|
|
|
|
|
| Robert Kubica | | | | |
| | Powrót do F1 (2017-18) | | | WRC (2013-14) | | | Wypadek (2011-12) | | | Lotus Renault (2010-11) | | | BMW Sauber (2006-09) | | | WSbR FR3.5 (2005) | |
|
|
Kubica: Za duża koncentracja spoczywa na systemie DAS | |
Embed from Getty Images
Robert Kubica przyznał, że eksperci przeceniają znaczenie systemu DAS, który opracował w swoim bolidzie zespół Mercedes.
Stajnia z Brackley sprawdzała podczas pierwszej tury zimowych testów dwuosiowy układ kierowniczy, który poprzez pociągnięcie kierownicy zmienia zbieżność kół przedniej osi. Docelowo rozwiązanie ma zmniejszać opór toczenia bolidu, podnosić temperaturę opon oraz umożliwić atakowanie zakrętów z większą prędkością.
„Nie mnie oceniać” – odpowiedział Robert Kubica na pytanie, jak dużą przewagę może dać Mercedesowi system DAS. „Wydaje mi się, że jest zbyt duża koncentracja nad jednym systemem. Oczywiście, jest to duża nowość oraz innowacja tego zespołu, więc brawa dla nich. Myślę jednak, że to nie jeden system jeździ, jest to cały pakiet i tak zawsze było w Formule 1. Jeżeli więc Mercedes będzie wygrywał, a tego nie wiem, to na pewno nie przez to jedno rozwiązanie”.
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|