F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Inne serie
•  Wiadomości o serii
•  Rekordziści serii
•  Oficjalna strona
Sezon 2017
Sezon 2016
Sezon 2015
Sezon 2014
Sezon 2013
Sezon 2012
Sezon 2011
Sezon 2010
Sezon 2009
Sezon 2008
Sezon 2007
Sezon 2006
Sezon 2005
Kierowcy innych serii i uczestnicy testów F1
Najbliższe wyścigi i zwycięzcy ostatnich
Globalni rekordziści
    Ostanie wiadomości
    o wszystkich seriach:

    Schumacher łączony z przejściem do IndyCar od sezonu 2025

    Hadjar wygrywa główny wyścig F2 w Melbourne

    Dino Beganovic zwycięża w głównym wyścigu F3

    Liczne zmiany rezultatów sprintu Formuły 3

    Isack Hadjar najszybszy w ekscytującym sprincie

    Stenshorne wygrywa ekscytujący sprint w Australii

    Dennis Hauger wygrywa chaotyczne kwalifikacje w Australii

    Leonardo Fornaroli wygrywa kwalifikacje w Melbourne [Akt.]

    Verschoor i Stanek zdyskwalifikowani z wyników sprintu

    Verschoor zwycięzcą sprintu F2 w Dżuddzie

    Więcej wiadomości...
    Huff wygrywa drugi wyścig WTCC w Sears Point
    Karol Piątek, 24 wrze?nia 2012<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>
    Robert Huff wygrał drugi wyścig Mistrzostw Świata Samochodów Turystycznych na torze Sonoma, podczas gdy lider klasyfikacji generalnej, Yvan Muller, nie zdobył punktów. Obaj zawodnicy zrównali się punktami w klasyfikacji generalnej.

    Start był dużo spokojniejszy niż podczas rozpoczęcia pierwszego wyścigu. Ruszający z pole position Stefano D'Aste utrzymał prowadzanie przed dwoma innymi kierowcami BMW. Świetnie wystartował Muller, który przebił się o trzy pozycję, a Huff wyprzedził Tiago Monteiro i Norberta Michelisza. W połowie okrążenia D'Aste wpadł w poślizg i spadł na dalsze miejsce, a nowym liderem został Mehdi Bennani.

    Na drugim okrążeniu, wypadek zaliczył Fernando Monje, jednak kierowca wyszedł z tego bez szwanku. Dwa kółka później, panowanie nad samochodem stracił Bennani, jednak pomimo straty kilku miejsc, Marokańczyk był w stanie kontynuować jazdę. Kolejnym liderem został Franz Engstler, ale jego radość z prowadzenia nie trwała zbyt długo, ponieważ zaledwie okrążenie później został uderzony przez Yvana Mullera, za co Francuz otrzymał karę przejazdu przez boksy. Po jej wykonaniu, zawodnik Chevroleta przestał liczyć się w walce o jakiekolwiek punkty.

    W dalszej części wyścigu nie zaszły żadne poważniejsze zmiany w czołówce, choć Huff był bardzo mocno naciskany przez Michelisza. Ostatecznie, Brytyjczyk utrzymał się przed węgierskim kierowcą, a podium uzupełnił Gabriele Tarquini. Zmagania na czwartym miejscu zakończył Alain Menu. Szwajcar zaliczył ciężki, ale udany wyścig. Na starcie spadł na jedenastą pozycję, jednak później był w stanie systematycznie przebijać się w górę stawki. Tiago Monteiro w swoim ostatnim występie dla Seata, zanotował bardzo solidny wyścig, kończąc go na szóstej pozycji. Od następnej rundy mistrzostw, która odbędzie się na torze Suzuka w Japonii, Portugalczyk będzie reprezentować barwy fabrycznego zespołu Honda.

    Warto wspomnieć, że organizatorzy zafundowali kierowcom odrobinę zamieszania. Po ostatnim okrążeniu nie została wywieszona flaga w szachownicę, co spowodowało, że zdezorientowani zawodnicy przejechali dodatkowe okrążenie w tempie wyścigowym.

    Po wyścigu Rob Huff zrównał się z Yvanem Mullerem i obaj mają po 315 punktów. Trzecie miejsce zajmuje Menu, jednak jego strata wynosi już 48 oczek. Trójka zawodników Chevroleta to jedyni kierowcy z realnymi szansami na ostateczny triumf w klasyfikacji generalnej.

    WTCC > 2012 > Stany Zjednoczone 2, Sonoma - 4,024 km
    P. #KierowcaNar.ZespółSamochódOkr.Czas/strataPkt.
    1. 2Robert HuffChevroletChevrolet Cruze 1.6T1529:19,17625
    2. 5Norbert Michelisz (N)Zengo-Dension MotorsportBMW 320 TC15+0:00,32018
    3. 3Gabriele TarquiniLukoil - SUNREDSEAT Leon 1.6T15+0:01,19915
    4. 8Alain MenuChevroletChevrolet Cruze 1.6T15+0:03,71812
    5. 15Tom CoronelROAL MotorsportBMW 320 TC15+0:07,57110
    6. 18Tiago MonteiroTuenti Racing TeamSR Leon 1.6T15+0:08,2078
    7. 11Alex MacDowall (D,N)Bamboo EngineeringChevrolet Cruze 1.6T15+0:12,6826
    8. 22Tom Boardman (N)Special Tuning RacingSEAT Leon TDi15+0:13,8474
    9. 26Stefano D'Aste (N)Wiechers-SportBMW 320 TC15+0:14,2202
    10. 6Franz Engstler (N)Liqui Moly Team EngstlerBMW 320 TC15+0:15,6431
    11. 74Pepe Oriola (N)Tuenti Racing TeamSEAT Leon 1.6T15+0:18,811
    12. 20Darryl O'Young (N)Special Tuning RacingSEAT Leon 1.6T15+0:21,656
    13. 16Alberto Cerqui (D,N)ROAL MotorsportBMW 320 TC15+0:21,997
    14. 1Yvan MullerChevroletChevrolet Cruze 1.6T15+0:23,467
    15. 23Tom Chilton (D)Team AonFord Focus 1.6T15+0:24,319
    16. 29Robb Holland (N)Bamboo EngineeringChevrolet Cruze 1.6T 15+0:25,184
    17. 14James Nash (D)Team AonFord Focus 1.6T15+0:30,630
    18. 4Aleksiej Dudukało (N)Lukoil - SUNREDSEAT Leon 1.6T15+0:41,557
    Zdyskwalifikowani lub wykluczeni
    7Charles Ng (N)Liqui Moly Team EngstlerBMW 320 TC150h29m57,399
    Niesklasyfikowani
    25Mehdi Bennani (N)Proteam MotorsportBMW 320 TC3
    88Fernando Monje (D,N)Tuenti Racing TeamSEAT Leon 1.6T1
    Najszybsze okrążenie: Yvan Muller (Chevrolet) - 1:47,732
    Premia za najszybsze okrążenie wśród kier. niezależnych: Norbert Michelisz (BMW C.R.T.) +1 pkt.
    Objaśnienie skrótów: N - niezależny kierowca, D - debiutant
    Zdjęcia z imprezy  |  Klasyfikacje generalne  |  Kalendarz wyścigów


      Komentarze  
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    matinson, 24.09.2012 12:10[!]
    Dudukało jak zawsze wysoko :D
    Mahilda111, 24.09.2012 13:52[!]
    Finisz był dosłownie farsą
    Mr President, 24.09.2012 15:01[!]
    Może to dość kontrowersyjna opinia, ale taka kara to forowanie wyraźnie wolniejszego Huffa przy zielonym stoliku. Kontakt między Mullerem a Engstlerem był bardzo podobny do tego z wyścigu numer jeden bodaj między Bennanim a Coronelem. To chyba oczywiste, iż Francuz nie zrobił tego celowo. Startując z dalszej pozycji miał przed sobą wyraźnie wolniejsze samochody i trudno było przewidzieć taki błąd Engstlera. Chevroletowi nie zależy już na maksymalnym wyniku w każdej rundzie, toteż pozwala na walkę pomiędzy kierowcami, zapominając, jak wielki wkład w rozwój zespołu miał Muller zwłaszcza w 2010 roku. Wówczas pozostawienie Lariniego prawdopodobnie skończyłoby się kolejną porażką "niebieskich". Kara drive through może być decydująca. Jeśli Huff zdobędzie tytuł, z całą pewnością z mniejszą przewagą niż 25 pkt.
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!


    F1WM
    F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
    Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
    Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
    Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
    Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
    Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
     
      •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
    Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca