F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Inne serie
•  Wiadomości o serii
•  Rekordziści serii
•  Oficjalna strona
Sezon 2014
Sezon 2013
Sezon 2012
Sezon 2011
Sezon 2010
Kierowcy innych serii i uczestnicy testów F1
Najbliższe wyścigi i zwycięzcy ostatnich
Globalni rekordziści
    Ostanie wiadomości
    o wszystkich seriach:

    Schumacher łączony z przejściem do IndyCar od sezonu 2025

    Hadjar wygrywa główny wyścig F2 w Melbourne

    Dino Beganovic zwycięża w głównym wyścigu F3

    Liczne zmiany rezultatów sprintu Formuły 3

    Isack Hadjar najszybszy w ekscytującym sprincie

    Stenshorne wygrywa ekscytujący sprint w Australii

    Dennis Hauger wygrywa chaotyczne kwalifikacje w Australii

    Leonardo Fornaroli wygrywa kwalifikacje w Melbourne [Akt.]

    Verschoor i Stanek zdyskwalifikowani z wyników sprintu

    Verschoor zwycięzcą sprintu F2 w Dżuddzie

    Więcej wiadomości...
    Sato wygrywa piąty wyścig w sezonie na Red Bull Ringu
    Mateusz Szymkiewicz, 20 lipca 2014<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>
    Kimiya Sato zwyciężył w pierwszym wyścigu Auto GP na torze Red Bull Ring, przypieczętowując tym samym piątą wygraną w tym sezonie.

    Japończyk po zdobyciu wczoraj swojego pierwszego pole position w tegorocznych mistrzostwach, dzisiaj zaliczył nienajlepszy start i spadł na trzecią lokatę przez problemy z rozgrzaniem twardych opon. Z tego powodu Sato zdecydował się na pit stop już po czterech kółkach, co pozwoliło mu później przypuścić udany atak na Pal Kissie i powrócić na czoło stawki.

    Drugi zameldował się na mecie wcześniej wspomniany Pal Kiss. Węgier, który w ten weekend reprezentuje barwy Euronovy, zaliczył niezły start z drugiego pola i wskoczył na prowadzenie. Mimo to przez niewystarczająco rozgrzane opony po opuszczeniu boksów, spadł za Sato. Najniższy stopień podium uzupełnił Andrea Roda.

    Czwarty był Kevin Giovesi, który podobnie jak Pal Kiss dobrze wystartował i podążał na drugiej pozycji. Mimo to Włoch stracił sporo czasu podczas postoju i spadł po nim na czwartą lokatę. Jako piąty linię mety przekroczył Markus Pommer, którego szanse na mistrzowski tytuł coraz bardziej się oddalają. Dalej zameldowali się Shinya Michimi, Christof von Grunigen, Michele la Rosa, Giuseppe Cipriani i Salvatore de Plano.

    Auto GP World Series > 2014 > Austria 1, Red Bull Ring - 4,326 km
    P. #KierowcaNar.ZespółSamochódOkr.Czas/strataPkt.
    1. 16Kimiya SatoEuronova RacingLola B05/522332:06,60725
    2. 11Tamas Pal KissVirtuosi UKLola B05/5223+0:03,92418
    3. 4Andrea RodaVirtuosi UKLola B05/5223+0:04,21815
    4. 28Kevin GiovesiPuma 3 M-SportLola B05/5223+0:05,54012
    5. 1Markus Pommer (D)Super Nova RacingLola B05/5223+0:05,78810
    6. 77Shinya Michimi (D)Euronova RacingLola B05/5223+0:13,6318
    7. 8Christof von Grünigen (D)Zele RacingLola B05/5223+0:18,5566
    8. 71Michele la RosaMLR71 by Euronova Lola B05/5223+0:43,2034
    9. 7Giuseppe CiprianiIbiza Racing Lola B05/5223+1:12,6892
    10. 99Salvatore De Plano (D)Puma 3 M-SportLola B05/52221 okr.1
    Niesklasyfikowani
    88Michela CerrutiSuper Nova RacingLola B05/520
    Pole position: Kimiya Sato (Euronova Racing) - 1:20,363 (+2 pkt.)
    Najszybsze okrążenie: Kimiya Sato (Euronova Racing) - 1:21,222 na 16 okrążeniu (+1 pkt.)
    Objaśnienie skrótów: D - debiutant
    Zdjęcia z imprezy  |  Klasyfikacje generalne  |  Kalendarz wyścigów


    Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!


    F1WM
    F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
    Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
    Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
    Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
    Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
    Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
     
      •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
    Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca