F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Inne serie
•  Wiadomości o serii
•  Rekordziści serii
•  Oficjalna strona
Sezon 2017
Sezon 2016
Sezon 2015
Sezon 2014
Sezon 2013
Sezon 2012
Sezon 2011
Sezon 2010
Sezon 2009
Sezon 2008
Sezon 2007
Sezon 2006
Sezon 2005
Kierowcy innych serii i uczestnicy testów F1
Najbliższe wyścigi i zwycięzcy ostatnich
Globalni rekordziści
    Ostanie wiadomości
    o wszystkich seriach:

    Schumacher łączony z przejściem do IndyCar od sezonu 2025

    Hadjar wygrywa główny wyścig F2 w Melbourne

    Dino Beganovic zwycięża w głównym wyścigu F3

    Liczne zmiany rezultatów sprintu Formuły 3

    Isack Hadjar najszybszy w ekscytującym sprincie

    Stenshorne wygrywa ekscytujący sprint w Australii

    Dennis Hauger wygrywa chaotyczne kwalifikacje w Australii

    Leonardo Fornaroli wygrywa kwalifikacje w Melbourne [Akt.]

    Verschoor i Stanek zdyskwalifikowani z wyników sprintu

    Verschoor zwycięzcą sprintu F2 w Dżuddzie

    Więcej wiadomości...
    Muller wygrywa pierwszy wyścig na Monzy
    Paweł Zając, 24 marca 2013<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>
    Yvan Muller wygrał pierwszy tegoroczny wyścig Mistrzostw Świata Samochodów Turystycznych na torze Monza.

    Wyścig rozpoczął się na mokrym torze za samochodem bezpieczeństwa. Było dość spokojnie i tylko Michel Nykjaer musiał zawitać do garażu z powodu awarii.

    Dzisiaj Muller już nie dominował tak jak w kwalifikacjach i przez całą długość rywalizacji, jak cień podążał za nim jego partner zespołowy – Tom Chilton. Brytyjczyk jednak czekał jedynie na błąd Francuza, gdyż ani razu nie spróbował poważnego ataku.

    Podium uzupełnił Alex MacDowall w Chevrolecie. Kierowca ekipy Bamboo powstrzymał szarżę Gabriele Tarquiniego, któremu wyraźne odpowiadały mokre warunki i z każdym okrążeniem odrabiał straty, po starcie z dziewiątego miejsca. Dobrej jazdy Włocha wystarczyło jednak jedynie na czwarte miejsce, gdyż później MacDowall podkręcił tempo i nie pozwolił się do siebie zbliżyć.

    Za plecami Tarquiniego finiszował Tiago Monteiro, który także odrabiał straty po słabych kwalifikacjach. Fantastyczny wyścig zaliczył Rob Huff – urzędujący mistrz świata zameldował się na mecie jako szósty po starcie z 22 pola. Siódmy był James Nash, który w końcówce ostro musiał bronić się przed atakami Toma Boardmana. Na dwa okrążenia przed końcem doszło pomiędzy nimi do kolizji w zakręcie Lesmo, w wyniku które w Seacie uszkodziło się zawieszenie, co zakończyło wyścig Brytyjczyka. Ósmy był Norbert Michelisz, który w tym roku przesiadł się do Hondy. Osiem sekund za nim znalazł się Tom Coronel, a dziesiątkę zamknął Freddy Barth.

    Nie najlepiej z mokrymi warunkami poradził sobie Marc Basseng, który na początku podejmował próby walki z Tarquinim, jednak później wyraźnie nie umiał utrzymać tempa rywali, a w dodatku został ukarany przejazdem przez boksy, gdyż jego samochód nie stał na kołach na trzy minuty przed startem. Ponadto z wyścigiem na dziewiątym okrążeniu pożegnał się jadący na czwartej pozycji Oriola, a wcześniej pojawił się jeszcze raz samochód bezpieczeństwa, po wypadku D'Aste w szykanie Ascari.

    WTCC > 2013 > Włochy 1, Monza - 5,793 km
    P. #KierowcaNar.ZespółSamochódOkr.Czas/strataPkt.
    1. 12Yvan MullerRMLChevrolet Cruze 1.6T1230:02,78325
    2. 23Tom ChiltonRMLChevrolet Cruze 1.6T12+0:00,92318
    3. 9Alex MacDowall (N)Bamboo EngineeringChevrolet Cruze 1.6T 12+0:05,10115
    4. 3Gabriele TarquiniHonda Racing Team JASHonda Civic S2000TC12+0:08,05312
    5. 18Tiago MonteiroHonda Racing Team JASHonda Civic S2000TC12+0:15,26110
    6. 1Robert HuffMünnich MotorsportSEAT Leon 1.6T12+0:17,3498
    7. 14James Nash (N)Bamboo EngineeringChevrolet Cruze 1.6T12+0:19,9646
    8. 5Norbert MicheliszZengo MotorsportHonda Civic S2000TC12+0:20,3384
    9. 15Tom CoronelROAL MotorsportBMW 320 TC12+0:28,8372
    10. 73Freddy Barth (N)Wiechers-SportBMW 320 TC12+0:37,7401
    11. 13Jean-Philippe Dayraut (D,N)AnomeBMW 320 TC 12+0:39,226
    12. 19Fernando Monje (D,N)Campos RacingSEAT Leon 1.6T12+0:41,656
    13. 55Darryl O'Young (N)ROAL MotorsportBMW 320 TC12+0:48,116
    14. 38Marc Basseng (D)Münnich MotorsportSEAT Leon 1.6T12+0:50,920
    15. 7Charles Ng (N)Liqui Moly Team EngstlerBMW 320 TC12+0:54,412
    16. 37Rene Munnich (N)Münnich MotorsportSEAT Leon 1.6T12+0:58,733
    17. 25Mehdi Bennani (N)Proteam MotorsportBMW 320 TC12+2:05,913
    18. 22Tom Boardman (N)Special Tuning RacingSEAT Leon 1.6T102 okr.
    19. 6Franz Engstler (N)Liqui Moly Team EngstlerBMW 320 TC93 okr.
    20. 17Michel Nykjaer (N)Nika RacingChevrolet Cruze 1.6T93 okr.
    Niesklasyfikowani
    74Pepe OriolaTuenti Racing TeamSEAT Leon 1.6T8
    26Stefano D'Aste (N)PB MotorsportBMW 320 TC3
    Nie wystartowali
    11Aleksiej DudukałoLADA SportLADA Granta Sport0
    10James ThompsonLADA SportLADA Granta Sport0
    Pole position: Yvan Muller (Chevrolet) - 1:56,486 (+5 pkt.)
    Premia za P2 w swojej grupie kwalifikacyjnej: Tom Chilton (Chevrolet) +4 pkt.
    Premia za P3 w swojej grupie kwalifikacyjnej: Alex MacDowall (Chevrolet) +3 pkt.
    Premia za P4 w swojej grupie kwalifikacyjnej: Pepe Oriola (SEAT SR C.R.) +2 pkt.
    Premia za P5 w swojej grupie kwalifikacyjnej: Gabriele Tarquini (Honda) +1 pkt.
    Premia za punkty za kwalifikacje dla zespołu: Gabriele Tarquini (Honda) +0 pkt.
    Premia za punkty za kwalifikacje dla zespołu: James Thompson (LADA Sport) +0 pkt.
    Premia za pole position dla kier. niezależnych: Alex MacDowall (Chevrolet) +1 pkt.
    Najszybsze okrążenie: Tom Chilton (Chevrolet) - 2:18,673
    Premia za najszybsze okrążenie wśród kier. niezależnych: Alex MacDowall (Chevrolet) +1 pkt.
    Objaśnienie skrótów: N - niezależny kierowca, D - debiutant
    Zdjęcia z imprezy  |  Klasyfikacje generalne  |  Kalendarz wyścigów


      Komentarze  
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    Ferrarif1, 24.03.2013 16:38[!]
    gdzie są ci którzy płakali że chevrolet odchodzi i na pewno już nie będą wygrywać ?? :D
    dan193t, 24.03.2013 16:59[!]
    Dlaczego Łada nie jechała?
    Mahilda111, 24.03.2013 17:04[!]
    @dan193t
    Dudukało wczoraj bawił się w 'kaskadieruma' i skasował swoją jak i Thompsona Ładę

    http://www.youtub.../watch?v=f3LyV1kabaE
    Adakar, 24.03.2013 18:02[!]
    @dan193t
    No i Łada Thomsona, jak sam mówił nabrała właściwości "jazdy po owalach" samoczynnie skręcając w prawo. Natomiast Łada Dudukały była do odbudowania, ale Łada zdecydowała o wycofaniu się i skoncentrowaniu się na wyścigu w Marakeszu i generalnej odbudowie ram Granatów od podstaw.

    BMW dostają w ciry niemiłosiernie...
    Kamikadze2000, 24.03.2013 19:11[!]
    Chevy ma najlepszy pakiet i zapewne zdominuje sezon. Muller śrubuje rekordy... ;)
    Carolius, 24.03.2013 23:19[!]
    Szkoda, że nie mogłem obejrzeć dzisiejszych zmagań na Monzy. Muszę to nadrobić! :D
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!


    F1WM
    F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
    Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
    Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
    Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
    Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
    Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
     
      •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
    Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca