F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Robert Kubica
Powrót do F1 (2017-18)
WRC (2013-14)
Wypadek (2011-12)
Lotus Renault (2010-11)
BMW Sauber (2006-09)
WSbR FR3.5 (2005)

1. M. Verstappen77 
2. S. Perez64 
3. C. Leclerc59 
4. C. Sainz55 
5. L. Norris37 
6. O. Piastri32 
7. G. Russell24 
8. F. Alonso24 
9. L. Hamilton10 

  Przydatne linki
Russell i Kubica zamienili się podwoziami na Grand Prix Hiszpanii
Mateusz Szymkiewicz, 10 maja 2019, wyświetlenia: 2950<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>
Embed from Getty Images

George Russell potwierdził, że ekipa Williams zamieniła swoim kierowcom podwozia FW42 na Grand Prix Hiszpanii.

Robert Kubica podczas pierwszych czterech weekendów zwracał uwagę na duże różnice w jego bolidzie względem zespołowego partnera. Zdaniem 34-latka, mimo identycznych ustawień, prowadzone przez niego FW42 całkowicie inaczej się prowadziło. Zakładano, że problemem może być ukryta usterka bolidu, przez co w planach była wymiana podwozia.

Nowy element był gotowy już na rundę w Azerbejdżanie, lecz George Russell zniszczył swój bolid w pierwszym treningu po najechaniu na luźną pokrywę studzienki kanalizacyjnej. Ostatecznie plan Williamsa został zrealizowany w Barcelonie i Kubica otrzymał zapasowe podwozie wykorzystywane przez partnera w Baku. Z kolei Russell jeździ z egzemplarzem używanym przez Polaka podczas pierwszych czterech rund.

„Robert otrzymał nowe podwozie, od zawsze był taki plan. Ze względu na uszkodzenia mojego egzemplarza w Baku, teraz korzystam z dotychczasowego podwozia Roberta” – powiedział George Russell, dodając, że sprzeczne informacje na temat bolidów w dotychczasowych wyścigach były winą „uszkodzonego sensora”.

21-latek określił również piątkowe jazdy jako „solidne”. Brytyjczyk sprawdzał nowe elementy FW42, a po południu uzyskał dziewiętnasty wynik gorszy o niecałe 0,8 sekundy od kolejnego Pereza. „Byliśmy z naszym tempem znacznie bliżej niż się spodziewaliśmy. Traktujemy to jako mały pozytyw, a poza tym dowiedzieliśmy się kilku dobrych rzeczy w trakcie naszych testów. Uważam, że to normalne dla każdego, iż w Barcelonie korzysta z dużych poprawek. Dla nas jednak każdy weekend jest czymś w rodzaju testów, by uzyskać jaśniejszy obraz na temat bolidu oraz lepiej go zrozumieć. Nie uważam, by ktokolwiek mógł przygotować wystarczająco duży zestaw poprawek, by móc nas wyciągnąć z końca stawki. Dzisiejsze jazdy są jednak bardzo pozytywne pod względem lepszego zrozumienia”.
<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!



F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca