F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Robert Kubica
Powrót do F1 (2017-18)
WRC (2013-14)
Wypadek (2011-12)
Lotus Renault (2010-11)
BMW Sauber (2006-09)
WSbR FR3.5 (2005)

1. M. Verstappen110 
2. S. Perez85 
3. C. Leclerc76 
4. C. Sainz69 
5. L. Norris58 
6. O. Piastri38 
7. G. Russell33 
8. F. Alonso31 
9. L. Hamilton19 

  Przydatne linki
Kubica: Walka z Russellem była dobrym doświadczeniem
Mateusz Szymkiewicz, 23 czerwca 2019, wyświetlenia: 4167<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>
Embed from Getty Images

Robert Kubica wypowiedział się w pozytywnym tonie po wyścigu o Grand Prix Francji, chwaląc szczególnie pojedynek z George'em Russellem.

34-latek ukończył zmagania na Paul Ricard na przedostatniej, osiemnastej pozycji. Reprezentant Williamsa po raz pierwszy w tym sezonie finiszował przed zespołowym partnerem, który musiał jednak zrealizować nadprogramowy pit stop po uszkodzeniu przedniego skrzydła.

„Opony działały lepiej niż się spodziewałem, więc jazda była mniej bolesna” – stwierdził Robert Kubica. „Moje pierwsze okrążenie było dobre, podjąłem kilka właściwych decyzji bez zbyt dużego ryzyka. Reszta wyścigu była w porządku, choć w pewnych momentach zmagałem się z ogumieniem na tylnej osi. Udało mi się jednak utrzymać nad nim kontrolę, więc było ok. Walka z George'em była dobrym doświadczeniem, kiedy bolid staje się szybszy. Mam nadzieję, że opłaci się to w przyszłości”.

„Moja pierwsza próba wyprzedzenia Roberta była po zewnętrznej, pojechałem szeroko i uderzyłem w znak” – powiedział George Russell. „Myśleliśmy, że nie będzie to problemem, ale zdaliśmy sobie sprawę, iż uszkodzenia są coraz większe. Ze względów bezpieczeństwa zdecydowaliśmy się na zmianę. Tempo wyglądało na mocne, ale spodziewaliśmy się takiego dnia. Musimy być cierpliwi, należy wyciągać wnioski, a także trzeba mieć nadzieję, że za kilka wyścigów zaczniemy walkę. Nie jesteśmy ani usatysfakcjonowani, ani rozczarowani”.

„Tak jak przez cały sezon próbowaliśmy zmaksymalizować potencjał naszego pakietu” – dodał Dave Robson, główny inżynier wyścigowy Williamsa. „Staraliśmy się zrealizować zaplanowaną strategię jednego postoju. Później próbowaliśmy poradzić sobie z tłokiem na torze, by nie wpłynąć na wyścig czołówki oraz nie ponieść zbyt dużych strat. Mieliśmy problemy z bolidem George'a, u którego na początku wyścigu pojawiły się uszkodzenia. Uderzył on w znak w dziesiątym zakręcie. Sytuacja pogorszyła się do tego stopnia, że konieczny był drugi pit stop i wymiana skrzydła. Nasze pit stopy także były dobre, co pokazuje, że kontynuujemy pracę, nawet jeżeli nasze tempo nie pozwala na rywalizację z resztą stawki”.
<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!



F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca