F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Inne serie
•  Wiadomości o serii
•  Rekordziści serii
•  Oficjalna strona
Sezon 2014
Sezon 2013
Sezon 2012
Sezon 2011
Sezon 2010
Kierowcy innych serii i uczestnicy testów F1
Najbliższe wyścigi i zwycięzcy ostatnich
Globalni rekordziści
    Ostanie wiadomości
    o wszystkich seriach:

    Schumacher łączony z przejściem do IndyCar od sezonu 2025

    Hadjar wygrywa główny wyścig F2 w Melbourne

    Dino Beganovic zwycięża w głównym wyścigu F3

    Liczne zmiany rezultatów sprintu Formuły 3

    Isack Hadjar najszybszy w ekscytującym sprincie

    Stenshorne wygrywa ekscytujący sprint w Australii

    Dennis Hauger wygrywa chaotyczne kwalifikacje w Australii

    Leonardo Fornaroli wygrywa kwalifikacje w Melbourne [Akt.]

    Verschoor i Stanek zdyskwalifikowani z wyników sprintu

    Verschoor zwycięzcą sprintu F2 w Dżuddzie

    Więcej wiadomości...
    Pizzonia wygrywa pierwszy wyścig Auto GP na Kurytybie
    Paweł Zając, 21 lipca 2012<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>
    Antonio Pizzonia wygrał pierwszy wyścig Auto GP na Kurytybie. Podium uzupełnili Pal Varhaug i Sergiej Sirotkin.

    Były kierowca Jaguara i Williamsa wysunął się na prowadzenie jeszcze przed pierwszym zakrętem, po czym zaczął oddalać się od rywali. W pewnym momencie miał blisko 6 sekund przewagi, która po pit stopie, na 14 okrążeniu, pozwoliła mu utrzymać pozycję lidera.

    Równie dobrze wystartował Pal Varhaug, który awansował na drugie miejsce. Norweg musiał się sporo natrudzić, aby dowieźć swoją pozycję do mety. W pierwszej połowie wyścigu musiał bronić się przed zaciętymi atakami Adriana Quaife-Hobbsa, a po obowiązkowym postoju próbował naciskać Pizzonie, jednak ostatecznie nie udało mu się stworzyć dogodnej okazji do ataku.

    Trzeci Sirotkin pierwszą połowę wyścigu pokonał na czwartym miejscu, a awans na podium zapewniły mu kłopoty Quaife-Hobbsa podczas postoju. Czwarty był Daniel de Jong, który był jednym z pierwszych kierowców odwiedzających swoich mechaników. Piąty Chris van der Drift musiał bronić się przed atakami Quaife-Hobbsa na ostatnich okrążeniach. Ekipa Supernova miała problemy z dokręceniem koła w bolidzie lidera klasyfikacji generalnej.

    Za plecami Brytyjczyka znaleźli się Rafael Suzuki, Francesco Dracone i Michele la Rosa. Do mety nie dojechali Cipriani, Sniegirow i Campana.

    Auto GP World Series > 2012 > Brazylia 1, Curitiba - 3,695 km
    P. #KierowcaNar.ZespółSamochódOkr.Czas/strataPkt.
    1. 23Antonio Pizzonia (D)Ombra RacingLola B05/522328:51,68325
    2. 7Pal Varhaug (D)Virtuosi UKLola B05/5223+0:01,14218
    3. 12Siergiej Sirotkin (D)Euronova RacingLola B05/5223+0:05,10415
    4. 32Daniel de JongManor MP MotorsportLola B05/5223+0:17,29912
    5. 33Chris van der Drift (D)Manor MP MotorsportLola B05/5223+0:23,75510
    6. 10Adrian Quaife-Hobbs (D)Super Nova InternationalLola B05/5223+0:24,0658
    7. 45Rafael SuzukiOmbra RacingLola B05/5223+0:33,1846
    8. 6Francesco DraconeVirtuosi UKLola B05/5223+0:55,2014
    9. 71Michele la RosaTeam MLR71Lola B05/5223+1:07,6972
    10. 3Maksim Sniegirow (D)Campos RacingLola B05/52167 okr.1
    11. 14Sergio CampanaEuronova Racing Lola B05/521310 okr.
    Niesklasyfikowani
    2Giuseppe CiprianiCampos RacingLola B05/520
    Najszybsze okrążenie: Daniel de Jong (Manor MP Motorsport) - 1:12,862 na 23 okrążeniu (+1 pkt.)
    Pole position: Adrian Quaife-Hobbs (Super Nova International) - 1:12,862 (+1 pkt.)
    Objaśnienie skrótów: D - debiutant
    Zdjęcia z imprezy  |  Klasyfikacje generalne  |  Kalendarz wyścigów


      Komentarze  
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    adnowseb, 21.07.2012 21:25[!]
    Widzisz @Kamikadze2000,Pizzonia spłatał Ci figla:))
    Sirotkin na ''pudle''-Obok Adriana to najbardziej ''obiecujący''kierowca.
    Kamikadze2000, 21.07.2012 21:42[!]
    @adnowseb - a to Antonio... :)) W sumie dobrze - niech chłopak się pocieszy. :))
    punksnotdead, 21.07.2012 22:26[!]
    Dlaczego tylko tylu kierowców wystartowało? W poprzednim wyścigu było ich o 4 więcej
    Mac1602, 21.07.2012 22:34[!]
    Brazylia jest daleko
    Mahilda111, 21.07.2012 22:55[!]
    Facet który od dłuższego czasu nie jeździł bolidem, wsiada do nie znanego mu auta i od tak wygrywa sobie wyścig. Ta seria to jakiś żart, podobnie jak kierowcy ścigający się tam.
    katinka, 21.07.2012 23:02[!]
    Szkoda, że Zele nie dojechało, ale pewno z braku kasy, kierowców też co troche zmieniają. Ładne zwycięstwo Antonio i niezły wyścig Sirotkina. Z dobrej strony pokazuje się Rosjanin w tej serii, potrafi sobie radzic z tak mocnym bolidem, więc może po tym sezonie GP3 się upomni o niego. Jeszcze tylko 3 wyscigi i koniec sezonu, naprawde szkoda, ja tam polubiłam AGP, więc mam nadzieje, że wbrew przepowiedniom przyszły sezon tez wystartuje.
    Kamikadze2000, 22.07.2012 00:51[!]
    Sirotkin powinien zrobic dwie rzeczy - skupic się na jednej serii i nie tworze. GP3 to świetna opcja - jako 18-latek idealnie tam by pasował. :)

    twór - mam właśnie na myśli tego typu serie, jak Auto GP. ;]
    katinka, 22.07.2012 01:55[!]
    @Kamikadze2000, a Ty znowu swoje ;) Tak wiem, AGP to seria słaba i jeżdżą tam emeryci, ale i tak lubie te wyscigi i ładne, o sporej mocy bolidy Loli. FR 3.5 po wyścigu na Moscoaw Raceway nie wydało mi się ciekawe; w GP2 nie mam komu kibicować, nikt mnie nie zachwycił swoją jazda tak jak pewien kierowca w 2006; a na GP3 czasem brak mi już czasu. Zresztą powiem Ci, że przy tych wszystkich seriach, łącznie z Auto GP, to dla mnie takie WSBK wymiata. Nie zapominaj tez proszę, że ten twór AGP wygrał również Grosjean i kilku jeszcze dobrych kierowców też tam się chyba ścigało, więc czasem i twory się przydają, i moga być takim przystankiem (na zadupiu;)) do dalszej kariery. Pozdr :)
    Kamikadze2000, 22.07.2012 02:05[!]
    @katinka - cóż, wygrał ją pomimo tego, iż nie brał udziału w dwóch pierwszych rundach. ;) Startował w niej jednak jedynie po to, aby nie tracic czasu. Tej serii nie traktuje poważnie, gdyż jeździ w niej niewielu kierowców, a częśc z nich to przeciętniaki. Ta seria moim zdaniem nie ma przyszłości, ale chciałbym się mylic. Najgorsze jest to, iż chcą już umiędzynarodowywiac! Po co!? Wyjazd do Brazylii był bez sensu - zobacz, ilu kierowców tu nie przyjechało. Ta seria nie ma rangi MŚ, więc nawet na siebie specjalnie nie zarabia. Nawet WTCC czy WRC mają problem, a co dopiero taka seryjenka. Cóż, życzę im, aby poszła w dobrą stronę, ale obawiam się, że skończy jak inne twory, które miały wielkie plany, a wyszło "jak zawsze" z takimi projektami. Co do FR3.5 - faktycznie, wyścigi tam stały się mniej ciekawie. ;] Co do GP2 - seria jest bardziej wyrównana, niż kiedykolwiek wcześniej. Jeszcze w 2005 czy 2006 roku były ekipy, które dominowały. Teraz ART czy iSport wiele straciły ze swojego blasku. Tu nie chodzi o kierowców - ekipy te już po prostu nie dominują "myślą techniczną". W 2006 roku Hamilton swoją drogą wcale nie dominował, a był po prostu skuteczny. Ale w takiej serii nie ma możliwości, aby seriami wygrywac. Pzdr :)
    Mr President, 22.07.2012 11:25[!]
    Myślę, że zwycięstwo Pizzonii pokazuje, w jakim kierunku powinna się rozwijać światowa seria Auto GP. Kierowcy, którym nie uda się wejść do F1, a chcieliby pozostać w single-seaterach, mają niewielkie pole manewru. Serii dla młodych kierowców nie brakuje, zatem kolejny konkurencyjny projekt nie miał szans na odniesienie sukcesu. Może właśnie tutaj powinni trafiać zawodnicy, którym nie przystoi mierzyć się z młodszymi w GP2 czy WSbR? Nawet Bird czy van der Garde bawią tam zbyt długo, zważywszy na fakt, iż szanse awansu do F1 są już tylko iluzoryczne.
    Ranguren, 22.07.2012 11:43[!]
    Mr President ta seria może być serią dla młodych i kierowców choćby takich jak Liuzi Pizonia taka walka młodych z doświadczonymi
    Taka Europejska wersja Indy :)
    tylko troche szybsze bolidy i tak po dwa wyścigi ze 150km i tak z 10 wyścigów na zeson :)
    Jest tylu kierowców co niema szans na f-1 ale są niezli
    I tu mogli by jezdzić
    (A jak się widziało niekture projekty bolidów dla Formuły Indy doskonale spraswdziły by się w Auto gp)
    Plus łatwośc stworzenia zespołu ta seria dobrze pokierowana ma dużą przyszłość
    Np. Polski zespół zamiast Porsze cup
    Kamikadze2000, 22.07.2012 11:46[!]
    @Mr President - teraz za taką serię uchodzi DTM. Ale byłby to dobry pomysł. Póki co jednak sam przyznasz, iż jest nie najlepiej z tą serią.
    SirKamil, 22.07.2012 12:37[!]
    Konkurencyjność serii jest żadna, ale ma swoje zalety. Choćby przytoczony przykład Grosjeana, czyli tania możliwość wypełnienia sezonu jazdą mocnym singlem. To zawsze lepsze, niż siedzenie na tyłku. Nie byłoby np. dobrze, gdyby taki Williams, który ewidentnie nie może, lub nie chce wygospodarować środków na starty Bottasa w GP2 lub nawet FR3.5, umieścił go w AGP na większość sezonu?
    Mr President, 22.07.2012 13:32[!]
    @Kamikadze2000
    Tyle że DTM to samochody turystyczne, wręcz inna dziedzina motorsportu, wymagająca innych umiejętności, a po upadku Formuły Superleague nikt nie wypełnił powstałej luki. Może to szansa dla Auto GP? Myślę, że sporo racji ma Ranguren - kilka zmian i mielibyśmy naprawdę przyzwoitą serię. Może nowe bolidy to zbyt wielki koszt, lecz reforma formuły weekendu z całą pewnością mogłyby przyciągnąć nowych zainteresowanych.
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!


    F1WM
    F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
    Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
    Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
    Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
    Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
    Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
     
      •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
    Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca