|
|
|
|
|
| Rocznice kierowców | | | | |
| |
|
Urodzili się:
63 lata temu P. Barilla
61 lat temu M. Gugelmin
97 lat temu P. Hill
94 lata temu S. Lewis-Evans
|
| |
|
Stefano Modena | Ostatni reprezentowany zespół: Jordan | | |
•Statystyki | | | | | | |
Objaśnienia: P. - końcowa pozycja w klasyfikacji generalnej, Zwyc. - zwycięstwa, Pktwł. - punktował, P. pos. - pole positions, Naj. okr. - najszybsze okrążenia, Nie skl. - niesklasyfikowany, ZD - zdyskwalifikowany | | Starty obejmują rozpoczęte wyścigi (w nawiasie podana jest suma zgłoszeń do grand prix) |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Bolid | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1987 | |
| Adelaide | 7 | Brabham BT56 | | 15 | NS | kondycja kierowcy | |
Sezon 1988 | |
| Jacarepaguá | 33 | EuroBrun ER188 | | 24 | NS | pompa paliwowa/silnik | | Imola | 33 | EuroBrun ER188 | | 26 | NS | niesklasyfikowany | | Monte Carlo | 33 | EuroBrun ER188 | | - | WY | nie stawił się na ważenie bolidu | | Mexico City | 33 | EuroBrun ER188 | | - | WY | nieprzepisowe tylne skrzydło | | Gilles Villeneuve | 33 | EuroBrun ER188 | | 15 | 12 | | | Detroit | 33 | EuroBrun ER188 | | 19 | NS | poślizg | | Paul Ricard | 33 | EuroBrun ER188 | | 20 | 14 | | | Silverstone | 33 | EuroBrun ER188 | | 20 | 12 | | | Hockenheim | 33 | EuroBrun ER188 | | 25 | NS | silnik | | Hungaroring | 33 | EuroBrun ER188 | | 26 | 11 | | | Spa-Francorchamps | 33 | EuroBrun ER188 | | NZ | - | | | Monza | 33 | EuroBrun ER188 | | NZ | - | | | Estoril | 33 | EuroBrun ER188 | | NZ | - | | | Jerez | 33 | EuroBrun ER188 | | 26 | 13 | | | Suzuka | 33 | EuroBrun ER188 | | NZ | - | | | Adelaide | 33 | EuroBrun ER188 | | 20 | NS | półoś napędowa | |
Sezon 1989 | |
| Jacarepaguá | 8 | Brabham BT58 | | 14 | NS | półoś napędowa | | Imola | 8 | Brabham BT58 | | 17 | NS | poślizg | | Monte Carlo | 8 | Brabham BT58 | | 8 | 3 | | | Mexico City | 8 | Brabham BT58 | | 9 | 10 | | | Phoenix | 8 | Brabham BT58 | | 7 | NS | hamulce | | Gilles Villeneuve | 8 | Brabham BT58 | | 7 | NS | kolizja z Martinim | | Paul Ricard | 8 | Brabham BT58 | | 23 | NS | silnik | | Silverstone | 8 | Brabham BT58 | | 14 | NS | silnik | | Hockenheim | 8 | Brabham BT58 | | 16 | NS | silnik | | Hungaroring | 8 | Brabham BT58 | | 8 | 11 | | | Spa-Francorchamps | 8 | Brabham BT58 | | 8 | NS | prowadzenie bolidu | | Monza | 8 | Brabham BT58 | | NZ | WY | nie stawił się na pomiar wagi | | Estoril | 8 | Brabham BT58 | | 11 | 14 | | | Jerez | 8 | Brabham BT58 | | 12 | NS | elektryka | | Suzuka | 8 | Brabham BT58 | | 9 | NS | silnik | | Adelaide | 8 | Brabham BT58 | | 8 | 8 | | |
Sezon 1990 | |
| Phoenix | 8 | Brabham BT58 | | 10 | 5 | | | Interlagos | 8 | Brabham BT58 | | 12 | NS | poślizg | | Imola | 8 | Brabham BT59 | | 14 | NS | hamulce/poślizg | | Monte Carlo | 8 | Brabham BT59 | | 14 | NS | układ przeniesienia napędu | | Gilles Villeneuve | 8 | Brabham BT59 | | 10 | 7 | | | Mexico City | 8 | Brabham BT59 | | 10 | 11 | | | Paul Ricard | 8 | Brabham BT59 | | 20 | 13 | | | Silverstone | 8 | Brabham BT59 | | 20 | 9 | | | Hockenheim | 8 | Brabham BT59 | | 17 | NS | sprzęgło | | Hungaroring | 8 | Brabham BT59 | | 20 | NS | silnik | | Spa-Francorchamps | 8 | Brabham BT59 | | 13 | 17 | silnik | | Monza | 8 | Brabham BT59 | | 17 | NS | silnik | | Estoril | 8 | Brabham BT59 | | 23 | NS | skrzynia biegów | | Jerez | 8 | Brabham BT59 | | 24 | NS | kolizja z Tarquinim | | Suzuka | 8 | Brabham BT59 | | 21 | NS | wypadek | | Adelaide | 8 | Brabham BT59 | | 17 | 12 | | |
Sezon 1991 | |
| Phoenix | 4 | Tyrrell 020 | | 11 | 4 | | | Interlagos | 4 | Tyrrell 020 | | 9 | NS | skrzynia biegów | | Imola | 4 | Tyrrell 020 | | 6 | NS | układ przeniesienia napędu | | Monte Carlo | 4 | Tyrrell 020 | | 2 | NS | silnik | | Gilles Villeneuve | 4 | Tyrrell 020 | | 9 | 2 | | | Mexico City | 4 | Tyrrell 020 | | 8 | 11 | | | Magny-Cours | 4 | Tyrrell 020 | | 11 | NS | skrzynia biegów | | Silverstone | 4 | Tyrrell 020 | | 10 | 7 | | | Hockenheim | 4 | Tyrrell 020 | | 14 | 13 | | | Hungaroring | 4 | Tyrrell 020 | | 8 | 12 | | | Spa-Francorchamps | 4 | Tyrrell 020 | | 10 | NS | wyciek oleju/pożar | | Monza | 4 | Tyrrell 020 | | 13 | NS | silnik | | Estoril | 4 | Tyrrell 020 | | 12 | NS | silnik | | Catalunya | 4 | Tyrrell 020 | | 14 | 16 | | | Suzuka | 4 | Tyrrell 020 | | 14 | 6 | | | Adelaide | 4 | Tyrrell 020 | | 9 | 10 | | |
Sezon 1992 | |
| Kyalami | 32 | Jordan 192 | | NZ | - | | | Mexico City | 32 | Jordan 192 | | 15 | NS | skrzynia biegów | | Interlagos | 32 | Jordan 192 | | 12 | NS | skrzynia biegów | | Catalunya | 32 | Jordan 192 | | NZ | - | | | Imola | 32 | Jordan 192 | | 23 | NS | skrzynia biegów | | Monte Carlo | 32 | Jordan 192 | | 21 | NS | poślizg | | Gilles Villeneuve | 32 | Jordan 192 | | 17 | NS | układ przeniesienia napędu | | Magny-Cours | 32 | Jordan 192 | | 20 | NS | silnik | | Silverstone | 32 | Jordan 192 | | 23 | NS | silnik | | Hockenheim | 32 | Jordan 192 | | NZ | - | | | Hungaroring | 32 | Jordan 192 | | 24 | NS | kolizja z Grouillardem | | Spa-Francorchamps | 32 | Jordan 192 | | 17 | 15 | | | Monza | 32 | Jordan 192 | | NZ | - | | | Estoril | 32 | Jordan 192 | | 24 | 13 | | | Suzuka | 32 | Jordan 192 | | 17 | 7 | | | Adelaide | 32 | Jordan 192 | | 15 | 6 | |
| |
Objaśnienia: St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|