F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Inne serie
•  Wiadomości o serii
•  Rekordziści serii
•  Oficjalna strona
Sezon 2024
Sezon 2022
Sezon 2021
Sezon 2020
Sezon 2019
Kierowcy innych serii i uczestnicy testów F1
Najbliższe wyścigi i zwycięzcy ostatnich
Globalni rekordziści
    Ostanie wiadomości
    o wszystkich seriach:

    Schumacher łączony z przejściem do IndyCar od sezonu 2025

    Hadjar wygrywa główny wyścig F2 w Melbourne

    Dino Beganovic zwycięża w głównym wyścigu F3

    Liczne zmiany rezultatów sprintu Formuły 3

    Isack Hadjar najszybszy w ekscytującym sprincie

    Stenshorne wygrywa ekscytujący sprint w Australii

    Dennis Hauger wygrywa chaotyczne kwalifikacje w Australii

    Leonardo Fornaroli wygrywa kwalifikacje w Melbourne [Akt.]

    Verschoor i Stanek zdyskwalifikowani z wyników sprintu

    Verschoor zwycięzcą sprintu F2 w Dżuddzie

    Więcej wiadomości...
    Crawford wygrywa poranny sprint
    Jakub Ziółkowski, 9 lipca 2022<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>

    Jak Crawford wygrał swój pierwszy wyścig Formuły 3 w sezonie. Podium uzupełnili Collet i Colapinto.

    Startujący z pole position Collet obronił prowadzenie przed Correą. Amerykanin zaatakował w drugim sektorze i objął prowadzenie. Za nimi jechali Colapinto i Crawford, którzy zamienili się pozycjami. Piąty był Zane Maloney. Tymczasem Villagomez obrócił się w trzecim zakręcie i uszkodził zawieszenie na tarce. Meksykanin wycofał się z wyścigu, a na tor wyjechał samochód bezpieczeństwa.

    Neutralizacja zakończyła się pod koniec trzeciego okrążenia. Stanek zaatakował Maloneya, jednak wypadł szeroko w trzecim zakręcie. Zamieszenie wykorzystał Edgar, który wskoczył na szóstą lokatę. Pod koniec stawki Pepe Marti wypadł w żwirową pułapkę w czwartym zakręcie, jednak powrócił na tor na ostatniej pozycji.

    Na czele stawki doszło do zwrotu akcji — Correa nagle zwolnił na prostej startowej i wycofał się z wyścigu z problemem technicznym. Na siódmym okrążeniu Leclerc wskoczył na ósmą pozycję po ataku na Fredericka. Na następnym kółku Stanek stracił dwie pozycję na rzecz kierowców Premy — Bearmana i Leclerka. W trzecim zakręcie doszło do kolizji między Yeanym i Azmanem. W tym samym czasie Alatalo zatrzymał się na poboczu z awarią. Wyścig został wirtualnie zneutralizowany.

    Porządkowi szybko poradzili sobie z uszkodzonym bolidem Jenzer. Na restarcie Edgar wyprzedził Maloneya i wskoczył na czwarte miejsce. Na dojeździe do trzeciego zakrętu Crawford zaatakował Colapito. Tuż za nimi doszło do walki kierowców Premy z Maloneyem. Trzy bolidy w jednym zakręcie — to musiało się źle skończyć. Maloney został uderzony przez Bearmana i wycofał się z wyścigu. Na tor ponownie wyjechał samochód bezpieczeństwa.

    Na restarcie Crawford zaatakował Colleta. Po fantastycznej walce, która trwała prawie pół okrążenia, Amerykanin wskoczył na prowadzenie. Za ich plecami również trwało świetne ściganie. Leclerc zaatakował Edgara i po ładnym ataku awansował na czwartą lokatę. Tymczasem Zdenek Chovanec obrócił się w trzecim zakręcie, jednak powrócił do wyścigu w końcówce stawki.

    Pod koniec wyścigu Leclerc naciskał trzeciego Colapinto, a Collet pierwszego Crawforda. Kolejność w czołówce się jednak nie zmieniła. Crawford wygrał przed Colletem i Colapinto. Za nimi byli: Leclerc, Stanek, Frederick Edgar, Martins, Smoljar i Hadjar.

    Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!


    F1WM
    F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
    Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
    Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
    Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
    Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
    Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
     
      •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
    Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca