F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Robert Kubica
Powrót do F1 (2017-18)
WRC (2013-14)
Wypadek (2011-12)
Lotus Renault (2010-11)
BMW Sauber (2006-09)
WSbR FR3.5 (2005)

1. M. Verstappen51 
2. C. Leclerc47 
3. S. Perez46 
4. C. Sainz40 
5. O. Piastri28 
6. L. Norris27 
7. G. Russell18 
8. F. Alonso16 
9. L. Stroll

  Przydatne linki
PKN Orlen rozważa zostanie sponsorem tytularnym Haasa
Nataniel Piórkowski, 17 pa?dziernika 2019, wyświetlenia: 6740<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>

PKN Orlen poważnie rozważa zostanie sponsorem tytularnym Haas F1 Team. Dzięki porozumieniu Robert Kubica mógłby otrzymać szansę występu w piątkowych treningach przed wybranymi Grand Prix sezonu 2020.

Po ogłoszeniu odejścia z Williamsa po tegorocznym Grand Prix Abu Zabi, Kubica dysponuje minimalnymi szansami na utrzymanie wyścigowego fotela. Jego jedyną opcją może być Alfa Romeo. Wiadomo jednak, że ekipa z Hinwil zamierza dokonać wyboru wyścigowego kierowcy spośród dwóch kandydatur: Antonio Giovinazziego lub Nico Hulkenberga.

Istotne znaczenie w określeniu przyszłych planów Kubicy ma PKN Orlen. Koncern zadeklarował już, iż pragnie pozostać w Formule 1, z którą zamierza związać dużą część swych działań marketingowych, także o zasięgu międzynarodowym.

W mediach polskich i zagranicznych pojawiły się informacje o tym, iż Orlen bierze pod uwagę możliwość zostania sponsorem tytularnym Haasa. Po zerwaniu umowy z Rich Energy stajnia z Kannapolis poszukuje stabilnego i wiarygodnego partnera tytularnego.

Według nieoficjalnych doniesień w Warszawie miały odbyć się już rozmowy na temat potencjalnej współpracy Haasa i Orlenu. Miał w nich wziąć udział szef ekipy – Guenther Steiner. Wielokrotnie podkreślał on, iż jest zainteresowany nawiązaniem współpracy z Kubicą, jednak unikał dalszego komentowania sprawy.

Orlen ma także nadal prowadzić rozmowy z dwoma innymi teamami: Racing Point oraz McLarenem. W przypadku pierwszej ekipy problemem jest umowa na sponsoring tytularny podpisana z firmą SportPesa. McLaren z kolei jest wspierany przez inny koncern z branży petrochemicznej – brazylijski Petrobras.

Według portalu RaceFans.net Kubica i jego otoczenie mają skłaniać się ku wyborowi opcji, która zapewniłaby mu szansę powrotu do ścigania w F1 w 2021 roku. Polak zasugerował, że jest gotów spędzić sezon 2020 na startach w innej serii – w tym kontekście najczęściej wymienia się DTM.

Kubica powiedział na Suzuce: „Wiele będzie zależało od tego, jak bardzo będę zajęty i co będę robił w przyszłym roku. Poczekajmy jeszcze trochę, aby zobaczyć, jakie będą moje wyścigowe możliwości na przyszły rok. Później zobaczymy. Jeśli nie będę się nigdzie ścigał, to byłaby to tylko i wyłącznie moja decyzja. Jestem całkiem przekonany, że jeśli będę chciał się ścigać, to będę mógł gdzieś to robić”.
<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!



F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca