Embed from Getty Images
Auto Hebdo podaje, że Peugeot wyselekcjonował już kierowców, których zatrudni przed powrotem do Długodystansowych Mistrzostw Świata w sezonie 2022.
Francuski producent zdecydował się wystawić swój prototyp w ramach przepisów o hipersamochodach. Według ustaleń
Auto Hebdo, aż trzech kierowców z przeszłością w Formule 1 otrzyma angaż i będą to Kevin Magnussen, Jean-Eric Vergne oraz Paul di Resta.
Duńczyk nadchodzące mistrzostwa spędzi w amerykańskiej serii IMSA, debiutując w długodystansowych zmaganiach. Vergne natomiast związany jest z Peugeotem jako kierowca Techeetach w Formule E, a di Resta regularnie od 2018 roku rywalizuje w Le Mans w kategorii LMP2.
Kolejnymi kierowcami Peugeota mają być Loic Duval, Mikkel Jensen oraz Gustavo Menezes. Francuz zwyciężył w Le Mans z Audi w 2013 roku, Duńczyk ma za sobą udany sezon 2020 w ELMS, natomiast Amerykanin w zeszłorocznej edycji całodobowego klasyku zajął drugie miejsce z Rebellionem, wygrywając również w klasie LMP2 w sezonie 2016.
„Dopiero po sezonie 2021 zobaczymy co się wydarzy, czy będę chciał pozostać w Stanach Zjednoczonych lub wrócić do Europy” – powiedział Kevin Magnussen dla gazety
BT.
„Wokół Le Mans będą działy się ekscytujące rzeczy, spekuluje się o wejściu wielu nowych fabrycznych zespołów”.