F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Inne serie
•  Wiadomości o serii
•  Rekordziści serii
•  Oficjalna strona
Sezon 2012
Sezon 2011
Sezon 2010
Kierowcy innych serii i uczestnicy testów F1
Najbliższe wyścigi i zwycięzcy ostatnich
Globalni rekordziści
    Ostanie wiadomości
    o wszystkich seriach:

    Schumacher łączony z przejściem do IndyCar od sezonu 2025

    Hadjar wygrywa główny wyścig F2 w Melbourne

    Dino Beganovic zwycięża w głównym wyścigu F3

    Liczne zmiany rezultatów sprintu Formuły 3

    Isack Hadjar najszybszy w ekscytującym sprincie

    Stenshorne wygrywa ekscytujący sprint w Australii

    Dennis Hauger wygrywa chaotyczne kwalifikacje w Australii

    Leonardo Fornaroli wygrywa kwalifikacje w Melbourne [Akt.]

    Verschoor i Stanek zdyskwalifikowani z wyników sprintu

    Verschoor zwycięzcą sprintu F2 w Dżuddzie

    Więcej wiadomości...
    Hohenadel i Piccini zwycięzcami głównego wyścigu GT1 w Saksonii
    Łukasz Godula, 15 maja 2011<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>
    Sachsenring okazał się bardzo szczęśliwy dla kierowców Aston Martinów. Niedzielny główny wyścig wygrała załoga z numerem 4 (Hexis) w składzie Christian Hohenadel/Andrea Piccini. Z niemieckiego toru ze spuszczonymi głowami na pewno wyjadą wszyscy kierowcy Fordów GT, ponieważ mimo bardzo dobrego tempa tej maszyny w Saksonii, zdobyli tutaj ledwie kilka punktów.

    Startujący z pole position Ford GT z numerem 41 pogubił się na pierwszych metrach wyścigu i już po pierwszym zakręcie spadł o pięć pozycji, w międzyczasie zaliczając kontakt z kierowcami Astona Martina ekipy Hexis. Na tym kłopoty się nie skończyły, na 8 okrążeniu Ford złapał „kapcia”. Było to spowodowane najprawdopodobniej kontaktem z pierwszego zakrętu, ponieważ po zjeździe do boksu i wymianie pękniętej opony auto nie wyjechało na tor.

    Zwycięzcy z ekipy Hexis pojechali praktycznie bezproblemowy wyścig. Już po pierwszym okrążeniu było wiadomo, że prezentują lesze tempo od kierowcy Young Driver i po 9 kółkach wyszli na prowadzenie. Aston Martin był później nie do doścignięcia, a ekipa wykorzystała ten fakt bezbłędnie. „Wszystko poszło po naszej myśli: start, postój i czysta jazda” – powiedział Christian Hohenadel. Jego partner Clivio Piccione po zmianie opon musiał jedynie kontrolować przebieg kolejnych okrążeń, sam zainteresowany dodał: „Nigdy nie jest łatwo na pierwszej pozycji, zawsze może coś pójść nie tak, jak powinno, można popełnić błąd, ale na szczęście dzisiaj nic takiego nie miało miejsca i wygraliśmy”.

    Drugie na mecie Lamborghini z numerem 37 zaliczyło świetny start, przeskakując z 7 lokaty na 3. „Na samym początku starałem się uniknąć jakiegokolwiek kontaktu. Nie jest to łatwe, ponieważ w naszej serii każdy chce zyskać na starcie jak najwięcej i często przez to są kolizje” – przyznał Dominik Schwarger. Następnie załoga uporała się z Astonem Martinem i wskoczyła na drugą lokatę, którą utraciła po zjeździe do boksów, aczkolwiek odzyskała ją niecałe okrążenie później.

    Na najniższym stopniu podium stanęli kierowcy Astona Martina z numerem 8, Darren Turner i Stefan Mucke. Teoretycznie utrzymali pozycję startową, jednak po pierwszym okrążeniu to oni byli liderami. Kłopoty z temperaturą opon sprawiły jednak, że spadli na trzecią pozycję i nie byli już w stanie walczyć o wyższe lokaty.

    O pechu mogą mówić kierowcy Hexis startujący do dzisiejszego wyścigu z drugiej pozycji. Na pierwszym zakręcie zostali wypchnięci przez Forda GT, a już po postoju, który tradycyjnie wywindował ten zespół w górę, odpadli z rywalizacji z powodu awarii opony. Po powrocie do garażu nie wyjechali już na tor i zakończyli swoją przygodę z Sachsenringiem.

    GT1 Championship > 2011 > Niemcy (główny), Sachsenring - 3,700 km
    P. #KierowcaNar.ZespółSamochódOkr.Czas/strataPkt.
    1. 4Christian Hohenadel (D)
    Andrea Piccini (D)


    Hexis AMRAston Martin DB9421h00m27,34925
    2. 37Dominik Schwager
    Nicky Pastorelli


    All-Inkl.com Münnich Mot.Lamborghini Murcielago R-SV42+0:02,52318
    3. 8Darren Turner
    Stefan Mucke


    Young Driver AMRAston Martin DB942+0:04,21815
    4. 20Enrique Bernoldi
    Warren Hughes


    Sumo Power GTNissan GT-R42+0:22,86112
    5. 21David Brabham (D)
    Jamie Campbell-Walter (D)


    Sumo Power GTNissan GT-R42+0:23,54710
    6. 11Mike Hezemans
    Nick Catsburg


    Exim Bank Team ChinaChevrolet Corvette Z0642+0:23,8678
    7. 22Peter Dumbreck
    Richard Westbrook


    JR MotorsportsNissan GT-R42+0:24,2876
    8. 40Bas Leinders
    Marc Hennerici


    Marc VDS Racing TeamFord GT42+0:25,2724
    9. 23Michael Krumm
    Lucas Luhr


    JR MotorsportsNissan GT-R42+0:26,4772
    10. 10Antoine Leclerc
    Yann Clairay


    Belgian RacingFord GT42+0:29,4191
    11. 3Stef Dusseldorp (D)
    Clivio Piccione (D)


    Hexis AMRAston Martin DB942+0:55,554
    Niesklasyfikowani
    38Markus Winkelhock (D)
    Marc Basseng (D)


    All-Inkl.com Münnich Mot.Lamborghini Murcielago R-SV19
    41Frederic Makowiecki
    Maxime Martin


    Marc VDS Racing TeamFord GT9
    9Vanina Ickx
    Christoffer Nygaard


    Belgian RacingFord GT2
    5Karl Wendlinger
    Peter Kox


    Swiss Racing TeamLamborghini Murcielago R-SV0
    6Max Nilsson
    Jiri Janak


    Swiss Racing TeamLamborghini Murcielago R-SV0
    7Tomas Enge
    Alex Müller


    Young Driver AMRAston Martin DB90
    Pole position: Markus Winkelhock (Münnich Motorsport) - 60:22,375
    Najszybsze okrążenie: Nick Catsburg (Exim Bank) - 1:19,602 na 22 okrążeniu
    Objaśnienie skrótów: D - debiutant
    Zdjęcia z imprezy  |  Klasyfikacje generalne  |  Kalendarz wyścigów


    Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!


    F1WM
    F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
    Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
    Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
    Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
    Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
    Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
     
      •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
    Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca