|
|
|
|
|
|
•Auto GP World Series > 2014 > Niemcy 2, Nurburgring - 3,629 km | | | | | P. | # | Kierowca | Nar. | Zespół | Samochód | Okr. | Czas/strata | Pkt. |
|
1. | 11 | Tamas Pal Kiss | | Virtuosi UK | Lola B05/52 | 23 | 31:22,578 | 20 |
2. | 1 | Markus Pommer (D) | | Super Nova Racing | Lola B05/52 | 23 | +0:10,002 | 15 |
3. | 16 | Kimiya Sato | | Euronova Racing | Lola B05/52 | 23 | +0:10,879 | 12 |
4. | 4 | Andrea Roda | | Virtuosi UK | Lola B05/52 | 23 | +0:21,324 | 10 |
5. | 88 | Michela Cerruti | | Super Nova Racing | Lola B05/52 | 23 | +0:23,193 | 8 |
6. | 28 | Kevin Giovesi | | Puma 3 M-Sport | Lola B05/52 | 23 | +0:27,994 | 6 |
7. | 16 | Yoshitaka Kuroda | | Euronova Racing | Lola B05/52 | 23 | +0:28,442 | 4 |
8. | 71 | Michele la Rosa | | MLR71 by Euronova | Lola B05/52 | 23 | +0:42,057 | 3 |
9. | 7 | Giuseppe Cipriani | | Ibiza Racing | Lola B05/52 | 23 | +1:09,572 | 2 |
10. | 2 | Francesco Dracone | | Super Nova Racing | Lola B05/52 | 23 | +1:17,466 | 1 |
11. | 99 | Salvatore De Plano (D) | | Puma 3 M-Sport | Lola B05/52 | 22 | 1 okr. | |
| |
|
•Auto GP World Series > Wszystkie wyścigi rozegrane na torze Nurburgring | | | | | Data | Wyścig | Okr. | Zwycięzca | |
|
17.08.2014 | Niemcy 2 | 23 | 0h31m22,578 - T. Pal Kiss (Virtuosi UK) | wyniki | opis | |
16.08.2014 | Niemcy 1 | 27 | 0h37m06,445 - K. Sato (Euronova Racing) | wyniki | opis | |
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|