F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Inne serie
•  Wiadomości o serii
•  Rekordziści serii
•  Oficjalna strona
Sezon 2024
Sezon 2023
Sezon 2022
Sezon 2021
Sezon 2020
Sezon 2019
Sezon 2018
Sezon 2017
Sezon 2012
Sezon 2011
Sezon 2010
Sezon 2009
Kierowcy innych serii i uczestnicy testów F1
Najbliższe wyścigi i zwycięzcy ostatnich
Globalni rekordziści
    Ostanie wiadomości
    o wszystkich seriach:

    Hadjar wygrywa główny wyścig F2 w Melbourne

    Dino Beganovic zwycięża w głównym wyścigu F3

    Liczne zmiany rezultatów sprintu Formuły 3

    Isack Hadjar najszybszy w ekscytującym sprincie

    Stenshorne wygrywa ekscytujący sprint w Australii

    Dennis Hauger wygrywa chaotyczne kwalifikacje w Australii

    Leonardo Fornaroli wygrywa kwalifikacje w Melbourne [Akt.]

    Verschoor i Stanek zdyskwalifikowani z wyników sprintu

    Verschoor zwycięzcą sprintu F2 w Dżuddzie

    Bearman zdobywa pole position do wyścigu w Dżuddzie

    Więcej wiadomości...
    Od sezonu 2021 F2 i F3 będą rywalizowały na oddzielnych torach
    Nataniel Piórkowski, 6 listopada 2020<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>
    Embed from Getty Images

    Formuła 2 i Formuła 3 poinformowały o wprowadzeniu poważnych zmian w kalendarzu mistrzostw. W przyszłym roku nie dojdzie już do sytuacji, aby obie serie rywalizowały na torach przy okazji tych samych weekendów Grand Prix.

    Formuła 2 organizuje w tym sezonie dwanaście podwójnych rund, rozgrywając w sumie dwadzieścia cztery wyścigi. W przyszłorocznym grafiku znajdzie się osiem eliminacji, jednak w trakcie każdej z nich przeprowadzone zostaną aż trzy wyścigi.

    W przypadku Formuły 3 liczba wyścigów w sezonie wzrośnie z osiemnastu do dwudziestu jeden, przy czym odbędą się one jedynie na siedmiu torach.

    Jak dotąd władze serii nie potwierdziły nowego systemu punktowego. Nie wiadomo jeszcze także jak będzie wyglądał konkretny harmonogram wyścigowych weekendów F2 i F3.

    Wiadomo już, że obie serie nie spotkają się ze sobą na jednym torze. Zabieg ten jest częścią szerszego planu zmierzającego do ograniczenia wydatków.

    Dyrektor generalny F2 i F3 – Bruno Michel, powiedział: „Jedną z naszych zasadniczych wartości od powstania GP2 w 2005 roku, jest kontrola kosztów. Dzisiaj bardziej niż kiedykolwiek musi być ona sednem naszej strategii”.

    „Środki które ogłaszamy są naprawę przełomowe, ponieważ wpływają nie tylko na sposób funkcjonowania naszych mistrzostw, ale również na kalendarz i harmonogram wyścigowych weekendów a co za tym idzie także na przepisy sportowe”.

    „Ponadto zespoły, które obecnie biorą udział w obu mistrzostwach, będą miały możliwość wzajemnego powiązania części swego personelu z dwoma seriami, ograniczając w ten sposób dodatkowe koszty”.

    Obie serie podkreślają, że redukcji ulegną także koszty leasingu silników, logistyki oraz frachtu. Formuła 2 będzie używać obecnej generacji bolidów przez co najmniej trzy kolejne sezony. Formuła 3 także nie planuje w najbliższym czasie zmian w projekcie podwozia Dallary.

    Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!


    F1WM
    F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
    Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
    Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
    Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
    Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
    Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
     
      •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
    Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca