F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Robert Kubica
Powrót do F1 (2017-18)
WRC (2013-14)
Wypadek (2011-12)
Lotus Renault (2010-11)
BMW Sauber (2006-09)
WSbR FR3.5 (2005)

1. M. Verstappen110 
2. S. Perez85 
3. C. Leclerc76 
4. C. Sainz69 
5. L. Norris58 
6. O. Piastri38 
7. G. Russell33 
8. F. Alonso31 
9. L. Hamilton19 

  Przydatne linki
Kubica: W symulatorze nie było reprezentatywnego modelu toru w Baku
Nataniel Piórkowski, 25 kwietnia 2019, wyświetlenia: 2225<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>

Williams nie dysponuje w symulatorze reprezentatywnym modelem toru w Baku, co utrudniało Robertowi Kubicy przygotowanie do Grand Prix Azerbejdżanu.

Polak nigdy wcześniej nie miał okazji rywalizować na ulicznym obiekcie w Baku, uważanym za jeden z najbardziej wymagających w całym kalendarzu.

„To dla mnie zupełnie nowy tor. Wykonałem kilka okrążeń w symulatorze, ale niestety nasz model w symulatorze nie jest reprezentatywny względem tego, co mamy rzeczywistości”.

Krakowianin dodał, że jego głównym celem na ten weekend będzie unikanie kontaktów ze ścianami i jazda możliwie jak najszybszym tempem. Przypomniał również, że tegoroczny bolid prowadzi się w bardziej przewidywalny sposób niż wykorzystywany w ubiegłym sezonie FW41.

„Mamy tu kilka bardzo ciasnych zakrętów. To sprawia, że jest jeszcze trudniej. Jest też kilka niezwykle zdradliwych dohamowań. Dojeżdżamy do wiraży z bardzo dużą prędkością, więc gdy przestrzelisz punkt hamowania płacisz naprawdę wysoką cenę. Margines błędu jest bardzo mały”.

„Nie mogę teraz powiedzieć wam zbyt wiele, bo nigdy tu nie jeździłem. Dopiero w trakcie weekendu będę w stanie podzielić się jakimiś komentarzami”.

„Mam nadzieję, że będę mógł trzymać się blisko ścian, ale ich nie uderzać. Na ulicznym torze bardzo ważne znaczenie ma pewność siebie i dobra wiedza na temat tego, co czai się za rogiem. Miło jest także dysponować bolidem, który potrafi wybaczać błędy. To daje kierowcy poczucie pewności. Mówimy o fundamentalnej kwestii na tego typu torach”.
<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!



F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca