F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Robert Kubica
Powrót do F1 (2017-18)
WRC (2013-14)
Wypadek (2011-12)
Lotus Renault (2010-11)
BMW Sauber (2006-09)
WSbR FR3.5 (2005)

1. M. Verstappen51 
2. C. Leclerc47 
3. S. Perez46 
4. C. Sainz40 
5. O. Piastri28 
6. L. Norris27 
7. G. Russell18 
8. F. Alonso16 
9. L. Stroll

  Przydatne linki
Williams: Mamy problem ze zweryfikowaniem zastrzeżeń Kubicy
Nataniel Piórkowski, 10 maja 2019, wyświetlenia: 2914<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>
Embed from Getty Images

Williams nie jest w stanie jednoznacznie potwierdzić, dlaczego podwozia dostarczone Robertowi Kubicy i George'owi Russellowi na start sezonu różniły się pomiędzy sobą.

Po pierwszym wyścigowym weekendzie w Australii Kubica przekonywał, że pomimo jazdy z takimi samymi ustawieniami, bolidy jego i Russella prowadzą się zupełnie inaczej.

Podczas GP Hiszpanii Williams zakomunikowała, że jej zespół wciąż stara się ustalić fakty w tej sprawie.

„Robert myślał, że podłogi w obu bolidach lekko się różniły. Nie byliśmy w stanie stwierdzić tego w naszych badaniach, ale z całą pewnością, jeśli kierowca mówi ci, że uważa, iż jedna z części jest inna, to musimy ustalić o co chodzi. W tej chwili próbujemy to zrobić”.

Analizę Williamsa komplikuje fakt, że podłoga używana na samym początku sezonu znajdowała się w bolidzie Russella, gdy ten najechał na obluzowaną pokrywę studzienki w pierwszym treningu przed GP Azerbejdżanu. „Podłoga co do której Robert zgłaszał uwagi była zamontowana w bolidzie George'a, gdy doszło do incydentu w Baku. Została ona zniszczona. Same podwozia są identyczne”.

Brytyjska ekipa postara się w ten weekend uporać z problemami, o których mówił Kubica. „Są różne problemy, głównie mechaniczne, które musimy zrozumieć. Mamy szczególny problem z naszym systemem hamulcowym, ale sądzimy, że znaleźliśmy jego rozwiązanie”.

„Trzeba poczekać do jutra. Wtedy sprawdzimy wszystko na torze i ustalimy, czy udało się wyeliminować to niedociągnięcie. Jeśli poradzimy sobie z tym i innymi problemami mechanicznymi, to powinniśmy być w lepszej formie. Na pewno jednak program aerodynamiczny, ukierunkowany na poprawę osiągów w tym zakresie, cały czas trwa”.
<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!



F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca