F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Robert Kubica
Powrót do F1 (2017-18)
WRC (2013-14)
Wypadek (2011-12)
Lotus Renault (2010-11)
BMW Sauber (2006-09)
WSbR FR3.5 (2005)

1. M. Verstappen77 
2. S. Perez64 
3. C. Leclerc59 
4. C. Sainz55 
5. L. Norris37 
6. O. Piastri32 
7. G. Russell24 
8. F. Alonso24 
9. L. Hamilton10 

  Przydatne linki
Kubica: Było dziś sporo zarządzania oponami
Nataniel Piórkowski, 4 sierpnia 2019, wyświetlenia: 2314<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>
Embed from Getty Images

Robert Kubica próbował odpowiednio zarządzać oponami, aby dojechać do mety realizując strategię jednego pit stopu.

Kubica zakończył Grand Prix Węgier na dziewiętnastej pozycji, jako ostatni ze sklasyfikowanych kierowców. Polak stracił ponad 20 sekund do osiemnastego Antonio Giovinazziego. Jego zespołowy partner z Williamsa – George Russell dowiózł do mety szesnastą lokatę.

Problemy Kubicy zaczęły się już na starcie: „Dojazd do pierwszego zakrętu był całkiem niezły, wychodziłem z T1 dobrze ustawiony, zaraz na tyle Giovinazziego. George był z boku, ale pojechał szeroko, Giovinazzi przyhamował, gdy ja miałem już otwarty gaz i w cudzysłowie pocałowałem go nosem w tylną oponę”.

„Musiałem zahamować, gdy już wyjeżdżaliśmy z zakrętu. Straciłem tam dużo czasu. Później wyścig był taki, jak się spodziewaliśmy. Dużo dbania o opony, szczególnie jeśli chciało się zrealizować strategię jednego pit stopu. Już od pierwszych okrążeń trzeba było troszczyć się o ogumienie i próbować jechać tak, żeby wykonać założony plan”.

Zapytany o to, czy Williamsowi udało się dokonać postępów, Kubica odparł: „Tak, ale jestem nauczony, że nie ocenia się tego po jednym wyścigu, są różne weekendy, różne tory, różne warunki. Jeśli chce się ocenić postępy, to trzeba to robić w dłuższej perspektywie. Zobaczymy, ważny jest progres”.

„Na pewno postawiliśmy kroki naprzód. Niektóre są mniej widoczne, inne bardziej, ale konkurencja nie śpi. Aby zniwelować stratę czy też zbliżyć się do innych w każdych warunkach, to trzeba pracować i miejmy nadzieję, że tak będzie w drugiej części sezonu”.
<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!



F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca