F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Inne serie
•  Wiadomości o serii
•  Rekordziści serii
•  Oficjalna strona
Sezon 2017
Sezon 2016
Sezon 2015
Sezon 2014
Sezon 2013
Sezon 2012
Kierowcy innych serii i uczestnicy testów F1
Najbliższe wyścigi i zwycięzcy ostatnich
Globalni rekordziści
    Ostanie wiadomości
    o wszystkich seriach:

    Hadjar wygrywa główny wyścig F2 w Melbourne

    Dino Beganovic zwycięża w głównym wyścigu F3

    Liczne zmiany rezultatów sprintu Formuły 3

    Isack Hadjar najszybszy w ekscytującym sprincie

    Stenshorne wygrywa ekscytujący sprint w Australii

    Dennis Hauger wygrywa chaotyczne kwalifikacje w Australii

    Leonardo Fornaroli wygrywa kwalifikacje w Melbourne [Akt.]

    Verschoor i Stanek zdyskwalifikowani z wyników sprintu

    Verschoor zwycięzcą sprintu F2 w Dżuddzie

    Bearman zdobywa pole position do wyścigu w Dżuddzie

    Więcej wiadomości...
    Auto Hebdo: Magnussen ma dołączyć do Peugeota w WEC
    Mateusz Szymkiewicz, 12 stycznia 2021<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+
    Embed from Getty Images

    Auto Hebdo podaje, że Peugeot wyselekcjonował już kierowców, których zatrudni przed powrotem do Długodystansowych Mistrzostw Świata w sezonie 2022.

    Francuski producent zdecydował się wystawić swój prototyp w ramach przepisów o hipersamochodach. Według ustaleń Auto Hebdo, aż trzech kierowców z przeszłością w Formule 1 otrzyma angaż i będą to Kevin Magnussen, Jean-Eric Vergne oraz Paul di Resta.

    Duńczyk nadchodzące mistrzostwa spędzi w amerykańskiej serii IMSA, debiutując w długodystansowych zmaganiach. Vergne natomiast związany jest z Peugeotem jako kierowca Techeetach w Formule E, a di Resta regularnie od 2018 roku rywalizuje w Le Mans w kategorii LMP2.

    Kolejnymi kierowcami Peugeota mają być Loic Duval, Mikkel Jensen oraz Gustavo Menezes. Francuz zwyciężył w Le Mans z Audi w 2013 roku, Duńczyk ma za sobą udany sezon 2020 w ELMS, natomiast Amerykanin w zeszłorocznej edycji całodobowego klasyku zajął drugie miejsce z Rebellionem, wygrywając również w klasie LMP2 w sezonie 2016.

    „Dopiero po sezonie 2021 zobaczymy co się wydarzy, czy będę chciał pozostać w Stanach Zjednoczonych lub wrócić do Europy” – powiedział Kevin Magnussen dla gazety BT. „Wokół Le Mans będą działy się ekscytujące rzeczy, spekuluje się o wejściu wielu nowych fabrycznych zespołów”.

    Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!


    F1WM
    F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
    Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
    Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
    Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
    Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
    Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
     
      •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
    Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca