F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Inne serie
•  Wiadomości o serii
•  Rekordziści serii
•  Oficjalna strona
Sezon 2012
Sezon 2011
Sezon 2010
Kierowcy innych serii i uczestnicy testów F1
Najbliższe wyścigi i zwycięzcy ostatnich
Globalni rekordziści
    Ostanie wiadomości
    o wszystkich seriach:

    Schumacher łączony z przejściem do IndyCar od sezonu 2025

    Hadjar wygrywa główny wyścig F2 w Melbourne

    Dino Beganovic zwycięża w głównym wyścigu F3

    Liczne zmiany rezultatów sprintu Formuły 3

    Isack Hadjar najszybszy w ekscytującym sprincie

    Stenshorne wygrywa ekscytujący sprint w Australii

    Dennis Hauger wygrywa chaotyczne kwalifikacje w Australii

    Leonardo Fornaroli wygrywa kwalifikacje w Melbourne [Akt.]

    Verschoor i Stanek zdyskwalifikowani z wyników sprintu

    Verschoor zwycięzcą sprintu F2 w Dżuddzie

    Więcej wiadomości...
    Luhr i Krumm wygrywają wyścig główny GT1 na Silverstone
    Paweł Zając, 5 czerwca 2011<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>
    Michael Krumm i Lucas Luhr w Nissanie ekipy JR Motorsport wygrali wyścig główny Mistrzostw Świata GT1 na brytyjskim torze Silverstone. Drugie miejsce zajęli Alex Müller i Tomas Enge, zaś najniższy stopień podium przypadł Andreasowi Zuberowi i Mike'owi Hezemansowi.

    Start przebiegł spokojnie i po niedoszłej karze wykluczenia, załodze Astona Martina udało się utrzymać wywalczoną wczoraj pozycję. Startująca z trzeciego pola Corvetta spadła na piąte miejsce. Mimo pojawiających się kropel deszczu w czołówce było raczej spokojnie. Około 20 minuty wyścigu, na wyjściu z Becketts, Richard Westbrook nieudanie atakował szarżującego z ostatniego pola Sfetana Mucke, przez co doszło do kontaktu.

    Aston Martin stracił kilka pozycji, jednak mógł dalej jechać. Nissan z uszkodzonym zawieszeniem próbował dotoczyć się do boksu, jednak przed Stowe Mucke źle ocenił odległość pomiędzy nim i toczącym się Nissanem i doszło do kolejnego kontaktu z udziałem tych samochodów, po którym już żaden nie pojechał dalej. Ogłoszono neutralizację podczas, której doszło do regulaminowego otwarcia pit lane.

    Praktycznie cała stawka zjechała do bosku w tym samym momencie, jednak obyło się bez większego zamieszania. Najszybsza w boksach była ekipa JRM, której udało się wypuścić Lucasa Luhra na pozycję lidera tuż przed nosem Alexa Müller. Na trzecie miejsce wskoczyła Corvetta, której ekipa również popisała się dobrą zmianą. Po restarcie Aston próbował atakować Nissana, jednak bezskutecznie. Na zakręcie Brooklands tuż po restarcie doszło do kolizji kilku samochodów, po której z wyścigiem pożegnały się samochody ekip; DKR, Sumo Power i Hexis, a okrążenie później Marc VDS. Tym razem nie doszło jednak do neutralizacji.

    W czołówce Müller tracił dystans do Luhra, jednak na około 15 minut przed końcem kierowca Young Driver odzyskał tempo i szybko zbliżał się do lidera. Walka o prowadzenie toczyła się do samego końca, jednak mimo szaleńczych ataków Nissanowi udało się obronić prowadzenie. Zwycięstwo pozwoliło Luhrowi i Krummowi wyjść na czoło klasyfikacji generalnej z 70 punktami na koncie. Kolejny wyścig GT1 odbędzie się miesiąc na hiszpańskim torze Navarra.

    GT1 Championship > 2011 > W. Brytania (główny), Silverstone Arena - 5,901 km
    P. #KierowcaNar.ZespółSamochódOkr.Czas/strataPkt.
    1. 23Lucas Luhr
    Michael Krumm


    JR MotorsportsNissan GT-R281h00m27,95725
    2. 7Tomas Enge
    Alex Müller


    Young Driver AMRAston Martin DB928+0:00,22018
    3. 11Mike Hezemans
    Andreas Zuber


    Exim Bank Team ChinaChevrolet Corvette Z0628+0:00,49115
    4. 3Stef Dusseldorp (D)
    Clivio Piccione (D)


    Hexis AMRAston Martin DB928+0:02,41712
    5. 38Markus Winkelhock (D)
    Marc Basseng (D)


    All-Inkl.com Münnich Mot.Lamborghini Murcielago R-SV28+0:07,43610
    6. 40Bas Leinders
    Marc Hennerici


    Marc VDS Racing TeamFord GT28+0:10,8318
    7. 20Enrique Bernoldi
    Warren Hughes


    Sumo Power GTNissan GT-R28+0:13,0636
    8. 10Antoine Leclerc
    Markus Palttala


    Belgian RacingFord GT28+0:24,1174
    9. 9Christoffer Nygaard
    Vanina Ickx


    Belgian RacingFord GT28+0:58,5152
    10. 37Nicky Pastorelli
    Dominik Schwager


    All-Inkl.com Münnich Mot.Lamborghini Murcielago R-SV253 okr.1
    Niesklasyfikowani
    41Frederic Makowiecki
    Maxime Martin


    Marc VDS Racing TeamFord GT17
    21David Brabham (D)
    Jamie Campbell-Walter (D)


    Sumo Power GTNissan GT-R16
    4Christian Hohenadel (D)
    Andrea Piccini (D)


    Hexis AMRAston Martin DB916
    47Michael Rossi (D)
    Dimitri Enjalbert (D)


    DKR EngineeringChevrolet Corvette Z0616
    8Darren Turner
    Stefan Mucke


    Young Driver AMRAston Martin DB910
    22Peter Dumbreck
    Richard Westbrook


    JR MotorsportsNissan GT-R10
    Pole position: Tomas Enge (Young Driver AMR) - 61:48,056
    Objaśnienie skrótów: D - debiutant
    Zdjęcia z imprezy  |  Klasyfikacje generalne  |  Kalendarz wyścigów


      Komentarze  
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    kokus, 05.06.2011 20:07[!]
    Źle ocenił? Na filmiku wygląda to tak jakby celowo wjechał mu w auto. Proponuję obejrzeć filmik z tego, cały:
    http://www.youtub...Bw&feature=feedu
    Maraz, 05.06.2011 20:19[!]
    http://www.youtub.../watch?v=94AmBfkcEzE

    Wydaje mi się, że komentatorzy mają rację, tzn. chciał bardzo blisko tamtego przejechać, powiedzmy zedrzeć mu lakier dla rewanżu pogrozić ręką, ale źle ocenił sytuację i z tego wszystkiego sam przywalił w bandę, co na pewno nie było w planie ;)
    Adakar, 05.06.2011 20:28[!]
    @Maraz
    na ostatnim ujęciu wyraźnie widać jak gestykuluje, pokazując "Jak Ty k... jeździsz ?" i schodzi bliżej i bliżej Nissana kierując jedną ręką i łup ...

    Na pierwszy rzut oka przypomina mi się Lister Storm vs. Viper GTS na Ocharschleben w 2003, jednak tutaj nie było "specjalnego" zagrania,

    Na silverstone nie chodziło o bliski przejazd BEZ wymiany lakieru, bo Aston nie zwalniał. Za dużo EMOCJI !
    Nuuskamuikkunen, 05.06.2011 20:35[!]
    Z pewnością nie chciał pozbawić się szansy jazdy dalej i się specjalnie rozbić. Musiałby być szalony albo nazywać się Pique. Przychylam się tu do oceny Maraza, o czym świadczy wymachująca ręka w kierunku przeciwnika, którą chciał jedynie po prostu wyrazić swoje niezadowolenie, dezaprobatę i to wszystko. A że źle ocenił odległość między autami to i nadział się, kończąc swój rajd na bandzie i wychodząc na idiotę.
    renegade, 05.06.2011 20:47[!]
    Pique nie jest szalony to jeden z najlepszych pilkarzy w Primera Division. Prowizorycznie zawiesilbym Go na jedna runde. Zwroccie uwage, ze kierownica ma skret 90-stopniowy, to uderzenie moglo polamac rece zawodnikowi Nissana...
    Nuuskamuikkunen, 05.06.2011 20:54[!]
    @renegade, he..he...racja, mój błąd...chodziło mi o Nelsona Ângelo Piqueta :)
    noofaq, 06.06.2011 00:48[!]
    jak dla mnie należy się zdecydowanie kara zawieszenia za taka akcję..

    nie wiadomo czego było wiecej czy głupoty czy chamstwa- trudno zadecydowac.. dobrze że skończyło sie tylko tak..
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!


    F1WM
    F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
    Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
    Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
    Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
    Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
    Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
     
      •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
    Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca