F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Inne serie
•  Wiadomości o serii
•  Rekordziści serii
•  Oficjalna strona
Sezon 2012
Sezon 2011
Sezon 2010
Kierowcy innych serii i uczestnicy testów F1
Najbliższe wyścigi i zwycięzcy ostatnich
Globalni rekordziści
    Ostanie wiadomości
    o wszystkich seriach:

    Schumacher łączony z przejściem do IndyCar od sezonu 2025

    Hadjar wygrywa główny wyścig F2 w Melbourne

    Dino Beganovic zwycięża w głównym wyścigu F3

    Liczne zmiany rezultatów sprintu Formuły 3

    Isack Hadjar najszybszy w ekscytującym sprincie

    Stenshorne wygrywa ekscytujący sprint w Australii

    Dennis Hauger wygrywa chaotyczne kwalifikacje w Australii

    Leonardo Fornaroli wygrywa kwalifikacje w Melbourne [Akt.]

    Verschoor i Stanek zdyskwalifikowani z wyników sprintu

    Verschoor zwycięzcą sprintu F2 w Dżuddzie

    Więcej wiadomości...
    Martin i Makowiecki wygrywają wyścig kwalifikacyjny GT1 na Ordos
    Paweł Zając, 3 wrze?nia 2011<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>
    Załoga Marc VDS, Maxime Martin i Frederic Makowiecki, obroniła pierwsze pole startowe i zwyciężyła w wyścigu kwalifikacyjnym Mistrzostw Świata GT1 na chińskim torze Ordos.

    Duet Forda prowadził od startu do mety. Jadący na pierwszej zmianie Makowiecki wyrobił odpowiednią przewagę nad drugim Nissanem ekipy JRM przed obowiązkowym zjazdem do boksu. Po zmianie kierowców Westbrook próbował gonić lidera, jednak nie udało mu się zbliżyć do Martina na mniej niż sekundę.

    Jamie Campbell-Walter i David Brabham zobaczyli flagę w szachownice jako trzeci, po starcie z piątego pola. Zanosiło się, że drugi Nissan ekipy Sumo Power zajmie czwartą pozycję, jednak szarżujący Aston Martin ekipy Hexis wydarł ją Nickowi Catsburgowi na przedostatnim okrążeniu.

    Szóste miejsce zajęli Marc Basseng i Markus Winkelhock. Niemiecka załoga startowała z trzeciego pola, jednak przez cały wyścig miała wyraźne problemy i musiała skupiać się bardziej na bronieniu pozycji, niż na atakowaniu innych rywali. Nie mniej, ostatnie punktowane miejsce w wyścigu kwalifikacyjnym zbliża ich odrobinę do liderów klasyfikacji generalnej – Lucasa Luhra i Michaela Krumma, gdyż niemiecki duet Nissana zakończył zmagania na 12 pozycji.

    Wyścig nie był zbyt dobry dla debiutującego Ho-Pin Tunga. Tester Renault nie wsiadł nawet do samochodu, gdyż jego partner odpadł na drugim okrążeniu, po tym jak jego Corvetta straciła cały przód. Problemy nie ominęły również Tomasa Enge i Alexa Mullera. Załoga Astona wywalczyła szóste pole startowe, jednak ostatecznie ruszała z pit lane, przez wymianę silnika, która nie została ukończona w regulaminowym czasie. Dodatkowo czesko-niemiecki duet stracił sześć okrążeń do lidera z powodu poważnych problemów w pit stopie.

    Aktualizacja: Markus Winkelhock i Marc Basseng zostali wykluczeni z wyników wyścigu kwalifikacyjnego z powodu niezgodności ich samochodu z regulaminem. Niemiecka załoga wystartuje do wyścigu głównego z końca stawki.

    GT1 Championship > 2011 > Chiny 1 (kwal.), Ordos - 3,751 km
    P. #KierowcaNar.ZespółSamochódOkr.Czas/strataPkt.
    1. 41Maxime Martin
    Frederic Makowiecki


    Marc VDS Racing TeamFord GT361h00m57,5348
    2. 22Peter Dumbreck
    Richard Westbrook


    JR MotorsportsNissan GT-R36+0:01,7256
    3. 21David Brabham (D)
    Jamie Campbell-Walter (D)


    Sumo Power GTNissan GT-R36+0:28,8074
    4. 3Stef Dusseldorp (D)
    Clivio Piccione (D)


    Hexis AMRAston Martin DB936+0:39,7683
    5. 20Enrique Bernoldi
    Nick Catsburg


    Sumo Power GTNissan GT-R36+0:43,2742
    6. 37Dominik Schwager
    Nicky Pastorelli


    All-Inkl.com Münnich Mot.Lamborghini Murcielago R-SV36+0:49,1821
    7. 8Stefan Mucke
    Darren Turner


    Young Driver AMRAston Martin DB936+0:49,817
    8. 4Andrea Piccini
    Christian Hohenadel


    Hexis AMRAston Martin DB936+0:50,048
    9. 9Jonathan Hirschi
    Christoffer Nygaard


    Belgian RacingFord GT36+0:58,341
    10. 40Bas Leinders
    Marc Hennerici


    Marc VDS Racing TeamFord GT36+1:04,180
    11. 23Michael Krumm
    Lucas Luhr


    JR MotorsportsNissan GT-R36+1:15,794
    12. 47Benjamin Leuenberger (D)
    Manuel Lauck (D)


    DKR EngineeringLamborghini Murcielago R-SV351 okr.
    13. 10Antoine Leclerc
    Yann Clairay


    Belgian RacingFord GT351 okr.
    14. 48Christopher Bruck (D)
    Jonathan Kennard (D)


    DKR EngineeringLamborghini Murcielago R-SV333 okr.
    Niesklasyfikowani
    12Sergio Jimenez
    Michael Rossi


    Exim Bank Team ChinaChevrolet Corvette Z0632
    7Tomas Enge
    Alex Müller


    Young Driver AMRAston Martin DB930
    11Ho-Pin Tung (D)
    Jeroen Den Boer (D)


    Exim Bank Team ChinaChevrolet Corvette Z062
    Zdyskwalifikowani lub wykluczeni
    38Marc Basseng
    Markus Winkelhock


    All-Inkl.com Münnich Mot.Lamborghini Murcielago R-SV361h01m46,075

    Objaśnienie skrótów: D - debiutant
    Zdjęcia z imprezy  |  Klasyfikacje generalne  |  Kalendarz wyścigów


    Źródło: autosport.com

      Komentarze  
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    Dante, 03.09.2011 13:45[!]
    @bigos95- To jest prawdziwy niefart... McLaren ze swoim angelowskim "niefartem" może się schować ;) .
    Adakar, 03.09.2011 15:18[!]
    ... to jednak Ford GT potrafi coś wygrać ...
    p33ro, 03.09.2011 22:46[!]
    Ło Winkelhock, pamiętam jak prowadził wyścig Gp Europy 2007 :D
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!


    F1WM
    F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
    Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
    Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
    Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
    Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
    Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
     
      •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
    Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca