F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Robert Kubica
Powrót do F1 (2017-18)
WRC (2013-14)
Wypadek (2011-12)
Lotus Renault (2010-11)
BMW Sauber (2006-09)
WSbR FR3.5 (2005)

1. M. Verstappen77 
2. S. Perez64 
3. C. Leclerc59 
4. C. Sainz55 
5. L. Norris37 
6. O. Piastri32 
7. G. Russell24 
8. F. Alonso24 
9. L. Hamilton10 

  Przydatne linki
Raikkonen w RBR? Heidfeld i Kubica w Renault?
Mariusz Karolak, 7 pa?dziernika 2009, wyświetlenia: 9684<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>
Większość specjalistów oczekiwała, że wczoraj Renault potwierdzi Roberta Kubicę na sezon 2010. Tak się nie stało, ale jak pisze L'Equipe, dzisiaj ma w końcu zostać ogłoszone podpisanie umowy.

Najświeższa plotka dotyczy zaś Kimiego Raikkonena. Sport Bild sugeruje, że Fin nie trafi ani do McLarena, ani do Toyoty, lecz do Red Bull Racing, choć zespół ten ma już zakontraktowanych dwóch kierowców na przyszły rok.

Menedżer Raikkonena – Steve Robertson ujawnił ostatnio: „Negocjujemy nawet z tymi zespołami, o których wszyscy wiedzą, że nie ma w nich wolnych miejsc”. Gdyby Raikkonen trafił faktycznie do Red Bulla, to wówczas Mark Webber musiałby rozejrzeć się za nowym pracodawcą.

Kolejna plotka jest taka, że Renault szuka już partnera dla 24-letniego Kubicy. Zespół nie jest w pełni zadowolony z rezultatów, jakie osiąga tegoroczny debiutant Romain Grosjean. Jego następcą miałby zostać Nick Heidfeld, z którym Kubica jeździ w BMW od 2006 roku. Renault jednak prawdopodobnie dopiero w styczniu przyszłego roku poda nazwisko drugiego kierowcy. Grosjeana mogliby zastąpić także inni Niemcy – Timo Glock lub Adrian Sutil.

Williams z kolei ma rzekomo zakontraktować Nico Hulkenberga i Rubensa Barrichello, a miejsce Brazylijczyka w zespole Brawn ma zająć Nico Rosberg. W najgorszej sytuacji są Heikki Kovalainen, Kazuki Nakajima, Jarno Trulli i wspomniany Grosjean, którzy najprawdopodobniej będą musieli szukać nowego pracodawcy wśród któregoś z nowych zespołów F1.

Źródło: Motorsport.com
<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
MPOWER, 07.10.2009 13:02[!]
ICEMANPK1 - wiesz trudno powiedzieć co i jak będzie z bolidami w nowym sezonie. W tym sezonie mamy nowe przepisy i w przyszłym sie niewiele zmienią - wręcz wogóle.
RedBull ma nowy bolid i ciągle jest rozwijany i jak widać - trzyma nadal poziom (czyt. jest konkurencyjny) -pokazali więc, że są dobrzy (w czołówce). Adrian Newey pokazał, że jest wysokiej klasy konstruktorem.
Równie dobrze może być tak, że RedBull jeszcze bardziej się rozwinie i będzie poza zasiegiem w nowym sezonie a może być całkiem odwrotnie. To samo sie tyczy McLarena. Nikt nie wie, kto jaką siłą będzie w nowym sezonie. Jedno jest pewne - zapewne, jak to jest co sezon, zawsze jest jakiś czarny koń.
Może wkleje co wczoraj pisałem, dlaczego RedBull może być dobrym rozwiązaniem:
1) Jest silny, mają udany bolid, zdolnego konstruktora (Adrian Newey) i mogą być nadal silni w przyszłym sezonie
2) Mają mieć jednostki Mercedesa.
3) RedBull ma kasę
4) I co wczoraj pisałem odnośnie Webbera a co dzisiaj mamy w tym newsie
5) Oraz to co pisał użytkownik kuba - RedBull jest prostszą drogą Kimiego do WRC po zakończeniu kariery w F1 (sponsor Citroena)

Jedno jest pewne ....Kimi wie najlepiej, gdzie będzie mu najlepiej.
Szczerze - czy McL czy RedBull - tak czy siak, nie będę zawiedziony.
W McLarenie chciałbym go w sumie z bardzo jednego ważnego powodu - mając takie same bolidy, chciałbym zobaczyć, jak wyszłaby bezpośrednia walka z Hamiltonem. Tylko dlatego jestem trochę bardziej za ekipą z Woking, choć w RedBullu też może Anglikowi tyłek skopać ;]
ICEMANPK1, 07.10.2009 13:24[!]
Ja tez chce go w McL z tego samego powodu-- Kimi vs Levis bylo by nie lada gradka dla kibicow,i wyjasniloby sporo zadawanych sobie przez kibicow pytan.RBR oczywiscie swietny jest,Newey -- geniusz,i wlasnie cos mi przypomniales MPOWER hmmm,przeciez to A. Newey byl projektantem MP4/20 z 2005,bylo to ostatni jego bolid dla McL ,a KIMI wyraznie mowil nie raz ze byl to dla niego najlepszy bolid jakim jezdzil w F1(ostatnia wypowiedz fina na ten temat juz za czasow jazdy w ferrari w wywiadzie dla holenderskiej TV,mozna znalezc na YT)wiec RBR od tego samego projektanta moze byc tez dla Kimiego odpowiedni,wiadomo zmienily sie przepisy od tamtej pory ale Newey to Newey..............a jeszcze jesli RBR dostanie silniki od Merca .............:)
Szkot, 07.10.2009 13:34[!]
Tylko jedno trzeba oddać Renault na plus - WŁASNE i w miarę niezawodne silniki. Te Toyoty częściej się psują.
Robin Hood, 07.10.2009 13:39[!]
Ponoć już sprawa kontraktu z Renault jest przesądzona -wedle słów włoskiego menedżera Pana Roberta.I dobrze.Wierzę,że tym razem Pan Robert będzie miał dobry samochód i więcej szczęścia.
MPOWER, 07.10.2009 13:57[!]
ICEMANPK1 - no i na to wychodzi. Adrian Newey i silnik Mercedesa - > mamy powtórkę McLarena MP4/20 z 2005r. :) - tyle tylko, że z bezawaryjnymi silnikami ;]

Właśnie potwierdzono!!! - Kubica w Renault. Odnośnie partnera - na razie niewiadomo....
antena3, 07.10.2009 14:36[!]
No no... ciekawe ile prawdy jest w tej plotce...? Jeżeli Adriano jest pewny, że ogarnie furę na 2010, to RBR jest lepszą opcją dla Kimiego. W McL będzie taki układ jak w Ferrari - Kimi po treningu będzie szedł do hotelu walnąć browara i wyłożyć się jak długi przed tv, a w tym czasie Lewis będzie robił to co Pippo robił w Ferrari - będzie siedział z mechanikami 25h/dobę i im wazelinił, żeby mu skleili lepiej furę.

W RBR Kimi miałby zdrowszą rywalizację w zespole, bo Vettel jest w miarę normalnym typem. O Lewisie nie mogę niestety tego samego powiedzieć...
IceMan2991, 07.10.2009 15:08[!]
Ja wole zeby Kimi szedl do Maca nie z powodu Hamiltona ale z tego ze McLaren ma najlepsze zawieszenie w stawce a RBR widac ze ich kierowcy omijaja tarki jak tylko mozna. To jest przewaga Macow i dlatego trzymam kciuki zeby szedl do Maca a walka z Hamiltonem no coz na pewno dostarczylaby nam wielu wrazen i emocji przed TV zwlaszcza jak sie jest kibicem jednego z tych dwoch kierowcow bo wiadomo adrenalina wtedy skacze do... Pozdro
MPOWER, 07.10.2009 21:20[!]
IceMan2991 - ok, zgadza się - tarki i McLaren. Ale ile torów jest w sezonie, gdzie to daje przewagę? Dwa może trzy....
Najważniejszy jest całokształt bolidu a w tym Newey jest dobry.
Poza tym, pracował dla McLarena, więc pewnie ma świadomość tego zawieszenia i kto wie czy nie skorzysta z tej opcji w nowym sezonie?
Nic nie wiemy, sami kierowcy nie wiedzą kto będzie na topie w przyszłym sezonie. A Kimas już jeździ wiele lat i On sam wie co dla Niego jest najlepsze a my możemy sobie popisać i pogdybać :)
Jak pisałem obydwie opcje są dobre - jakąkolwiek Kimi wybierze nic na tym nie straci a co zyska, dowiemy się w najbliższym sezonie lub w kolejnych dwóch.
PS Jeszcze dodam jedno - czy czasem, jak RedBull podpisze umowę z Finem, to czy Merc nie strzeli focha i nie zamknie im drzwi przed zakontraktowaniem silników Mercedesa na nowy sezon?

No to po spekulacjach odnośnie Kimiego w RedBullu: "Menedżer Kimiego Raikkonena dementuje doniesienia o przejściu Fina do ekipy Red Bull Racing, jakie pojawiły się w tym tygodniu. Mówiło się, że stajnia rozmawia z menedżerem Raikkonena, pomimo faktu, że ważny kontrakt na 2010 rok ma z nią Mark Webber.
„Jest tyko połączenie (z Red Bullem – red.) jako partnerem dostarczającym napoje.” – Steve Robertson w wypowiedzi dla Fińskiej telewizji MTV3.
Mistrz świata z 2007 roku łączony jest m.in. z Toyotą oraz McLarenem.
„Rozmawiamy z kilkoma zespołami i Red Bull nie jest jednym z nich.” – dodaje Robertson, ucinając wszelkie spekulacje."
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!



F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca