | | NP | - | | | Spa-Francorchamps | 31 | Coloni C3 | | NP | - | | | Monza | 31 | Coloni C3 | | NP | - | | | Estoril | 31 | Coloni C3 | | 15 | NS | elektryka | | Jerez | 31 | Coloni C3 | | NP | - | | | Suzuka | 31 | Coloni C3 | | NP | - | | | Adelaide | 31 | Coloni C3 | | NP | - | | |
Sezon 1990 | |
| Phoenix | 33 | EuroBrun ER189 | | 16 | 13 | | | Interlagos | 33 | EuroBrun ER189 | | NP | - | | | Imola | 33 | EuroBrun ER189 | | 24 | NS | przepustnica | | Monte Carlo | 33 | EuroBrun ER189 | | NZ | - | | | Gilles Villeneuve | 33 | EuroBrun ER189 | | NZ | - | | | Mexico City | 33 | EuroBrun ER189B | | - | WY | start na popych podczas treningów | | Paul Ricard | 33 | EuroBrun ER189B | | NP | - | | | Silverstone | 33 | EuroBrun ER189B | | NP | - | | | Hockenheim | 33 | EuroBrun ER189B | | NP | - | | | Hungaroring | 33 | EuroBrun ER189B | | NP | - | | | Spa-Francorchamps | 33 | EuroBrun ER189B | | NP | - | | | Monza | 33 | EuroBrun ER189B | | NP | - | | | Estoril | 33 | EuroBrun ER189B | | NP | - | | | Jerez | 33 | EuroBrun ER189B | | NP | - | | | Suzuka | 19 | Benetton B190 | | 8 | 2 | | | Adelaide | 19 | Benetton B190 | | 8 | 7 | | |
Sezon 1991 | |
| Phoenix | 19 | Benetton B190B | | 8 | NS | kolizja z Patrese | | Interlagos | 19 | Benetton B190B | | 14 | 7 | | | Imola | 19 | Benetton B191 | | 13 | 13 | skrzynia biegów/silnik | | Monte Carlo | 19 | Benetton B191 | | 8 | 4 | | | Gilles Villeneuve | 19 | Benetton B191 | | 5 | NS | poślizg/zawieszenie | | Mexico City | 19 | Benetton B191 | | 9 | 5 | | | Magny-Cours | 19 | Benetton B191 | | 8 | NS | choroba kierowcy | | Silverstone | 19 | Benetton B191 | | 7 | NS | skrzynia biegów | | Hockenheim | 19 | Benetton B191 | | 9 | 8 | | | Hungaroring | 19 | Benetton B191 | | 15 | 8 | | | Spa-Francorchamps | 19 | Benetton B191 | | 8 | 4 | (naj. okr.) | | Monza | 32 | Jordan 191 | | 9 | NS | hamulce/poślizg | | Estoril | 32 | Jordan 191 | | 16 | 10 | | | Adelaide | 24 | Minardi M191 | | 18 | 16 | | |
Sezon 1992 | |
| Interlagos | 34 | Andrea Moda S921 | | NP | - | | | Catalunya | 34 | Andrea Moda S921 | | NP | - | | | Imola | 34 | Andrea Moda S921 | | NP | - | | | Monte Carlo | 34 | Andrea Moda S921 | | 26 | NS | silnik | | Gilles Villeneuve | 34 | Andrea Moda S921 | | NP | - | | | Silverstone | 34 | Andrea Moda S921 | | NP | - | | | Hockenheim | 34 | Andrea Moda S921 | | NP | - | | | Hungaroring | 34 | Andrea Moda S921 | | NZ | - | | | Spa-Francorchamps | 34 | Andrea Moda S921 | | NZ | - | | |
Sezon 1995 | |
| Interlagos | 22 | Forti FG01 | | 23 | NS | poślizg | | Buenos Aires | 22 | Forti FG01 | | 24 | NS | niesklasyfikowany | | Imola | 22 | Forti FG01 | | 25 | 16 | | | Catalunya | 22 | Forti FG01 | | 25 | NS | przegrzanie | | Monte Carlo | 22 | Forti FG01 | | 24 | NS | hamulce/wypadek | | Gilles Villeneuve | 22 | Forti FG01 | | 23 | NS | układ paliwowy/brak paliwa | | Magny-Cours | 22 | Forti FG01 | | 24 | 16 | | | Silverstone | 22 | Forti FG01 | | 22 | NS | silnik | | Hockenheim | 22 | Forti FG01 | | 22 | NS | półoś napędowa | | Hungaroring | 22 | Forti FG01 | | 21 | NS | dźwignia zmiany biegów | | Spa-Francorchamps | 22 | Forti FG01 | | 22 | 14 | | | Monza | 22 | Forti FG01 | | 22 | N2 | wypadek podczas 1 startu | | Estoril | 22 | Forti FG01 | | 23 | 17 | | | Nürburgring | 22 | Forti FG01 | | 23 | NS | półoś napędowa | | Aida | 22 | Forti FG01 | | 22 | 16 | | | Suzuka | 22 | Forti FG01 | | 21 | NS | skrzynia biegów | | Adelaide | 22 | Forti FG01 | | 20 | NS | poślizg |
| |
Objaśnienia: St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|