|
|
|
|
|
| Rocznice kierowców | | | | |
| |
|
Urodzili się:
124 lata temu B. Aston
63 lata temu G. Brabham
50 lat temu M. Gene
|
|
Zmarli:
23 lata temu G. Connor
43 lata temu D. Prophet
|
| |
|
Ukyo Katayama | Ostatni reprezentowany zespół: Minardi | | |
| |
Narodowość: | | Japonia |
|
Data urodzenia: | 29 maja 1963 (60 lat temu) |
Miejsce urodzenia: | Tokio |
|
Stan cywilny: | - |
Imiona dzieci: | - |
Wzrost: | 163 cm |
Waga: | 59 kg |
Ważniejsze tytuły mistrzowskie poza F1: | 1991 Japońska Formuła 3 |
Testy w Formule 1: (wyniki testów i inne dane) | - |
|
Pierwsze zgłoszenie: | GP RPA - 1 marca 1992 |
Ostatnie zgłoszenie: | GP Europy - 26 pa?dziernika 1997 |
Pierwsze zwycięstwo: | - |
Ostatnie zwycięstwo: | - |
Pierwsze pole position: | - |
Ostatnie pole position: | - |
|
•Statystyki | | | | | | |
Objaśnienia: P. - końcowa pozycja w klasyfikacji generalnej, Zwyc. - zwycięstwa, Pktwł. - punktował, P. pos. - pole positions, Naj. okr. - najszybsze okrążenia, Nie skl. - niesklasyfikowany, ZD - zdyskwalifikowany | | Starty obejmują rozpoczęte wyścigi (w nawiasie podana jest suma zgłoszeń do grand prix) |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Bolid | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1992 | |
| Kyalami | 30 | Venturi LC92 | | 18 | 12 | | | Mexico City | 30 | Venturi LC92 | | 24 | 12 | | | Interlagos | 30 | Venturi LC92 | | 25 | 9 | | | Catalunya | 30 | Venturi LC92 | | NZ | - | | | Imola | 30 | Venturi LC92 | | 17 | NS | poślizg | | Monte Carlo | 30 | Venturi LC92 | | NP | - | | | Gilles Villeneuve | 30 | Venturi LC92 | | 11 | NS | silnik | | Magny-Cours | 30 | Venturi LC92 | | 18 | NS | silnik | | Silverstone | 30 | Venturi LC92 | | 16 | NS | skrzynia biegów | | Hockenheim | 30 | Venturi LC92 | | 16 | NS | wypadek | | Hungaroring | 30 | Venturi LC92 | | 20 | NS | silnik | | Spa-Francorchamps | 30 | Venturi LC92 | | 26 | 17 | | | Monza | 30 | Venturi LC92 | | 23 | 9 | układ przeniesienia napędu/poślizg | | Estoril | 30 | Venturi LC92 | | 25 | NS | poślizg | | Suzuka | 30 | Venturi LC92 | | 20 | 11 | | | Adelaide | 30 | Venturi LC92 | | 26 | NS | dyferencjał | |
Sezon 1993 | |
| Kyalami | 3 | Tyrrell 020C | | 21 | NS | układ przeniesienia napędu | | Interlagos | 3 | Tyrrell 020C | | 22 | NS | poślizg | | Donington Park | 3 | Tyrrell 020C | | 18 | NS | sprzęgło | | Imola | 3 | Tyrrell 020C | | 22 | NS | silnik | | Catalunya | 3 | Tyrrell 020C | | 23 | NS | wypadek | | Monte Carlo | 3 | Tyrrell 020C | | 22 | NS | silnik | | Gilles Villeneuve | 3 | Tyrrell 020C | | 22 | 17 | | | Magny-Cours | 3 | Tyrrell 020C | | 21 | NS | silnik | | Silverstone | 3 | Tyrrell 020C | | 22 | 13 | | | Hockenheim | 3 | Tyrrell 021 | | 21 | NS | poślizg/półoś napędowa | | Hungaroring | 3 | Tyrrell 021 | | 23 | 10 | | | Spa-Francorchamps | 3 | Tyrrell 021 | | 23 | 15 | | | Monza | 3 | Tyrrell 021 | | 17 | 14 | | | Estoril | 3 | Tyrrell 021 | | 21 | NS | wypadek | | Suzuka | 3 | Tyrrell 021 | | 13 | NS | silnik | | Adelaide | 3 | Tyrrell 021 | | 18 | NS | wypadek | |
Sezon 1994 | |
| Interlagos | 3 | Tyrrell 022 | | 10 | 5 | | | Aida | 3 | Tyrrell 022 | | 14 | NS | silnik | | Imola | 3 | Tyrrell 022 | | 9 | 5 | | | Monte Carlo | 3 | Tyrrell 022 | | 11 | NS | skrzynia biegów | | Catalunya | 3 | Tyrrell 022 | | 10 | NS | silnik | | Gilles Villeneuve | 3 | Tyrrell 022 | | 9 | NS | poślizg | | Magny-Cours | 3 | Tyrrell 022 | | 14 | NS | poślizg | | Silverstone | 3 | Tyrrell 022 | | 8 | 6 | | | Hockenheim | 3 | Tyrrell 022 | | 5 | NS | przepustnica | | Hungaroring | 3 | Tyrrell 022 | | 5 | NS | kolizja z Barrichello i Irvine'em | | Spa-Francorchamps | 3 | Tyrrell 022 | | 23 | NS | silnik/poślizg | | Monza | 3 | Tyrrell 022 | | 14 | NS | hamulce/wypadek | | Estoril | 3 | Tyrrell 022 | | 6 | NS | skrzynia biegów | | Jerez | 3 | Tyrrell 022 | | 13 | 7 | | | Suzuka | 3 | Tyrrell 022 | | 14 | NS | wypadek | | Adelaide | 3 | Tyrrell 022 | | 15 | NS | poślizg | |
Sezon 1995 | |
| Interlagos | 3 | Tyrrell 023 | | 11 | NS | poślizg | | Buenos Aires | 3 | Tyrrell 023 | | 15 | 8 | | | Imola | 3 | Tyrrell 023 | | 15 | NS | poślizg | | Catalunya | 3 | Tyrrell 023 | | 17 | NS | silnik | | Monte Carlo | 3 | Tyrrell 023 | | 15 | NS | wypadek | | Gilles Villeneuve | 3 | Tyrrell 023 | | 16 | NS | silnik | | Magny-Cours | 3 | Tyrrell 023 | | 19 | NS | kolizja z Inoue | | Silverstone | 3 | Tyrrell 023 | | 14 | NS | brak paliwa | | Hockenheim | 3 | Tyrrell 023 | | 17 | 7 | | | Hungaroring | 3 | Tyrrell 023 | | 17 | NS | wypadek | | Spa-Francorchamps | 3 | Tyrrell 023 | | 15 | NS | poślizg | | Monza | 3 | Tyrrell 023 | | 17 | 10 | | | Estoril | 3 | Tyrrell 023 | | 16 | N2 | wypadek podczas 1 startu | | Aida | 3 | Tyrrell 023 | | 17 | 14 | | | Suzuka | 3 | Tyrrell 023 | | 13 | NS | wypadek | | Adelaide | 3 | Tyrrell 023 | | 16 | NS | ciśnienie oleju/silnik | |
Sezon 1996 | |
| Albert Park | 18 | Tyrrell 024 | | 15 | 11 | | | Interlagos | 18 | Tyrrell 024 | | 16 | 9 | | | Buenos Aires | 18 | Tyrrell 024 | | 13 | NS | układ przeniesienia napędu | | Nürburgring | 18 | Tyrrell 024 | | 16 | ZD | uruchomienie silnika na popych na starcie/P11 | | Imola | 18 | Tyrrell 024 | | 16 | NS | układ przeniesienia napędu/poślizg | | Monte Carlo | 18 | Tyrrell 024 | | 15 | NS | przepustnica/wypadek | | Catalunya | 18 | Tyrrell 024 | | 16 | NS | elektryka | | Gilles Villeneuve | 18 | Tyrrell 024 | | 17 | NS | kolizja z Rossetem | | Magny-Cours | 18 | Tyrrell 024 | | 14 | NS | silnik | | Silverstone | 18 | Tyrrell 024 | | 12 | NS | silnik | | Hockenheim | 18 | Tyrrell 024 | | 16 | NS | wypadek | | Hungaroring | 18 | Tyrrell 024 | | 14 | 7 | | | Spa-Francorchamps | 18 | Tyrrell 024 | | 17 | 8 | | | Monza | 18 | Tyrrell 024 | | 16 | 10 | | | Estoril | 18 | Tyrrell 024 | | 14 | 12 | | | Suzuka | 18 | Tyrrell 024 | | 14 | NS | silnik | |
Sezon 1997 | |
| Albert Park | 20 | Minardi M197 | | 15 | NS | zapłon | | Interlagos | 20 | Minardi M197 | | 18 | 18 | | | Buenos Aires | 20 | Minardi M197 | | 21 | NS | poślizg | | Imola | 20 | Minardi M197 | | 22 | 11 | | | Monte Carlo | 20 | Minardi M197 | | 20 | 10 | | | Catalunya | 20 | Minardi M197 | | 20 | NS | hydraulika/skrzynia biegów | | Gilles Villeneuve | 20 | Minardi M197 | | 22 | NS | wypadek | | Magny-Cours | 20 | Minardi M197 | | 21 | 11 | | | Silverstone | 20 | Minardi M197 | | 19 | NS | wypadek | | Hockenheim | 20 | Minardi M197 | | 22 | NS | brak paliwa | | Hungaroring | 20 | Minardi M197 | | 20 | 10 | | | Spa-Francorchamps | 20 | Minardi M197 | | 20 | 14 | | | Monza | 20 | Minardi M197 | | 21 | NS | poślizg | | Red Bull Ring | 20 | Minardi M197 | | 19 | 11 | | | Nürburgring | 20 | Minardi M197 | | 22 | NS | wypadek | | Suzuka | 20 | Minardi M197 | | 19 | NS | silnik | | Jerez | 20 | Minardi M197 | | 19 | 17 | |
| |
Objaśnienia: St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|