F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Inne serie
•  Wiadomości o serii
•  Rekordziści serii
•  Oficjalna strona
Sezon 2024
Sezon 2022
Sezon 2021
Sezon 2020
Sezon 2019
Kierowcy innych serii i uczestnicy testów F1
Najbliższe wyścigi i zwycięzcy ostatnich
Globalni rekordziści
    Ostanie wiadomości
    o wszystkich seriach:

    Schumacher łączony z przejściem do IndyCar od sezonu 2025

    Hadjar wygrywa główny wyścig F2 w Melbourne

    Dino Beganovic zwycięża w głównym wyścigu F3

    Liczne zmiany rezultatów sprintu Formuły 3

    Isack Hadjar najszybszy w ekscytującym sprincie

    Stenshorne wygrywa ekscytujący sprint w Australii

    Dennis Hauger wygrywa chaotyczne kwalifikacje w Australii

    Leonardo Fornaroli wygrywa kwalifikacje w Melbourne [Akt.]

    Verschoor i Stanek zdyskwalifikowani z wyników sprintu

    Verschoor zwycięzcą sprintu F2 w Dżuddzie

    Więcej wiadomości...
    Hadjar odnosi trzecie zwycięstwo w F3
    Łukasz Godula, 10 lipca 2022<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>
    Isack Hadjar zgarnął trzecie zwycięstwo w sezonie Formuły 3 podczas głównych zawodów na mokrym torze Red Bull Ring.

    Kierowca ekipy Hitech prowadził po starcie z pole position, który odbył się za samochodem bezpieczeństwa. Szybko zbudował bezpieczną przewagę nad drugim Victorem Martinsem i na ósmym kółku jechał 2,3 sekundy przed nim.

    Pomimo wyjazdu samochodu bezpieczeństwa na 21. okrążeniu, młody kierowca akademii Red Bulla utrzymał prowadzenie i dojechał do mety na pierwszym miejscu. Lider mistrzostw, Martins finiszował drugi, podczas gdy Ollie Bearman utrzymał za sobą Arthura Leclerca i uzupełnił podium.

    Deszczowe warunki spowodowały start za samochodem bezpieczeństwa, jednak z miejsca nie ruszył Alexander Smoliar. Jak Crawford wyprzedził Franco Colapinto i Zane'a Maloney'a, podczas gdy Caio Collet również podskoczył o dwie pozycje w pierwszej fazie zawodów.

    Martins zbliżył się do samochodu Hadjara na trzecim okrążeniu, ale ten opanował tempo i ponownie szybko odjechał. David Vidales i Pepe Marti zderzyli się w trzecim zakręcie, gdy Marti próbował pojechać po zewnętrznej na siódmym zakręcie, jednak obaj zdołali kontynuować wyścig.

    Collet doganiał Maloneya i na dziewiątym okrążeniu niemal go wyprzedził w walce o dziewiątą lokatę, jednak był zmuszony poczekać kilka kolejnych okrążeń, aż manewr się udał. Podczas walki doszło nawet do kontaktu na pierwszym zakręcie jedenastego kółka.

    Na torze pojawiły się żółte flagi na piętnastym okrążeniu, po tym jak w dziesiątym zakrecie zderzyli się Zdenek Chovanec i Francesco Pizzi. Za nimi obrócił się Federico Malvestiti. Pizzi otrzymał za to karę doliczenia dziesięciu sekund za spowodowanie kolizji. Trzy rundy później ponownie pojawiły się żółte flagi gdy Zak O'Sullivan został uderzony przez Pepe Martiego, który miał problem z uszkodzonym przednim skrzydłem.

    Chovanec i Pizzi dalej walczyli i ponownie się zderzyli na 21. kółku, tym razem powodując neutralizację. Po uderzeniu Chovanec wystrzelił w powietrze, po czym zatrzymał się w pułapce żwirowej. Ściganie wznowiono dwa okrążenia później, ale w pierwszym zakręcie doszło do kontaktu Edgara i Crawforda, a dodatkowo kolizję zaliczyli Stanek i Frederick. Obaj pojechali dalej, ale szybko się okazało, że Frederick musi się zatrzymać na torze.

    Maloney zgarnął tym samym piąte miejsce, a Stanek szóste, przed Colapinto. Smoliar dojechał do mety ósmy, podczas gdy czołową dziesiątkę uzupełnili Alatalo i Cohen.

    Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!


    F1WM
    F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
    Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
    Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
    Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
    Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
    Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
     
      •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
    Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca