F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Inne serie
•  Wiadomości o serii
•  Rekordziści serii
•  Oficjalna strona
Sezon 2024
Sezon 2023
Sezon 2022
Sezon 2021
Sezon 2020
Sezon 2019
Sezon 2018
Sezon 2017
Sezon 2012
Sezon 2011
Sezon 2010
Sezon 2009
Kierowcy innych serii i uczestnicy testów F1
Najbliższe wyścigi i zwycięzcy ostatnich
Globalni rekordziści
    Ostanie wiadomości
    o wszystkich seriach:

    Hadjar wygrywa główny wyścig F2 w Melbourne

    Dino Beganovic zwycięża w głównym wyścigu F3

    Liczne zmiany rezultatów sprintu Formuły 3

    Isack Hadjar najszybszy w ekscytującym sprincie

    Stenshorne wygrywa ekscytujący sprint w Australii

    Dennis Hauger wygrywa chaotyczne kwalifikacje w Australii

    Leonardo Fornaroli wygrywa kwalifikacje w Melbourne [Akt.]

    Verschoor i Stanek zdyskwalifikowani z wyników sprintu

    Verschoor zwycięzcą sprintu F2 w Dżuddzie

    Bearman zdobywa pole position do wyścigu w Dżuddzie

    Więcej wiadomości...
    Zespół Roberta Kubicy wygrywa 4-godznny wyścig ELMS w Hiszpanii
    Michał Bielicki, 18 kwietnia 2021<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>
    Embed from Getty Images

    Team WRT, zespół, w którym startuje Robert Kubica, zwyciężył czterogodzinny wyścig w Hiszpanii na torze Catalunya, w pierwszej tegorocznej rundzie European Le Mans Series.

    Prowadzenie w zawodach na początku wyścigu przejął Louis Deletraz, następnie auto zespołu przejął Yifei Ye, by na ostatnich 45 minut za kierownicą usiadł Polak.

    Ostatecznie minął on linię mety przed drugą ekipą Panis Racing, w której startowali Julien Canal, Will Stevens i Gabriel Aubry. Podium dopełnili kierowcy United Motosport – Philip Hanson, Jonathan Aberdein oraz Tom Gamble.

    Deletraz zbudował 30-sekundową przewagę na resztą stawki, którą później w z powodzeniem kontrolowali Ye oraz Kubica, pomimo ścigającego ich Aubry.

    „Szczerze powiedziawszy, nie spodziewałem się tak prostego zadania”, powiedział Polak. „Takiego, gdzie masz tak dużą przewagę i po prostu starasz się dowieźć maszynę do mety. Tak naprawdę najważniejsze rzeczy wydarzyły się przed weekendem, ponieważ zespół wykonał świetną robotę.”

    Jednocześnie zastrzegł, że ich obecnej formy nie można brać za pewnik podczas kolejnej rundy na Red Bull Ringu 16 maja, zwłaszcza, że w życie będą wchodzić nowe zasady mające spowolnić auta LMP2 w stosunku do Le Mans Hypercars. Zawierają one redukcję koni mechanicznych i podniesienie wagi.

    „To będzie dla nas kolejnym wyzwaniem”, powiedział Kubica. „Musimy pamiętać o tym, że jesteśmy tutaj najmłodszym zespołem, nie mamy zbyt dużego doświadczenia. Nowe zasady oznaczają podejście do ustawień od zera. ”

    Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!


    F1WM
    F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
    Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
    Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
    Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
    Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
    Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
     
      •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
    Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca