F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Inne serie
•  Wiadomości o serii
•  Rekordziści serii
•  Oficjalna strona
Sezon 2017
Sezon 2016
Sezon 2015
Sezon 2014
Sezon 2013
Sezon 2012
Sezon 2011
Sezon 2010
Sezon 2009
Sezon 2008
Sezon 2007
Sezon 2006
Sezon 2005
Kierowcy innych serii i uczestnicy testów F1
Najbliższe wyścigi i zwycięzcy ostatnich
Globalni rekordziści
    Ostanie wiadomości
    o wszystkich seriach:

    Schumacher łączony z przejściem do IndyCar od sezonu 2025

    Hadjar wygrywa główny wyścig F2 w Melbourne

    Dino Beganovic zwycięża w głównym wyścigu F3

    Liczne zmiany rezultatów sprintu Formuły 3

    Isack Hadjar najszybszy w ekscytującym sprincie

    Stenshorne wygrywa ekscytujący sprint w Australii

    Dennis Hauger wygrywa chaotyczne kwalifikacje w Australii

    Leonardo Fornaroli wygrywa kwalifikacje w Melbourne [Akt.]

    Verschoor i Stanek zdyskwalifikowani z wyników sprintu

    Verschoor zwycięzcą sprintu F2 w Dżuddzie

    Więcej wiadomości...
    Lopez sensacyjnym zwycięzcą drugiego wyścigu na Termas de Rio
    Mateusz Szymkiewicz, 5 sierpnia 2013<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>
    Jose Maria Lopez odniósł sensacyjne zwycięstwo w drugim wyścigu serii WTCC na torze w Argentynie.

    30-latek wręcz wystrzelił ze swojego pierwszego pola startowego i z każdym okrążeniem powiększał przewagę nad rywalami. Zwycięstwo Lopeza jest o tyle sensacyjne, ponieważ odniósł je w swoim debiucie w Mistrzostwach Świata na domowym torze w Argentynie.

    Drugi na mecie pojawił się Gabriele Tarquini. Włoch po starcie był czwarty, ale w początkowej fazie wyścigu popełnił błąd, który kosztował go spadek na siódme miejsce. Mimo to Tarquini po błędach rywali ostatecznie dojechał drugi. Po raz kolejny w tej rundzie na trzecim miejscu dojechał Pepe Oriola, który i tym razem zachował zimną krew i ustrzegł się błędów.

    Czwartą lokatę zdobył Michel Nykjaer, który podczas rywalizacji uderzył w samochód Nasha, a następnie wyjechał bardzo szeroko po za tor, tracąc kilka pozycji. Piąty był Norbert Michelisz, a szósty największy pechowiec wyścigu – Tiago Monteiro. Portugalczyk po starcie był drugi, jednakże na piątym okrążeniu na dohamowaniu do nawrotu, został uderzony w tył przez Yvana Mullera. Były zawodnik F1 spadł przez to na dziewiąte miejsce, a Francuz otrzymał karę przejazdu przez aleję serwisową.

    Sześć punktów za siódme miejsce przypadło Jamesowi Nashowi, natomiast ósmy był Hugo Valente. Francuz mimo to przyczynił się do obrotu Darryla O'Younga, przez co jego pierwsze punkty w karierze stoją pod znakiem zapytania, gdyż sędziowie mogą wobec niego zastosować karę doliczenia czasu do końcowego rezultatu. Dziewiąty był Tom Coronel, a dziesiąty Stefano D'Aste, który wskoczył na pozycję premiowaną jednym punktem na ostatnim okrążeniu.

    Lider mistrzostw – Yvan Muller, po karze przejazdu przez aleję serwisową, zameldował się na mecie trzynasty, po raz pierwszy w sezonie nie zdobywając punktów.

    WTCC > 2013 > Argentyna 2, Termas de Rio Hondo - 4,805 km
    P. #KierowcaNar.ZespółSamochódOkr.Czas/strataPkt.
    1. 72Jose Maria Lopez (D,N)Wiechers-SportBMW 320 TC1120:28,52525
    2. 3Gabriele TarquiniHonda Racing Team JASHonda Civic S2000TC11+0:03,61918
    3. 74Pepe OriolaTuenti Racing TeamChevrolet Cruze 1.6T11+0:03,98915
    4. 17Michel Nykjaer (N)Nika RacingChevrolet Cruze 1.6T11+0:04,94512
    5. 5Norbert MicheliszZengo MotorsportHonda Civic S2000TC11+0:07,13510
    6. 18Tiago MonteiroHonda Racing Team JASHonda Civic S2000TC11+0:07,5178
    7. 14James Nash (N)Bamboo EngineeringChevrolet Cruze 1.6T11+0:13,8666
    8. 20Hugo Valente (D,N)Campos RacingSEAT Leon 1.6T11+0:16,4224
    9. 15Tom CoronelROAL MotorsportBMW 320 TC11+0:16,7672
    10. 26Stefano D'Aste (N)PB MotorsportBMW 320 TC11+0:18,3201
    11. 9Alex MacDowall (N)Bamboo EngineeringChevrolet Cruze 1.6T 11+0:19,073
    12. 23Tom ChiltonRMLChevrolet Cruze 1.6T11+0:19,634
    13. 12Yvan MullerRMLChevrolet Cruze 1.6T11+0:20,232
    14. 19Fernando Monje (D,N)Campos RacingSEAT Leon 1.6T11+0:23,092
    15. 6Franz Engstler (N)Liqui Moly Team EngstlerBMW 320 TC11+0:23,515
    16. 8Michaił Kozłowskij (D)LADA SportLADA Granta Sport 11+0:26,544
    17. 37Rene Munnich (N)Münnich MotorsportSEAT Leon 1.6T11+0:27,050
    18. 55Darryl O'Young (N)ROAL MotorsportBMW 320 TC11+0:36,055
    19. 7Charles Ng (N)Liqui Moly Team EngstlerBMW 320 TC11+0:36,476
    20. 10James ThompsonLADA SportLADA Granta Sport101 okr.
    21. 25Mehdi Bennani (N)Proteam MotorsportBMW 320 TC83 okr.
    Niesklasyfikowani
    38Marc Basseng (D)Münnich MotorsportSEAT Leon 1.6T7
    1Robert HuffMünnich MotorsportSEAT Leon 1.6T4
    Najszybsze okrążenie: Yvan Muller (Chevrolet) - 1:50,248 na 3 okrążeniu
    Premia za najszybsze okrążenie wśród kier. niezależnych: Michel Nykjaer (Chevrolet) +1 pkt.
    Objaśnienie skrótów: D - debiutant, N - niezależny kierowca
    Zdjęcia z imprezy  |  Klasyfikacje generalne  |  Kalendarz wyścigów


      Komentarze  
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    manieq, 04.08.2013 22:20[!]
    Świetny wyścig!
    Adakar, 05.08.2013 09:08[!]
    Kto jeszcze w swoim debiucie wygrywał ? (w debiutanckim weekendzie) ?
    Dirk Muller - 2005 Monza (oczywsite, bo to 1 wyscig w historii WTCC)
    Duncan Huismann - 2005 Macau
    ...
    J M Lopez 2013 Argentyta ?
    Nic pomiędzy ?


    Caca Bueno zaliczył podium w debiucie podobnie jak ColinTurkington

    PS.
    No i idioci zagrali Niemcy Niemcy PONAD WSZYSTKO ... hymn z niechlubnego okresu "niemieckiej dominacji" ... przypał na maxa
    matinson, 05.08.2013 09:57[!]
    Lopez wręcz znokautował rywali ,zwłaszcza tych jadących w BMW. Inni jadący tym autem regularnie są w drugiej dziesiątce, wystarczy podsumować zdobyte przez nich punkty podczas tej rundy :
    Lopez -35
    Coronel - 2
    D`Aste - 1
    Pozostali - O
    Trzeba również zauważyć że Coronelowi i D`Aste punkty pomogli zdobyć popełniający błędy Brytyjczycy z Chevroleta.
    Zwycięstwo w pięknym stylu, chociaż nie wiemy w jakim stopniu pomogła mu znajomość toru.
    Całe szczęście ,że nie uderzył w niego Monteiro który obrócony przez Mullera pojechał w zakręcie prosto.Mam nadzieje,że Lopez dostanie szanse występu za 5 tygodni w Sonomie, bowiem Barth wraca podobno dopiero od Suzuki.

    No i na koniec małe podsumowanie po 16 rundach :
    Chevrolet - 11 zwycięstw
    Seat - 2 zwycięstwa
    BMW - 2 zwycięstwa
    Honda - 1 zwycięstwo - a mieli walczyć z Cruzami :(
    Łada - 0 ,ale akurat to nie dziwi, szkoda tylko ,że nie ma kogoś lepszego w drugim aucie.
    Adakar, 05.08.2013 10:56[!]
    @matinson
    mam wrażenie, że znajomość tego brudnego toru pomogła Lopezowi BARDZO. Druga sprawa auto RWD, takie jak w TC2000, ale jednak inne, nowy zespół z którymi się nie ścigał, inne ustawienia, charakterystyka auta itd ...
    JMLopez nie jest jednak wyrwany sroce spod ogona. Chłopak wychował się na europejskich trasach, zna angielski i francuski.
    Wszystkie pozostałe BMW nie potrafiły do TOP10 zapukać, to mnie najbardziej dziwi, spin bączek w stylu Alesiego, Toma Coronela mówi wszystko o innych BMW ;)
    Ciekawie by było zobaczyć go w Sonomie, wtedy byśmy wiedzieli na 100% czy to domowe mury niosły go do dwóch świetnych wyników, czy talent :)
    marrcus, 05.08.2013 13:12[!]
    Ale gdyby ten rozbójnik nie dostał kary to raczej o wygranej mógłby zapomnieć ale od reszty był lepszy.
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!


    F1WM
    F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
    Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
    Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
    Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
    Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
    Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
     
      •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
    Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca