F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Inne serie
•  Wiadomości o serii
•  Rekordziści serii
•  Oficjalna strona
Sezon 2017
Sezon 2016
Sezon 2015
Sezon 2014
Sezon 2013
Sezon 2012
Sezon 2011
Sezon 2010
Sezon 2009
Sezon 2008
Sezon 2007
Sezon 2006
Sezon 2005
Kierowcy innych serii i uczestnicy testów F1
Najbliższe wyścigi i zwycięzcy ostatnich
Globalni rekordziści
    Ostanie wiadomości
    o wszystkich seriach:

    Schumacher łączony z przejściem do IndyCar od sezonu 2025

    Hadjar wygrywa główny wyścig F2 w Melbourne

    Dino Beganovic zwycięża w głównym wyścigu F3

    Liczne zmiany rezultatów sprintu Formuły 3

    Isack Hadjar najszybszy w ekscytującym sprincie

    Stenshorne wygrywa ekscytujący sprint w Australii

    Dennis Hauger wygrywa chaotyczne kwalifikacje w Australii

    Leonardo Fornaroli wygrywa kwalifikacje w Melbourne [Akt.]

    Verschoor i Stanek zdyskwalifikowani z wyników sprintu

    Verschoor zwycięzcą sprintu F2 w Dżuddzie

    Więcej wiadomości...
    Priaulx wygrał drugi wyścig WTCC na torze Brands Hatch
    Marek Roczniak, 18 lipca 2010<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>
    Andy Priaulx (BMW) odniósł czwarte zwycięstwo w tegorocznych Mistrzostwach Świata Samochodów Turystycznych (WTCC) podczas ostatniego z dwóch dzisiejszych wyścigów na torze Brands Hatch.

    Kierowca z Guernsey miał stosunkowo łatwo zadanie do wykonania od momentu, kiedy na trzecim okrążeniu udało mu się odzyskać prowadzenie utracone na starcie na rzecz kolegi zespołowego Augusto Farfusa, zwłaszcza że Brazylijczyk spadł od razu na dalsze miejsce po kolizji z Alainem Menu (Chevrolet).

    Menu z powodu uszkodzeń samochodu kilka okrążeń później wycofał się z wyścigu, a Farfus po wykręceniu bączka zdołał wrócić na tor i finiszował na ósmej pozycji. Z kolizji tej dwójki skorzystał Colin Turkington, który po znalezieniu się na drugiej pozycji do końca wyścigu jechał jak cień za Priaulxem, ale nie zdołał go wyprzedzić. Niemniej jednak jak dla niezależnego kierowcy był to rewelacyjny weekend z dwoma wizytami na podium.

    Na miejscach 3 i 4 finiszowali dwaj kierowcy Seata – Gabriele Tarquini i Tom Coronel, nie mając wystarczającego tempa, aby nawiązać walkę nawet z niefabrycznym BMW. Kolejne dwa miejsca zajęli kierowcy Chevroleta – Yvan Muller i Robert Huff. Muller powiększył w ten weekend swoje prowadzenie w mistrzostwach nad Tarquinim do 23 punktów. Kolejna runda WTCC i F2 zostanie rozegrana za dwa tygodnie w Czechach.

    WTCC > 2010 > Wielka Brytania 2, Brands Hatch - 3,703 km
    P. #KierowcaNar.ZespółSamochódOkr.Czas/strataPkt.
    1. 11Andy PriaulxBMW Team RBMBMW 320si1627:05,32425
    2. 29Colin Turkington (N)WSRBMW 320si16+0:00,39918
    3. 1Gabriele TarquiniSR-SportSEAT Leon TDi16+0:01,39415
    4. 2Tom CoronelSR-SportSEAT Leon TDi16+0:01,85412
    5. 6Yvan MullerChevroletChevrolet Cruze LT16+0:03,03710
    6. 7Robert HuffChevroletChevrolet Cruze LT16+0:03,4188
    7. 5Norbert Michelisz (D)Zengo Dension MotorsportSEAT Leon TDi16+0:04,9016
    8. 10Augusto FarfusBMW Team RBMBMW 320si16+0:05,5294
    9. 17Michel Nykjaer (D)SUNRED EngineeringSEAT Leon TDi16+0:06,0352
    10. 4Jordi GeneSR-SportSEAT Leon TDi16+0:06,4811
    11. 26Stefano D'Aste (N)Scuderia Proteam MotorsportBMW 320si16+0:07,293
    12. 25Sergio Hernandez (N)Scuderia Proteam MotorsportBMW 320si16+0:07,604
    13. 15Franz Engstler (N)Liqui Moly Team EngstlerBMW 320si16+0:09,561
    14. 19Harry Vaulkhard (D,N)Bamboo EngineeringChevrolet Lacetti16+0:11,172
    15. 42Tim Coronel (N)Liqui Moly Team EngstlerBMW 320si16+0:13,151
    Niesklasyfikowani
    8Alain MenuChevroletChevrolet Cruze LT11
    38Tom Boardman (N)SUNRED EngineeringSEAT Leon 2.0 TFSI10
    20Darryl O'Young (D,N)Bamboo EngineeringChevrolet Lacetti10
    21Mehdi Bennani (N)Wiechers-SportBMW 320si10
    3Tiago MonteiroSR-SportSEAT Leon TDi1
    18Freddy Barth (D)SUNRED EngineeringSEAT Leon TDi0
    24Kristian Poulsen (N)Poulsen MotorsportBMW 320si0
    41Robert DahlgrenVolvo Olsbergs Green RacingVolvo C300
    Nie wystartowali
    9Caca Bueno (D)ChevroletChevrolet Cruze LT0
    Najszybsze okrążenie: Andy Priaulx (BMW) - 1:34,791 na 6 okrążeniu
    Objaśnienie skrótów: N - niezależny kierowca, D - debiutant
    Zdjęcia z imprezy  |  Klasyfikacje generalne  |  Kalendarz wyścigów

    Źródło: Autosport.com

      Komentarze  
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    kkacper, 18.07.2010 17:34[!]
    Wyścig ciekawy. Bardzo miło widzieć niezależnego kierowce na 2 miejscu :)
    Anderis, 18.07.2010 18:10[!]
    Turkingtonowi wystarczyło brać udział w 4 z 12 wyścigów, żeby znaleźć się na drugim miejscu w klasyfikacji niezależnych. :D
    Mr President, 18.07.2010 18:45[!]
    Samochody są teraz bardziej porównywalne niż kiedyś - początkowa kolejność okazuje się końcową
    Bart125, 18.07.2010 19:10[!]
    Zadziwił mnie Turkington - brawo dla niego, ma chłopak talent ;D
    raafal, 18.07.2010 19:24[!]
    75kg lżejsze auto mocno pomaga talentowi :) - trzeba o tym pamiętać oglądając WTCC, że nie wszystkie auta ważą tyle samo :)
    AleQ, 18.07.2010 19:25[!]
    Turkington tylko na BH był taki dobry, w Brnie nie bedzie tak mocny ,ale brawo za wynik ;) Jednak mnie najbardziej cieszy wygrana Andy"ego :D.
    SkC, 18.07.2010 19:32[!]
    Dzisiaj pana komentatora z eurosportu bardzo podnie... stopa tej pani co trzyma numer startowy xD Ogólnie to fajnie komentują jest fun :))) Mówili cos ze Andy chciał wsiąść do starego bmw i wtedy tez miałby 70kg balastu mniej ale mu nie pozwolili. Fajnie jakby na resztę sezonu jeździł starym miałby duże szanse na mistrza jeśli Turkington tak nim sobie pomyka to Prialux by wymiatał
    opooona ;S, 18.07.2010 20:24[!]
    I fajnie że jest wesoło a nie tak jak na Polsacie jakość tak sztywno. CO do wyścigu ,niestety oglądałem tylko pierwszy Dobrze że rośnie konkurencja mówię o tym kierowcy niezależnym ,wiem że nie miał balansu ale i tak
    sobie dobrze poczynał .
    Saruto, 18.07.2010 20:48[!]
    Jakie głupoty... stare auto jest słabsze i wolniejsze ;) więc dlatego jest coś takiego jak balast, żeby wyrównać poziom. Colin zlał wszystkich rywali w niezależnych, a oni też mieli lekkie auto. Po tych czasach i wynikach start model BMW też dostanie balast ;) i Andy nie planował startów starym modelem.
    Pointrox, 18.07.2010 21:14[!]
    Turkington zaliczył świetny weekend - to bodajże pierwszy raz od baaardzo dawna gdy widzę auto "niezależne" na podium :)

    Trzeba przyznać że para Gac i... nie pamiętam kto jeszcze. W każdym bądź razie komentują ciekawie i z jajem. Nastawiają się bardziej na tych których interesuje sama akcja na torze, a komentarz ma tylko okrasić to lekką dawką humoru.
    mkente, 18.07.2010 22:48[!]
    @up Grzegorz Gac i Andrzej Mielczarek. IMHO naprawdę dobrze komentatorzy. Robią to, co mam wrażenie w Polsacie jest nie do pomyślenia - słuchają głosów kibiców. Doszły ich słuchy, że widzowie chcą, aby wspominali o numerach startowych, więc starają się to robić.
    noofaq, 19.07.2010 08:08[!]
    dla mnie wzorem sa komentatorzy na wyścigu Tour de France w Eurosporcie.. można sie pośmiać, posłuchać troche historii, trochę techniki, na maile odpowiadają na antenie i do fachowej strony trudno się przyczepić..
    Voltare, 19.07.2010 09:15[!]
    Komentatorzy są na prawdę świetni. Nie mówię że sprawdzili by się lepiej niż Borówa i Maurycy, ale komentują tak, że mnie akurat dostarczają trochę niewymuszonego uśmiechu przy oglądaniu WTCC czyli tego co oczekuje w niedzielne popołudnie siedząc w domu :).
    W ten weekend powaliły mnie teksty z laleczką voodooo Farfusa po wyprzedzeniu Boardmana i tekst "To musiał być amulet, patrz on pojechał prosto" :D
    Kamikadze2000, 19.07.2010 13:20[!]
    Zgadzam się! Komentatorzy są na prawdę świetni i przede wszystkim - humorystyczni. Niczym sama WTCC - wesoła i "wyluzowana". Borówa i Kochanek pasują do F1 - oni są sztywni i sam sport też jest sztywny. ;))
    noofaq, 19.07.2010 15:27[!]
    to mi się kojarzy z komentarzem w WTCC: http://www.youtub...AV8w&feature=related
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!


    F1WM
    F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
    Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
    Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
    Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
    Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
    Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
     
      •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
    Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca