F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Robert Kubica
Powrót do F1 (2017-18)
WRC (2013-14)
Wypadek (2011-12)
Lotus Renault (2010-11)
BMW Sauber (2006-09)
WSbR FR3.5 (2005)

1. M. Verstappen77 
2. S. Perez64 
3. C. Leclerc59 
4. C. Sainz55 
5. L. Norris37 
6. O. Piastri32 
7. G. Russell24 
8. F. Alonso24 
9. L. Hamilton10 

  Przydatne linki
Kubica pozostanie przy starej jednostce podczas GP Włoch
Mateusz Szymkiewicz, 5 wrze?nia 2019, wyświetlenia: 2054<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>
Embed from Getty Images

Robert Kubica potwierdził, że podczas Grand Prix Włoch pozostanie przy starym układzie napędowym.

Polak w kwalifikacjach na Spa-Francorchamps miał dużą awarię nowego silnika spalinowego Mercedesa, który był w trzeciej specyfikacji. Na czas wyścigu Williams przywrócił do bolidu Kubicy układ napędowy we wcześniejszej wersji, który po raz pierwszy został założony do FW42 w Kanadzie.

Jak potwierdził w czwartek Kubica, na Monzy po raz siódmy w tym sezonie skorzysta z tego samego motoru. „Powiedzmy, że sytuacja z silnikiem nie jest idealna. Będę musiał skorzystać z mojej drugiej tegorocznej jednostki, która ma za sobą już sześć wyścigów i nie jest w najnowszej specyfikacji”.

Polak zapytany, czy lepiej byłoby skorzystać we Włoszech z nadprogramowego pakietu, niż na torze w Singapurze, odpowiedział: „Z pewnością. Jesteśmy teraz na obiekcie, który wymaga największej mocy i zazwyczaj starasz się wcześniej oszczędzać swój silnik, by tu był w jak najlepszej kondycji. Z punktu widzenia kar to nic nie zmienia, ponieważ i tak będziemy ruszali z końca stawki. Nie jest to jednak idealna sytuacja”.

Kubica uważa też, że mimo problemów Williamsa, strata FW42 do bolidów rywali może wyglądać na mniejszą dzięki charakterystyce Monzy. „Prawdopodobnie nie będziemy tu mieli ani łatwiej ani trudniej. Różnice mogą wyglądać na mniejsze, ponieważ taka jest charakterystyka Monzy. Mimo to pod względem naszych prędkości maksymalnych i oporów stawianych przez bolid, sytuacja nie powinna wyglądać lepiej”.

34-latek zapytany na koniec o swoją sytuację w kontekście Formuły 1 i sezonu 2020, dodał: „Mam bardzo jasny obraz tego co jest dla mnie możliwe oraz nie, z tych rzeczy, które chciałbym robić. Zostaną podjęte pewne decyzje i będą one powiązane z tym co będę robił lub nie w przyszłym roku. Najpierw musimy przekonać się o czym ja zadecyduję, co chcę robić za rok, a później zobaczymy co będzie możliwe”.
<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!



F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca