Harmonogram weekendów
Piątek:
Testy (nie na wszystkich torach)
Sobota:
I trening – 30 minut
II trening – 30 minut
kwalifikacje cz. I (Q1) – 20 min (jeżdżą wszyscy kierowcy)
kwalifikacje cz. II (Q2) – 10 min (tylko najszybsza dziesiątka z Q1)
Niedziela:
warm-up – 15 minut
I wyścig – 50 km
II wyścig – 50 km
Kolejność startowa do drugiego wyścigu ustalana na podstawie rezultatu końcowego pierwszego wyścigu z odwróceniem kolejności pierwszej ósemki. Okrążenia w wyścigu pokonane za safety carem nie są liczone do dystansu wyścigu.
Punktacja
Wyścig 1:
Miejsca 1-8 na mecie według skali punktowej 10-8-6-5-4-3-2-1
Wyścig 2:
Miejsca 1-8 na mecie według skali punktowej 10-8-6-5-4-3-2-1
Klasyfikacja kierowców niezależnych (N)
Punkty przyznawane najwyżej sklasyfikowanym kierowcom według powyższych skal, a do tego:
- dodatkowy punkt dla kierowcy, który zakwalifikował się do 1 wyścigu na najwyższej pozycji
- w obu wyścigach dodatkowy punkt dla kierowcy, który uzyskał najlepszy czas okrążenia
- w obu wyścigach trzy dodatkowe punkty za każdą pozycję w czołowej ósemce ogólnej klasyfikacji (np. za 6 miejsce w sumie 9 pkt. dodatkowych)
Klasyfikacja producentów
Pod uwagę brani tylko dwaj najwyżej sklasyfikowani kierowcy jeżdżący samochodem danego producenta przy rozdziale punktów wg powyższych skal, niezależnie od zajętego miejsca (np. finiszowały kolejno 1.BMW, 2.SEAT, 3.BMW,
4.BMW, 5.SEAT,
6.SEAT, 7.Chevrolet, 8.Chevrolet,
9.BMW,
10.SEAT, 11.ŁADA i 12.ŁADA – BMW zdobywa 10+6 pkt, SEAT 8+5, Chevrolet 4+3 i ŁADA 2+1).