F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Inne serie
•  Wiadomości o serii
•  Rekordziści serii
•  Oficjalna strona
Sezon 2017
Sezon 2016
Sezon 2015
Sezon 2014
Sezon 2013
Sezon 2012
Sezon 2011
Sezon 2010
Sezon 2009
Sezon 2008
Sezon 2007
Sezon 2006
Sezon 2005
Kierowcy innych serii i uczestnicy testów F1
Najbliższe wyścigi i zwycięzcy ostatnich
Globalni rekordziści
    Ostanie wiadomości
    o wszystkich seriach:

    Schumacher łączony z przejściem do IndyCar od sezonu 2025

    Hadjar wygrywa główny wyścig F2 w Melbourne

    Dino Beganovic zwycięża w głównym wyścigu F3

    Liczne zmiany rezultatów sprintu Formuły 3

    Isack Hadjar najszybszy w ekscytującym sprincie

    Stenshorne wygrywa ekscytujący sprint w Australii

    Dennis Hauger wygrywa chaotyczne kwalifikacje w Australii

    Leonardo Fornaroli wygrywa kwalifikacje w Melbourne [Akt.]

    Verschoor i Stanek zdyskwalifikowani z wyników sprintu

    Verschoor zwycięzcą sprintu F2 w Dżuddzie

    Więcej wiadomości...
    Tarquini wygrał emocjonujący drugi wyścig WTCC w Portugalii (akt.)
    Konrad Házi, 4 lipca 2010<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>
    Drugi wyścig Mistrzostw Świata Samochodów Turystycznych na torze Algarve w Portimao wygrał w świetnym stylu Włoch Gabriele Tarquini (SEAT). Podium uzupełnili dwaj kierowcy Chevroleta – Yvan Muller i Robert Huff.

    Startujący z pierwszego rzędu Freddy Barth (SEAT) i Norbert Michelisz (SEAT) nie mogli zbyt długo marzyć o dobrym rezultacie. Barth wystartował fatalnie i spadł na ósme miejsce, natomiast prowadzący przez trzy okrążenia Michelisz musiał się wycofać po awarii samochodu.

    Na prowadzenie wyszedł wtedy Alain Menu (Chevrolet), który jednak w zaciętej walce został pokonany przez Tarquiniego. Menu nie zdołał już odpowiedzieć i tracił kolejne pozycje na rzecz kolegów z zespołu w trakcie wyścigu. Od momentu wyjścia na prowadzenie, Tarquini jechał już spokojnie do mety, a o pozostałe miejsca na podium walczyli wyłącznie kierowcy Chevroleta.

    Świetny wyścig pojechał Huff, który po tym, jak wycofał się z pierwszego wyścigu, w drugim musiał przebijać się z końca stawki. W końcówce udało mu się wyprzedzić dwóch kierowców Seata – Coronela i Monteiro, dzięki czemu przebił się na czwartą lokatę, a następnie wyprzedził Menu, by znaleźć się na najniższym stopniu podium.

    Kolejne pozycje zajęli kierowcy fabrycznego teamu BMW – Andy Priaulx i Augusto Farfus, którzy również wyprzedzili Coronela i Monteiro. Czołową dziesiątkę uzupełnili Freddy Barth i Darryl O'Young (Chevrolet Lacetti). Po raz kolejny szanse na zwycięstwo zaprzepaścił Colin Turkington (BMW), który już na pierwszym okrążeniu wykręcił bączka, jednak mimo to zdołał powrócić na drugą pozycję wśród kierowców niezależnych, a zwyciężył wymieniony wcześniej Darryl O'Young.

    Po wyścigach w Portugalii liderem mistrzostw jest nadal Yvan Muller, a jego przewaga nad Gabriele Tarquinim zmniejszyła się tylko o cztery oczka i wynosi obecnie 15 punktów. Kolejne dwa wyścigi zostaną rozegrane za dwa tygodnie na torze Brands Hatch.

    Aktualizacja: Po wyścigu Robert Huff otrzymał karę doliczenia 30 sekund za incydent z Augusto Farfusem. Tym samym Brytyjczyk spadł w klasyfikacji końcowej z trzeciego na piętnaste miejsce i stracił wszystkie punkty zdobyte w tym wyścigu.

    WTCC > 2010 > Portugalia 2, Algarve - 4,692 km
    P. #KierowcaNar.ZespółSamochódOkr.Czas/strataPkt.
    1. 1Gabriele TarquiniSR-SportSEAT Leon TDi1121:49,93525
    2. 6Yvan MullerChevroletChevrolet Cruze LT11+0:01,73618
    3. 8Alain MenuChevroletChevrolet Cruze LT11+0:03,24415
    4. 11Andy PriaulxBMW Team RBMBMW 320si11+0:03,57012
    5. 10Augusto FarfusBMW Team RBMBMW 320si11+0:04,09410
    6. 2Tom CoronelSR-SportSEAT Leon TDi11+0:06,2018
    7. 3Tiago MonteiroSR-SportSEAT Leon TDi11+0:06,5136
    8. 18Freddy Barth (D)SUNRED EngineeringSEAT Leon TDi11+0:10,2074
    9. 20Darryl O'Young (D,N)Bamboo EngineeringChevrolet Lacetti11+0:12,7512
    10. 29Colin Turkington (N)WSRBMW 320si11+0:13,6091
    11. 19Harry Vaulkhard (D,N)Bamboo EngineeringChevrolet Lacetti11+0:14,857
    12. 21Mehdi Bennani (N)Wiechers-SportBMW 320si11+0:18,100
    13. 26Stefano D'Aste (N)Scuderia Proteam MotorsportBMW 320si11+0:19,125
    14. 15Franz Engstler (N)Liqui Moly Team EngstlerBMW 320si11+0:21,271
    15. 7Robert HuffChevroletChevrolet Cruze LT11+0:32,587
    16. 16Andrej Romanow (N)Liqui Moly Team EngstlerBMW 320si11+0:35,977
    17. 25Sergio Hernandez (N)Scuderia Proteam MotorsportBMW 320si101 okr.
    18. 4Jordi GeneSR-SportSEAT Leon TDi92 okr.
    Niesklasyfikowani
    5Norbert Michelisz (D)Zengo Dension MotorsportSEAT Leon TDi5
    17Michel Nykjaer (D)SUNRED EngineeringSEAT Leon TDi3
    24Kristian Poulsen (N)Poulsen MotorsportBMW 320si1
    Najszybsze okrążenie: Jordi Gene (SEAT C. T.) - 1:57,902 na 3 okrążeniu
    Objaśnienie skrótów: D - debiutant, N - niezależny kierowca
    Zdjęcia z imprezy  |  Klasyfikacje generalne  |  Kalendarz wyścigów


      Komentarze  
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    SkC, 04.07.2010 20:00[!]
    Piękna jazda Andy'ego. Fajnie zespołowo jechał z Farfusem i pomogł mu wyprzedzić Seata bo go przyblokował. Ogólnie słaby weekend w wykonaniu BMW a szkoda po przed tymi zawodami mieli mała strate do lidera ale do konca sezonu jeszcze daleko więc zobaczymy jak bedzie
    jan5, 04.07.2010 20:20[!]
    SkC szkoda fajfusa ze nie ma szans na walke o MS
    SkC, 04.07.2010 20:25[!]
    Od początku sezonu jeździ słabo ale Andy ma jeszcze szanse :)
    AleQ, 04.07.2010 21:20[!]
    BMW nie były szybkie ,ale Andy pokazał zespołową walke :) Szkoda Race 1 Andy może by wygrał race 2? . Trudno Stało się. Trzeba walczyć za 2 tygodnie na Brands Hatch . Myslę ,że Andy u siebie pokaże kto jest 3-krotnym mistrzem WTCC :)
    Heikki, 04.07.2010 21:41[!]
    WTCC jakieś 2-3 lata temu moim zdaniem było bardziej emocjonujące... Gdy Alfa Romeo, Honda jeszcze były...a teraz.?? Chyba tylko Chevrolet jest fabrycznym zespołem...:(
    Huckleberry, 04.07.2010 21:46[!]
    Ostatnio coś wieje nudą z WTCC.
    jan5, 04.07.2010 23:56[!]
    nudne to jest siedzenie i pisanie na forach i pod wiadomościami. Przecież jak jakiś sport jest nudny dla kogoś to głównie znaczy, że nie może go zainteresować tak naprawde, nawet kubica nie pomoże f1 dopóki nie zacznie wygrywać, będziemy słyszeć ze f1 też jest nudne. Jak chcecie ciekawego sportu motorowego to chyba czas zrobić to po amerykańsku (monster trucki, te samochodziki co jeźdzą w osemkę i przecinają swoją linie jazdy itd)
    Lochyzb, 05.07.2010 01:26[!]
    Robert Huff dostał karę 30 sekund za stłuczkę z Coronelem.

    Szkoda, że dzisiaj po raz pierwszy w tym sezonie było zastosowane Team Orders...
    Grekyy, 05.07.2010 12:06[!]
    Fakt, w R1 lekko mnie się przysypiało, ale R2 to już stara dobra dramaturgia ; ] Na Brands na pewno będzie ciekawie... tam zawsze jest.
    Mr President, 05.07.2010 12:26[!]
    Piękny manewr Gabrielle i wyprzedzenie Alaina. Choć teoretycznie mamy 7 fabrycznych Leonów TDI to Barth i Nykjaer są wolniejsi od SR-Sport. Muszą ciężko pracować na trzeci tytuł z rzędu dla turbodiesla.
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!


    F1WM
    F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
    Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
    Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
    Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
    Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
    Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
     
      •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
    Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca